Austriacki mandat w polskim sądzie :/

Data: 2011-08-23 11:03:49
Autor: J.F
Austriacki mandat w polskim sądzie :/
Użytkownik "Rafal"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a65.0000024c.4e52c807@newsgate.onet.pl...
Dostałem ni z gruchy ni z pietruchy pismo z sądu (sąd rejonowy, wydział karny,
W-wa) a w nim sąd zawiadamia mnie jako ukaranego (?) o terminie posiedzenia
(obecność nieobowiązkowa).

Zadzwoniłem do sądu, okazało się że chodzi o mandat zagraniczny - konkretnie 72
euro z początku lipca 2008 lub 2009 roku (tu dokładnej daty nie pamiętam, bo
gdzieś posiałem papiery, ale kojarzę zdarzenie)..

Ty idz do sadu i popros o wglad w akta, a moze nawet kopie.
Bardzo jestem ciekaw podstaw prawnych.
A moze przy okazji sie czegos dowiesz nieoficjalnie.

Czy przeterminowany to nie wiem - moze tak naprawde nie, ale dla polskiego sadu to musi jeszcze z papierow wynikac :-)

No fakt, bylo coś takiego, nawet policja wiedeńska przysłała mi pół roku po tym
zdarzeniu pismo z odp. informacją i "prośbą" o 72 euro (zdaje się przekroczenie
92/80 na autostradzie w wiedniu), skonsultowałem to z prawnikkiem, dowiedzialem
sie ze nie ma mozliwosci skutecznej egzekucji tego w PL,

A masz jakies wskazowki jak wtedy ustalili twoje dane ?

Bo to troche dziwne ze jest umowa o udostepnieniu danych a nie ma o egzekucji mandatow :-)

J.

Austriacki mandat w polskim sądzie :/