Aushwitz-Birkenau

Data: 2010-08-28 00:21:17
Autor: wolim
Aushwitz-Birkenau
Byłem ostatnio w obozach oświecimskich... Zdumiała mnie ilość izraelskich wycieczek, głównie młodzieżowych. Może nawet nie ilość wycieczek mnie zdumiała ale sposób w jaki obnoszą się ze swoją narodowością (wyznaniem?).

Każdy miał na sobie chustę z gwiazdą dawida. Ostentacyjnie zatem obnosili się wszyscy ze swoją przynależnością i nie do końca potrafiłem odgadnąć cel tegoż obnoszenia.

Gęsto było tych izraelitów, z szacunków jakaś 1/3 zwiedzających.

Czy to tak zawsze, czy trafiłem na jakiś zakrojony na szeroką skalę heppening?

Pozdry,
MW

Data: 2010-08-28 00:27:36
Autor: u2
Aushwitz-Birkenau
W dniu 2010-08-28 00:21, wolim pisze:
Czy to tak zawsze, czy trafiÂłem na jakiÂś zakrojony na szerokÂą skalĂŞ heppening?

Pierdol się.

Data: 2010-08-28 00:54:12
Autor: boukun
Aushwitz-Birkenau

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c783bd9$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-28 00:21, wolim pisze:
Czy to tak zawsze, czy trafiÂłem na jakiÂś zakrojony na szerokÂą skalĂŞ
heppening?

Pierdol się.

Izraelita z wycieczki?

boukun

Data: 2010-08-28 10:54:39
Autor: MH
Aushwitz-Birkenau
W dniu 2010-08-28 00:21, wolim pisze:
> Czy to tak zawsze, czy trafiÂłem na jakiÂś zakrojony na szerokÂą skalĂŞ > heppening?

Pierdol siÄ&#65533;.

===============

you too.

MH

Data: 2010-08-29 14:25:19
Autor: P.apa5.merf
Aushwitz-Birkenau
Órzytkownik "wolim" napisał:
[...]

to normalne praktyki propagandowe żyduf, siją propagandę nawet fśfrut
sfoich, kłamią że to tylko ich tam zabijano, a prawda jest taka że ofiar
żydoskich to był jakiś margines, większosć ofiar to pewnie polacy, całość
tego hepeningu osłaniają bezprawnie uzbrojeni agenci mosadu:O)

jak chcesz sie dowiedzieć wiecej w temacie to poszukaj sobie filmików na
youtube, chasło: żydzi, aushwitz birkenau, oświęcim treblinka, jedwabne jaja
i tym podobne:O)

Aushwitz-Birkenau