Australijski sąd uznał istnienie trzeciej płci

Data: 2013-06-03 22:49:38
Autor: jr
Australijski sąd uznał istnienie trzeciej płci
Przyczyna dziwacznego wyroku to 52-letni działacz 'dżenderowy". On sam nie uważa się ani za mężczyznę ani za kobietę. Mówi, żeby go nazywac po prostu Norrie. Ono stwierdziło, że to dyskryminacja, iż we wszystkich formularzach urzędowych zwykle płeć określają dwie wartości - męska i żeńska.
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/australijski-sad-uznal-istnienie-trzeciej-plci

Data: 2013-06-04 08:47:10
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-03 22:49, jr pisze:
[...]

I słusznie, szkoda tylko że z takim trudem im przychodzi uznać człowieczeństwo Aborygenów i nadać im pełnię praw .

Data: 2013-06-04 22:26:58
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
> [...]
| >

| I słusznie, szkoda tylko że z takim trudem im przychodzi uznać
| człowieczeństwo Aborygenów i nadać im pełnię praw .

Macie cos do Aborygenow towarzyszu Trybun?

Data: 2013-06-05 16:28:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-04 22:26, jr pisze:

| I słusznie, szkoda tylko że z takim trudem im przychodzi uznać
| człowieczeństwo Aborygenów i nadać im pełnię praw .

Macie cos do Aborygenow towarzyszu Trybun?

Mam do sługi Waszyngtonu i Londynu - niejakiego Howarda.. niewolniku.

Data: 2013-06-06 20:06:52
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:koni1m$ruo$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-04 22:26, jr pisze:
| > |
| > |

| Mam do sługi Waszyngtonu i Londynu - niejakiego Howarda.. niewolniku.

Pierdu, pierdu...
Opowiedzcie no lepiej Trybunie, ktory to Aborygen uciekl z Australii do Zwiazku Radzieckiego?

Data: 2013-06-07 10:45:31
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-06 20:06, jr pisze:

Pierdu, pierdu...
Opowiedzcie no lepiej Trybunie, ktory to Aborygen uciekl z Australii do Zwiazku
Radzieckiego?

Wielu uciekło do nieba za sprawą imperializmu. I raczej nie z własnej woli.

Data: 2013-06-08 00:13:47
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kos6iv$k5s$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-06 20:06, jr pisze:

| > |

| Wielu uciekło do nieba za sprawą imperializmu. I raczej nie z własnej woli.

To przykre... Zwiazek Radziecki istnial ponad 70 lat, wiec mozna bylo poprosic o azyl. Angole przewiezliby na wlasny koszt - nie bylo chetnych? No coz - ja tez wolalbym umrzec pod Angolami, niz z wlasnej woli zostac obywatelem ZSRR.

Australijski sąd uznał istnienie trzeciej płci