Author Versus 19''-ukradli

Data: 2009-05-04 14:41:15
Autor: Ramein
Author Versus 19''-ukradli
WItam.
Mam niezbyt przyjemną wiadomość. Dzisiaj w Gdańsku na Karczemkach
ukradli mi mój ukochany rowerek Author Versus 19'' na kołach Alex
Rims, oponach Schwalbe, kolor ciemny srebrny, przerzutka przód Shimano
XT, tył - Shimano XTR, korby Shimano XTR, zaciski XTR, hamulce V-braki
XTR, siodełko Selle Italia Gel Flow, pedały SPD Shimano. Założony
licznik kadencji Polara oraz GPS Polar G3.
Gdyby ktoś się natknął na coś takiego, prośba o informację.

Data: 2009-05-05 09:12:43
Autor: Wojtek Paszkowski
Author Versus 19''-ukradli

"Ramein" <ramein@wp.pl> wrote in message news:6f4c42ec-0daa-4888-bcd1-66156c36f62fr3g2000vbp.googlegroups.com...

Mam niezbyt przyjemną wiadomość. Dzisiaj w Gdańsku na Karczemkach
ukradli mi mój ukochany rowerek Author Versus 19''

będziem się rozglądać. Napisz coś więcej o okolicznościach kradzieży - ku przestrodze.
I jakie widły - na to łatwiej zwrócić uwagę niż na koła czy przerzutki.

pozd

Data: 2009-05-05 10:38:22
Autor: Ramein
Author Versus 19''-ukradli
Wróciłem z myjni, gdzie poza samochodem, przepłukałem również rower.
Wstawiłem go do garażu, który zostawiłem otwarty i byłem na terenie
posesji w ogródku, gdzie kosiłem trawę. Dodam, że działka jest
ogrodzona i furtka oraz brama były zamknięte, a furtki z zewnątrz nie
można otworzyć, gdyż klamka jest tylko od wewnątrz. Trzeba się
wysilić, przewiesić przez płot, aby chwycić za klamkę od wewnątrz.
Dokładnie o godzinie 18.06 w piątek sprawca odjechał, co zarejestrował
monitoring sąsiada. Sprawa została zgłoszona na policję.
Dodam, że jeśli ktoś swoimi informacjami przyczyni się do odzyskania
roweru, wypłacam 300 zł "znaleźnego", a jeśli w efekcie tej informacji
zostanie złapany sprawca, któremu zostanie udowodniona kradzież -
dopłacam 200 zł.
Rower wygląda bardzo podobnie jak ten:

http://img273.imageshack.us/img273/3639/newcaly6dn.jpg

Różnice jedynie w osprzęcie: przerzutki XTR+XT, Schwalbe Smart Sam
26x2,1, korby XTR, koła Alex Rims, amor Skareb Platinum 100mm (złote
tłoki).
Gdyby ktoś coś wiedział, prośba o maila - odezwę się natychmiast.

Author Versus 19''-ukradli