Auta z francji - 407SW

Data: 2009-12-17 21:47:45
Autor: Jurand
Auta z francji - 407SW

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości news:hge11t$ntd$1news.onet.pl...
Witam.

Mam ochotę na Peugeota 407 kombi, ogladam sobie aledrogo i widze bardzo duzo aut z Francji.
Czy nadal z Francji sprowadza się wyłacznie auta powypadkowe?

Większość. To obecnie bardzo drogi kraj, jesli chodzi o samochody całe.

Bo nie wiem czy je na wstępie mam odrzucić i szukać tylko z polskich salonów.
Wiadomo, też moga być walone, ale jesli z Francji jak kiedyś nadal 100% bitych jedzie to je przynajmniej wyeliminuję z ofert.

PS. Wytrzymały jest ten solardach? nie potłucze się jak z drzewa na przykład kasztan spadnie?

Wytrzymały. Ale jak nie daj Bóg coś Ci się z nim stanie, to będziesz płakał jak dziecko, wydając pieniądze na nowy albo nawet używany.

Jurand.

Auta z francji - 407SW