Auris 2007 1,4 d4d

Data: 2009-05-12 16:57:17
Autor: jan_ko
Auris 2007 1,4 d4d
Zamierzam kupić w/w samochód, trochę się naczytałem o toyocie i spotkałem bardzo różne opinie.
Może ktoś z grupowiczów użytkuje i może podzielić się opinią o tym aucie ?

Data: 2009-05-12 19:29:21
Autor: Michał
Auris 2007 1,4 d4d
Osoba nazywajaca sie jan_ko w liscie z dnia  2009-05-12 16:57 napisala nastepujace slowa:

Zamierzam kupić w/w samochód, trochę się naczytałem o toyocie i spotkałem bardzo różne opinie.
Może ktoś z grupowiczów użytkuje i może podzielić się opinią o tym aucie ?

w firmie maja sluzbowe: benzyny i diesle... robia po 150 kkm i nic w nich nie wymieniaja...

--
michal

Data: 2009-05-12 23:27:43
Autor: Inead
Auris 2007 1,4 d4d

Użytkownik "jan_ko" <janusz.gulko@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guc2ol$g65$1news.onet.pl...
Zamierzam kupić w/w samochód, trochę się naczytałem o toyocie i spotkałem bardzo różne opinie.
Może ktoś z grupowiczów użytkuje i może podzielić się opinią o tym aucie ?

Słaby motor, i cholernie twarda.

Data: 2009-05-13 07:17:27
Autor: Agent
Auris 2007 1,4 d4d

[...]

Jeździłem Corollą z takim silnikiem (mamy takie w pracy i nic się nie psuje z tego co wiem) i dla mnie ten silnik jak na 90 KM bardzo ładnie ciągnie, spla przy tym mało i jak troche złapie temperaturę to nawet cicho chodzi. Do tego nie ma chyba koła dwumasowego.

Auris 2007 1,4 d4d