Austriacki mandat w polskim sądzie :/

Data: 2011-08-23 13:51:00
Autor: AT
Austriacki mandat w polskim sądzie :/
> Zadzwoniłem do sądu, okazało się że chodzi o mandat zagraniczny - konkretnie 72
euro z początku lipca 2008 lub 2009 roku (tu dokładnej daty nie pamiętam, bo
gdzieś posiałem papiery, ale kojarzę zdarzenie)..
No fakt, bylo coś takiego, nawet policja wiedeńska przysłała mi pół roku po tym
zdarzeniu pismo z odp. informacją i "prośbą" o 72 euro (zdaje się przekroczenie
92/80 na autostradzie w wiedniu), skonsultowałem to z prawnikkiem, dowiedzialem
sie ze nie ma mozliwosci skutecznej egzekucji tego w PL, inny prawnik to
potwierdzil, wiec zignorowałem (nawet nie sprawdzając kto kierował, bo
jechaliśmy wtedy w 4 osoby moim autem i za diabła nie pamiętam kto akurat w
wiedniu prowadził)..
Wiec zaskoczenie spore.. kopię w necie, najmłodszy artyuł na ten temat znalazłem
z grudnia 2010  (gazeta prawna) i tam..potwierdzają brak możliwości skutecznej
windykacji tansgranicznej :
cyt:

zapłaciłem gotówką w austri 100Euro za przekroczenie prędkości
za 10lat jadac moze z rodziną mogłbym się mocno zdziwić warto?

Data: 2011-08-24 02:31:59
Autor: to
Austriacki mandat w polskim sądzie :/
begin AT
zapÂłaciÂłem gotĂłwkÂą w austri 100Euro za przekroczenie prĂŞdkoÂści za 10lat
jadac moze z rodzinÂą mogÂłbym siĂŞ mocno zdziwiĂŚ warto?

Warto nauczyć się pisać po polsku i właściwie konfigurować newsreadera.

Austriacki mandat w polskim sądzie :/