Autem do Paryża

Data: 2010-08-02 22:36:26
Autor: Grzegorz Prędki
Autem do Paryża

BiorÄ™ pod uwagÄ™ takie koszty:
- Paliwo
- Autostrada we Francji (2 x 30€)
- Nocleg 35€
- Żarełko

Jadę z drugim kierowcą Mercedesem Vito (długi - ok 6m)

Masz z tylu pojedyncze kola czy blizniaki? Jak to drugie to oplaty wyzsze.
Ja jezdzilem przez Belgie (Achen), wychodzilo taniej za autostrady, no i w Belgii fajnie sie jedzie w nocy - wszytsko oswietlone :)

Data: 2010-08-02 23:00:34
Autor: Adam Szewczak
Autem do Paryża

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:4c572c4b$0$2595$65785112news.neostrada.pl...

[...]

    Nie widzialem Vito na blizniakach, Vario owszem.

PZDr
Adam

Data: 2010-08-02 21:54:43
Autor: to
Autem do Pary¿a
begin Adam Szewczak
    Nie widzialem Vito na blizniakach, Vario owszem.

Nie wjechał na żadne to nie widziałeś.

--
ignorance is bliss

Autem do Paryża