Auta 2 - co za SYF!

Data: 2011-06-29 14:31:28
Autor: Arek
Auta 2 - co za SYF!
Omijajcie to szerokim Ĺ‚ukiem!
Dawno nie widziałem tak wymęczonej sali, to po prostu tortura dla wszystkich - i dla dzieci i dla młodzieży i dla starszych!

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-06-29 14:47:25
Autor: Rais
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 2011-06-29 14:31, Arek pisze:
Omijajcie to szerokim Ĺ‚ukiem!
Dawno nie widziałem tak wymęczonej sali, to po prostu tortura dla
wszystkich - i dla dzieci i dla młodzieży i dla starszych!

Jest aĹĽ tak Ĺşle?
Widzę w necie, że w skali Pixara to film ma słabiutkie noty ale jak to wygląda w porównaniu do powiedzmy: Despicable Me, Epok Lodowcowych czy Astro - Boya?

--
pzdr

Data: 2011-06-29 14:53:15
Autor: Arek
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 2011-06-29 14:47, Rais pisze:
Jest aĹĽ tak Ĺşle?
Widzę w necie, że w skali Pixara to film ma słabiutkie noty ale jak to
wyglÄ…da w porĂłwnaniu do powiedzmy: Despicable Me, Epok Lodowcowych czy
Astro - Boya?

Epoki Lodowcowe nie przypadły mi do gustu, ale i tak są niewyobrażalnie wyżej - kilka rzędów wielkości - niż Auta 2.
Pozostałych nie widziałem, więc nie porównam.

Wierzcie mi - takiego syfu dawno nie widziałem.
Nie ma żadnego nawiązania do poprzedniej części, żadnego klimatu z tamtej, za to pojawiła się broń, agresja, przemoc, mafie, CIA, MI5,
ekologia, srogia i kij wie co jeszcze. Wszystko pomieszane z poplÄ…taniem, jeden wielki bezsensowny kociokwik.

Zachęcam do zaciągnięcia nawet najgorszych nagrań obrazu z ekranów
kin i przekonania się naocznie, ale bezpiecznie (można od razu wyłączyć)
jakie to dno.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-06-30 13:15:52
Autor: Krystian Zaczyk
Auta 2 - co za SYF!
Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał:

Omijajcie to szerokim Ĺ‚ukiem!
Dawno nie widziałem tak wymęczonej sali, to po prostu tortura dla wszystkich - i
dla dzieci i dla młodzieży i dla starszych!

Az tak? To trzeba bedzie się wybrać. :-)

Krystian

Data: 2011-07-02 18:05:52
Autor: radek
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 11-06-30 13:15, Krystian Zaczyk pisze:
[...]

eeee nie jest tak zle. fakt, brakuje humoru z jedynki, ale daje rade :)

r.

Data: 2011-07-03 11:24:55
Autor: medea
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 2011-06-30 13:15, Krystian Zaczyk pisze:
[...]

Takie animowane kino akcji. Ale nawet dorosłym trudno za akcją nadążyć. ;)

Natomiast 3D robione tylko i wyłącznie w celu ściągnięcia z widza większej kasy za bilety, niemal zero efektów.

Ewa

Data: 2011-07-03 17:27:26
Autor: Habeck Colibretto
Auta 2 - co za SYF!
Dnia 03.07.2011, o godzinie 11.24.55, na pl.rec.film, medea napisał(a):

Omijajcie to szerokim łukiem!
Dawno nie widziałem tak wymęczonej sali, to po prostu tortura dla wszystkich - i
dla dzieci i dla młodzieży i dla starszych!

Az tak? To trzeba bedzie się wybrać. :-)

Takie animowane kino akcji. Ale nawet dorosłym trudno za akcj± nad±żyć. ;)

Natomiast 3D robione tylko i wył±cznie w celu ¶ci±gnięcia z widza większej kasy za bilety, niemal zero efektów.

I dlatego nadal, wci±ż, zawsze, ponownie chwalę Kinotekę (5 osób za 75zł).
:)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-07-03 17:54:38
Autor: medea
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 2011-07-03 17:27, Habeck Colibretto pisze:
[...]

We Wrocławiu nie mamy.

Ewa

Data: 2011-07-03 21:25:09
Autor: Habeck Colibretto
Auta 2 - co za SYF!
Dnia 03.07.2011, o godzinie 17.54.38, na pl.rec.film, medea napisał(a):

I dlatego nadal, wci±ż, zawsze, ponownie chwalę Kinotekę (5 osób za 75zł).
:)
We Wrocławiu nie mamy.

Popro¶cie Stalina! Znaczy Putina...

Data: 2011-07-03 17:26:19
Autor: Habeck Colibretto
Auta 2 - co za SYF!
Dnia 29.06.2011, o godzinie 14.31.28, na pl.rec.film, Arek napisał(a):

Omijajcie to szerokim łukiem!
Dawno nie widziałem tak wymęczonej sali, to po prostu tortura dla wszystkich - i dla dzieci i dla młodzieży i dla starszych!

Nie jest AŻ tak Ľle. Film gorszy od jedynki, ale trzyma jako taki poziom na
tle tego typu animacji. Niestety scenariusz jest nieco zbyt skomplikowany
dla dzieci ze względu na mnogo¶ć postaci jakie pojawiaj± się w filmie. Za
to dużo hałasu, gadania, gagów (nie zawsze zabawnych), kolorowo i odlotowo
(dosłownie). Ogólnie dałbym mu 5-6/10. Jedynkę oceniam na 8-9.
Dodam, że moim dzieciom (7 lat i 9 lat) oraz synowi kumpla (6 lat) podobał
się, choć widziałem oznaki znużenia.

Data: 2011-07-06 09:02:52
Autor: Rais
Auta 2 - co za SYF!
Habeck Colibretto pisze:
[...]

Moim 10-latkom też się podobał. I to bardzo.
Czy mi się podobał nie wiem bo dzieciaki poszły same...

--
pzdr

Data: 2011-07-03 23:08:46
Autor: megrims
Auta 2 - co za SYF!
[...]

No aż tak źle nie było.. Transformers 3 gorsze.

Data: 2011-07-04 16:56:41
Autor: Arek
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 2011-07-03 23:08, megrims pisze:
No aż tak źle nie było.. Transformers 3 gorsze.

Ale po transformers3 niczego bym się nie spodziewał.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-07-04 17:45:00
Autor: Grzegorz Staniak
Auta 2 - co za SYF!
On 04.07.2011, Arek <arek@eteria.net> wroted:

No aż tak źle nie było.. Transformers 3 gorsze.

Ale po transformers3 niczego bym się nie spodziewał.

Wczoraj przesiedziałem te, kunia, trzy godziny z szyją wykręconą do siostrzeńca, który jeszcze nie nadąża za napisami, szepcząc każdą kwestię. Jak na gówienko po którym niczego bym się nie spodziewał byłem zaskoczony poziomem rzemiosła -- przez trzy godziny nie bardzo był czas, żeby się nudzić.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2011-07-05 18:37:39
Autor: radek
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 11-07-04 16:56, Arek pisze:
W dniu 2011-07-03 23:08, megrims pisze:
No aż tak źle nie było.. Transformers 3 gorsze.

Ale po transformers3 niczego bym się nie spodziewał.

Arek

no pewnie bo jedyne filmy po jakis sie mozna czegos spodziewac to polskie kino moralnego niepokoju i to koniecznie czarno-biale...

r.

Data: 2011-07-06 08:52:35
Autor: Qrczak
Auta 2 - co za SYF!
Dnia dzisiejszego niebożę Arek wylazło do ludzi i marudzi:

Omijajcie to szerokim Ĺ‚ukiem!
Dawno nie widziałem tak wymęczonej sali, to po prostu tortura dla wszystkich - i dla dzieci i dla młodzieży i dla starszych!

A już zapowiadali w pierwszej części: "szybkość, szybkość, szybkość"

Pierwsze Auta były komedią romantyczną, drugie - sensacją, trzecie pewnie będą horrorem.

Qra

Data: 2011-07-06 09:01:23
Autor: Rais
Auta 2 - co za SYF!
Qrczak pisze:
[...]

A już zapowiadali w pierwszej czę¶ci: "szybko¶ć, szybko¶ć, szybko¶ć"

Pierwsze Auta były komedi± romantyczn±,

Że czym? Przepraszam bardzo...

--
pzdr

Data: 2011-07-06 12:23:00
Autor: Qrczak
Auta 2 - co za SYF!
Dnia dzisiejszego niebożę Rais wylazło do ludzi i marudzi:

Ależ się nie gniewam.

Qra

Data: 2011-07-10 23:51:36
Autor: Habeck Colibretto
Auta 2 - co za SYF!
Dnia 06.07.2011, o godzinie 12.23.00, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

A już zapowiadali w pierwszej czę¶ci: "szybko¶ć, szybko¶ć, szybko¶ć"

Pierwsze Auta były komedi± romantyczn±,

Że czym? Przepraszam bardzo...

Ależ się nie gniewam.

Ja też. Przecież to normalna komedia romantyczna (familijna) była.