Auta dostawcze

Data: 2010-08-22 21:24:28
Autor: P_ablo
Auta dostawcze
Użytkownik "moje_przedmioty" <fotkom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4olt6$7dj$1news.onet.pl...
Zastanawiam się dlaczego wsród aut dostawczych tak mało aut z silnikiem benzynowym??
Ta bardzo opłaca się diesla zamiast benzyny z gazem??
Ile tak naprawdę spalają auta
diesle z silnikami 1,9 TDI VW 105 KM
HDI np citroen lub peugeot 90 KM

Mam LT z 2,3 l benzyniakiem i Sprintera 313 CDI. LT potrafi na pusto baczki krecic i zakrety w poslizgu brac. Niestety kiedy jest mocno zaladowany, to ruszanie sprawia mu wieksze trudnosci niz Sprinterowi. Ponadto w blaszanych dostawczakach nie ma miejsca pod podloga na zbiorniki z gazem a umieszczanie ich w przestrzeni ladunkowej utrudnia zaladunek i automatycznie zajmuje bardzo cenna przestrzen.
Doblo 1,6 CNG, to tez niemala porazka jesli chcialbys transportowac nim tyle ladunku na ile jest homologowany. Przy pelnej pace i wlaczonej klimie nie ma szans na wyprzedzanie! Diesel w dostawczym jest zdecydowanie praktyczniejszy.

--
Picasso

Data: 2010-08-23 22:21:20
Autor: moje_przedmioty
Auta dostawcze

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4c717971$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki wszystkim za opinie i spostrzeżenia
Zacznę chyba od opla combo z silnikiem 1,7 cdti 101 KM
Chyba że zaczniecie mi pisać ze to tragiczny wybór?? :)
Fot

Auta dostawcze