Auta dostawcze

Data: 2010-08-21 21:08:00
Autor: Czarek Daniluk
Auta dostawcze
W dniu 2010-08-21 15:55, moje_przedmioty pisze:
Zastanawiam się dlaczego wsród aut dostawczych tak mało aut z silnikiem
benzynowym??
Ta bardzo opłaca się diesla zamiast benzyny z gazem??
Ile tak naprawdę spalają auta
diesle z silnikami 1,9 TDI VW 105 KM
HDI np citroen lub peugeot 90 KM
Z góry dzięki za informacje.
Fot

Może dlatego, że dieslowi z turbiną i dużym momentem z dołu łatwiej targać na starcie duże ciężary - z tego samego powodu samochody ciężarowe mają praktycznie tylko i wyłącznie silniki diesla.

Przyład który widziałem - Iveco z CNG naładowane wodą (dar natury czy coś innego) - jak słyszałem jak rusza to diesel poszedłby tylko smród :)

Pozdrawiam !!

Auta dostawcze