Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?

Data: 2009-09-22 09:58:38
Autor: CeSaR
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
No to prosimy o propozycję, najlepiej z fotkami :)

A to nie miało być czasem dla żonki?

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_6.jpg

Data: 2009-09-22 10:31:22
Autor: Katanka
CeSaR wrote:
No to prosimy o propozycję, najlepiej z fotkami :)

A to nie miało być czasem dla żonki?

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_6.jpg

Żona moja to młoda kobieta :) Ma 28 lat :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-09-22 10:38:22
Autor: CeSaR
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_6.jpg

Żona moja to młoda kobieta :) Ma 28 lat :)

Cytat: "Ja nie szukam autka rodzinnego, bo takiego szuka moja żona i będzie miała, bo
dam jej Mondeo."

Data: 2009-09-22 10:42:19
Autor: Katanka
CeSaR wrote:
[...]

To było dawno temu :) Mondziaka sobie zostawiam, bo fajnie się mi jeździ. Żonie teraz chcę kupic coś innego, bo jeździ Seicento.

Data: 2009-09-22 10:46:47
Autor: BM
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
To było dawno temu :) Mondziaka sobie zostawiam, bo fajnie się mi jeździ. Żonie teraz chcę kupic coś innego, bo jeździ Seicento.

No to skok mocy bedzie ogromny... jezdzila kiedys autem 200 KM?

--
Pozdrawiam BM
www.maziarz.pl / www.slubna.info

Data: 2009-09-22 10:49:25
Autor: Katanka
BM wrote:
To było dawno temu :) Mondziaka sobie zostawiam, bo fajnie się mi
jeździ. Żonie teraz chcę kupic coś innego, bo jeździ Seicento.

No to skok mocy bedzie ogromny... jezdzila kiedys autem 200 KM?

Tak, teraz jeździ moim Mondziakiem 220 konnym i mówi, że czasem jej mało ;)

Data: 2009-09-22 14:11:49
Autor: Arek (G)
Katanka pisze:
BM wrote:
[...]

Jak ja nie lubię na ulicach takich bab. Niestety kobiety z definicji nie mają wyobraźni.

A.

Data: 2009-09-22 15:36:59
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
Jak ja nie lubię na ulicach takich bab. Niestety kobiety z definicji nie mają wyobraźni.

A.

masz to samo co ja, także mnie wkurwiają laski które jadą jakimś sporym autem które z trudem panują nad samochodem i zgrywają paniusie.

--
krzysiek82

Data: 2009-09-22 14:38:04
Autor: kamil

"krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> wrote in message news:h9akhu$gdi$2nemesis.news.neostrada.pl...
Arek (G) pisze:
[...]

Zawsze to lepsze, niz zawalidroga w starym Punto, dla ktorego 5l/100km to za duzo i stara sie oszczedzic kazda kropelke tarasujac droge...

Data: 2009-09-22 15:56:51
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Zawsze to lepsze, niz zawalidroga w starym Punto, dla ktorego 5l/100km to za duzo i stara sie oszczedzic kazda kropelke tarasujac droge...

I znowu okazujesz swój brak logicznego myślenia, nigdy nie byłem zawalidrogą po prostu staram się poruszać zgodnie z przepisami, a laski które ostentacyjnie łamią przepisy tylko dlatego, że jadą autem w którym być może czują się bezpiecznie w czynie społecznym powinny stać przed budką z piwem i robić za free loda każdemu zainteresowanemu :) tak w ramach kary i nauki pokory.

--
krzysiek82

Data: 2009-09-23 15:43:32
Autor: Arek (G)
Arek (G) pisze:
[...]

No pewnie, prawie co dziennie to widzę. Stoi rząd aut do skrętu w lewo, obok przejeżdża czarne bmw, w środku blondi omija wszystkich i ze środkowego skręca w lewo. Albo jedzie blondi ze złożonymi lusterkami, przecież jej potrzebne jest tylko to w środku do poprawy grzywki. Kolejna sytuacja, jadę sobie osiedlową uliczką ograniczenie do 40, obok szkoły itp. Ja jadę około 50 widzę w lusterku "blondi" w jakimś wielkim suvie. I nagle rura lewą stroną.

Tzw. właściciele bmw to naprawdę nic w porównaniu do babek w takich autach. Totalny brak wyobraźni.

A.

Data: 2009-09-23 09:08:24
Autor: spaceman
Arek (G) pisze:
[...]

Ech, mam to samo. Mieszkam w Dubaju - tu paniusie jezdza SLRami, ferrari i
porsche. Strach sie bac. Ale najgorsze sa mamuski, ktore dzieci odwoza
wielkimi suvami GMC czy Chevy Taho. Nic tylko uciekac :]
--
spaceman

Data: 2009-09-22 20:57:12
Autor: Katanka
Arek (G) wrote:
Katanka pisze:
BM wrote:
[...]

To moja jest chyba facetem, bo jeździ świetnie IMO.

Data: 2009-09-23 09:05:05
Autor: krzysiek82
Katanka pisze:
  > To moja jest chyba facetem, bo jeździ świetnie IMO.

to pogratulować, bo jak moja jedzie to ja się wole schować i auto postawić z dala od wjazdu bo zawsze jest szansa, że powie o nie widziałam  twojego auta :D

--
krzysiek82

Data: 2009-09-23 09:11:22
Autor: Inead
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?

nie mają wyobraźni.

To moja jest chyba facetem, bo jeździ świetnie IMO.

Może ty też nie umiesz jeździć, pomyślałeś o tym?

Data: 2009-09-23 10:13:12
Autor: Katanka
Inead wrote:
nie mają wyobraźni.

To moja jest chyba facetem, bo jeździ świetnie IMO.

Może ty też nie umiesz jeździć, pomyślałeś o tym?

Hmmm, tak, myślałem o tym, ale uważam, że potrafię.

Data: 2009-09-23 15:38:40
Autor: Arek (G)
Katanka pisze:

nie mają wyobraźni.

To moja jest chyba facetem, bo jeździ świetnie IMO.

Może ty też nie umiesz jeździć, pomyślałeś o tym?

Hmmm, tak, myślałem o tym, ale uważam, że potrafię.

To nie jest dobry stan:(

A.

ps. Jak mawiał pewien znany fizyk: "tylko głupek myśli, że wie wszystko"

Data: 2009-09-22 10:48:49
Autor: CeSaR
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
To było dawno temu :) Mondziaka sobie zostawiam, bo fajnie się mi jeździ. Żonie teraz chcę kupic coś innego, bo jeździ Seicento.

To może jeszcze chwilę poczekaj bo znów się wersja zmieni?
Albo może abonament w wypożyczalni?

Data: 2009-09-22 10:53:35
Autor: Katanka
CeSaR wrote:
[...]

Jak się zmieni, to się zmieni. Obecnie zostaje tak jak jest :) Na Seicento mam juz kupca, więc cos trzeba będzie zonie sprawić.

Data: 2009-09-23 09:06:52
Autor: spaceman
Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
CeSaR wrote:
http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_6.jpg

Żona moja to młoda kobieta :) Ma 28 lat :)

Cytat: "Ja nie szukam autka rodzinnego, bo takiego szuka moja Ĺźona i
będzie miała, bo
dam jej Mondeo."

To było dawno temu :) Mondziaka sobie zostawiam, bo fajnie się mi jeździ. Żonie teraz chcę kupic coś innego, bo jeździ Seicento.

A co z Audi A5? Marudziłeś, że Ci skrzypi wszystko w mondeo i życ nie daje.
--
spaceman

Data: 2009-09-23 11:10:07
Autor: Katanka
spaceman wrote:

[...]

Czekam dla siebie na A7, natomiast bardzo mi się pdooba A3 dla zony z mocnym silnikiem.

Data: 2009-09-23 09:19:14
Autor: spaceman
spaceman wrote:

[...]

A3 jest spoko, ale nie wiem czy da rade z tylnonapedowcem ;]
U mnie dosc duzo panienek ma A3 te najmocniejsze wersje i dosc czesto widze
je rozwalone na poboczu (samochody, nie panienki)
--
spaceman

Data: 2009-09-23 13:09:51
Autor: robal
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?
Katanka <katanka24@interia.pl> popełnił(a):

spaceman wrote:

[...]

O masz ci babo dziurawą patelnię :)

cyt. z pewnego forum pewnej marki:
">Trzeba było kupić Audi albo BMW lub Mercedesa wtedy nic by nie skrzypiało ani  >klekotało

Tu jest problem, bo te autka mi się kompletnie nie podobają. Prędzej kupie jakiegos francuza, niż wydam kasę na te niemieckie paście Mam bardzo specyficzny gust i żadna z tych marek bym nie jeździł, nawet jakby ktoś mi je dał za darmo - to nie mój styl"

Skoro w ciągu dwóch miesięcy zmienia ci się punkt widzenia (a jak czytam to i żonie również), to życzę powodzenia w wyborze (ba, wyborze - zakupie) auta dla małżonki :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-09-22 21:01:22
Autor: jerzu
On Tue, 22 Sep 2009 10:38:22 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

Cytat: "Ja nie szukam autka rodzinnego, bo takiego szuka moja żona i będzie miała, bo
dam jej Mondeo."

Ty go bierzesz jeszcze poważnie? ;-)

Data: 2009-09-23 18:02:29
Autor: Diseq
Katanka pisze:
CeSaR wrote:
No to prosimy o propozycję, najlepiej z fotkami :)

A to nie miało być czasem dla żonki?

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_6.jpg

Żona moja to młoda kobieta :) Ma 28 lat :)

To stara rura jest :)

Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?