Auta 2 - co za SYF!

Data: 2011-06-30 13:15:52
Autor: Krystian Zaczyk
Auta 2 - co za SYF!
Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał:

Omijajcie to szerokim Ĺ‚ukiem!
Dawno nie widziałem tak wymęczonej sali, to po prostu tortura dla wszystkich - i
dla dzieci i dla młodzieży i dla starszych!

Az tak? To trzeba bedzie się wybrać. :-)

Krystian

Data: 2011-07-02 18:05:52
Autor: radek
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 11-06-30 13:15, Krystian Zaczyk pisze:
[...]

eeee nie jest tak zle. fakt, brakuje humoru z jedynki, ale daje rade :)

r.

Data: 2011-07-03 11:24:55
Autor: medea
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 2011-06-30 13:15, Krystian Zaczyk pisze:
[...]

Takie animowane kino akcji. Ale nawet dorosłym trudno za akcją nadążyć. ;)

Natomiast 3D robione tylko i wyłącznie w celu ściągnięcia z widza większej kasy za bilety, niemal zero efektów.

Ewa

Data: 2011-07-03 17:27:26
Autor: Habeck Colibretto
Auta 2 - co za SYF!
Dnia 03.07.2011, o godzinie 11.24.55, na pl.rec.film, medea napisał(a):

Omijajcie to szerokim łukiem!
Dawno nie widziałem tak wymęczonej sali, to po prostu tortura dla wszystkich - i
dla dzieci i dla młodzieży i dla starszych!

Az tak? To trzeba bedzie się wybrać. :-)

Takie animowane kino akcji. Ale nawet dorosłym trudno za akcj± nad±żyć. ;)

Natomiast 3D robione tylko i wył±cznie w celu ¶ci±gnięcia z widza większej kasy za bilety, niemal zero efektów.

I dlatego nadal, wci±ż, zawsze, ponownie chwalę Kinotekę (5 osób za 75zł).
:)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-07-03 17:54:38
Autor: medea
Auta 2 - co za SYF!
W dniu 2011-07-03 17:27, Habeck Colibretto pisze:
[...]

We Wrocławiu nie mamy.

Ewa

Data: 2011-07-03 21:25:09
Autor: Habeck Colibretto
Auta 2 - co za SYF!
Dnia 03.07.2011, o godzinie 17.54.38, na pl.rec.film, medea napisał(a):

I dlatego nadal, wci±ż, zawsze, ponownie chwalę Kinotekę (5 osób za 75zł).
:)
We Wrocławiu nie mamy.

Popro¶cie Stalina! Znaczy Putina...