Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?

Data: 2009-09-22 10:39:12
Autor: zkruk [Lodz]
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
Katanka wrote:
Pora wyszukuać autka dla mojej żonki :) Autko będę chciał zamówić w
okolicy grudnia-stycznia, więc zostało trochę czasu, aby na spokojnie
się zastanowić co to ma być.

Cena autka musi się zamknąć w 120.000 brutto. Czego się spodziewa
żonka? Sama dokłądnie nie wie. Czy ma być to jakiś suv, czy raczej
autko typu grand-tour/kombi, czy może niewielkie, sportowe.
Powiedziała, że jest otwarta na propozycje, jednak ma jeden warunek -
auto musi miec mocny motor, który będzie miał około 200 koni. Nie ma
znaczenia czy benzyna czy dizelek, bo jej to różnicy nie sporawia.
Nie ma też znaczenia wielkość samochodu, gdyz potrafi jeździc zarówno
gokatrami typu Mini-Cooper, jak i dostawczakami typu Transit.
No to prosimy o propozycję, najlepiej z fotkami :)

Civic Type-R - ma 200km - bez turbo - czyli mniej problemów

a dalej to już turbo:
Mazda 3 MPS - 260KM z silnika 2.3
Sirrocco - pewnie też się jakieś 200km znajdzie

do tego vovlo D5, T5 w S/V40 - odpowiednio 180KM i 230KM

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-22 10:46:58
Autor: Katanka
zkruk [Lodz] wrote:

Civic Type-R - ma 200km - bez turbo - czyli mniej problemów

To autko się mi bardzo podoba, tylko zapomniałem o nim. Jak z wykończeniem w środku? Na poziomie fatalnego jak w Lancerze, czy nieco lepiej?

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-09-22 10:51:46
Autor: Bugatti
Użytkownik "Katanka"  napisał w wiadomości:
zkruk [Lodz] wrote:

Civic Type-R - ma 200km - bez turbo - czyli mniej problemów

To autko się mi bardzo podoba, tylko zapomniałem o nim. Jak z wykończeniem w środku? Na poziomie fatalnego jak w Lancerze, czy nieco lepiej?

Autka do miasta z zawieszeniem torowym ? Co ty właściwie chcesz ?

--
Bugatti

Data: 2009-09-22 10:56:43
Autor: Katanka
zkruk [Lodz] wrote:

[...]

Autko ma być do pracy (40km dziennie wieś-miasto). Autko ma być na zakupy drobne. Autko ma być też do zabawy, ona uwielbia jeździć.

Data: 2009-09-22 11:11:07
Autor: BM
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
Autko ma być do pracy (40km dziennie wieś-miasto).

No juz widze type-r w koleinach lub zaspach zima... Kup 4X4 bedziesz mial spokoj a zona frajde.

--
Pozdrawiam BM
www.maziarz.pl / www.slubna.info

Data: 2009-09-22 11:45:28
Autor: Bugatti

zkruk [Lodz] wrote:

[...]

Uwielbia schodzić poniżej 2:00 w na torze w Poznaniu ? ;>

Piszesz o jakiejś wsi..w sensie masz na myśli że dojazd/wyjazd do/z domu jest zimą dość zasypany ?.
Ja już widzę tą Waszą "zabawę" Type-eRem jak będziesz ją codzień pchał ;-]

--
Bugatti

Data: 2009-09-22 12:02:25
Autor: Katanka
Bugatti wrote:

Piszesz o jakiejś wsi..w sensie masz na myśli że dojazd/wyjazd do/z
domu jest zimą dość zasypany ?.

Wyjazd z domu na wsi (takiej większej, 5000 mieszkanców) i dojazd 20km do miasta do pracy.

Data: 2009-09-22 10:53:57
Autor: kamil

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:h9a2tq$2oc$1inews.gazeta.pl...
zkruk [Lodz] wrote:

Civic Type-R - ma 200km - bez turbo - czyli mniej problemów

To autko się mi bardzo podoba, tylko zapomniałem o nim. Jak z wykończeniem w środku? Na poziomie fatalnego jak w Lancerze, czy nieco lepiej?

Wykonczenie to ostatnie, o co martwil bym sie w nowym Type-R. Znacznie wiekszym problemem sa 19" kola i zawieszenie jak w taczce, po 100 kilometrach polskich drog zona bedzie zeby wypluwac i szukac specjalisty od kregoslupa.

O Scirrocco tez bym zapomnial, tak tandetnych plastikow w srodku juz dawno nie widzialem.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-22 13:31:38
Autor: Mroziu
kamil wrote:

Wykonczenie to ostatnie, o co martwil bym sie w nowym Type-R. Znacznie wiekszym problemem sa 19" kola i zawieszenie jak w taczce, po 100

A nie 18" na profilu 40?

Mroziu

Data: 2009-09-22 12:54:23
Autor: kamil

"Mroziu" <mroziu@hot.pl> wrote in message news:4ab8b565$1news.home.net.pl...
kamil wrote:

Wykonczenie to ostatnie, o co martwil bym sie w nowym Type-R. Znacznie wiekszym problemem sa 19" kola i zawieszenie jak w taczce, po 100

A nie 18" na profilu 40?

A faktycznie zwracam honor, moja testowa miala opcjonalne 19" biale felgi. Ale szczerze watpie, zeby na 18" bylo wiele lepiej, przy Type-R moj WRX to wygodny cruiser..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-22 13:47:31
Autor: Katanka
Mroziu wrote:
kamil wrote:

Wykonczenie to ostatnie, o co martwil bym sie w nowym Type-R.
Znacznie wiekszym problemem sa 19" kola i zawieszenie jak w taczce,
po 100

A nie 18" na profilu 40?

Obecnie na takch jeździmy i nie zauważylismy aby się źle jeździło. super trzyma się autko drogi, do tego bardzo ładnie wybiera nierównosci, mimo, że ma sportowe zawieszenie.

Data: 2009-09-22 12:52:23
Autor: kamil

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:h9adga$h0n$1inews.gazeta.pl...
Mroziu wrote:
kamil wrote:

[...]

A co ma rodzinne mondeo do Type-R?

Data: 2009-09-22 14:57:00
Autor: zkruk [Lodz]
kamil wrote:

A co ma rodzinne mondeo do Type-R?

od kiedy rodzinne mondeo to wersja ST220?
chyba od momentu gdy Type-R jest rodzinny ;/

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-22 14:04:02
Autor: kamil

"zkruk [Lodz]" <zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote in message news:h9ahmu$5r2$1inews.gazeta.pl...
kamil wrote:

A co ma rodzinne mondeo do Type-R?

od kiedy rodzinne mondeo to wersja ST220?
chyba od momentu gdy Type-R jest rodzinny ;/

Mocny silnik w rodzinnym aucie nie robi z niego zabawki na trackday.

Data: 2009-09-22 15:12:38
Autor: Katanka
kamil wrote:

A co ma rodzinne mondeo do Type-R?

od kiedy rodzinne mondeo to wersja ST220?
chyba od momentu gdy Type-R jest rodzinny ;/

Mocny silnik w rodzinnym aucie nie robi z niego zabawki na trackday.

Zawieszenie utwardzone, dyfuzory, usportowione, obnizone do podłogi siedzenia, obniżony w stosunku do rodzinnego :) Koła 18" 235/40/R18. Nie jest to typowe autko rodzinne ;)

Data: 2009-09-22 14:31:05
Autor: kamil

kamil wrote:

[...]

Widac mamy rozne pojecie o autku rodzinnym po prostu. ;)

Data: 2009-09-22 17:22:50
Autor: zkruk [Lodz]
kamil wrote:

[...]

wiec zadam pytanie inczej
czym się różni Type-R od ST220 - że jedno jest rodzinne a drugie nie
tylko nie pisz o tym że jedno jest hb 3 dr a drugie sedan 4d

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-23 11:59:47
Autor: to
zkruk [Lodz] wrote:

czym się różni Type-R od ST220 - że jedno jest rodzinne a drugie nie
tylko nie pisz o tym Ĺźe jedno jest hb 3 dr a drugie sedan 4d

- Wysilone 2.0 R4 zamiast niezbyt wysilonego 3.0 V6
- Maksymalna moc przy prawie 8000 rpm
- 6,6 s do setki
- 300 kg mniejsza masa
- Takie same tarcze mimo mniejszej masy
- Na pewno duĹźo twardsze zawieszenie

Wystarczy?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 13:13:00
Autor: kamil

"zkruk [Lodz]" <zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote in message news:h9aq8f$dd1$1inews.gazeta.pl...
kamil wrote:

[...]

Dlaczego nie mam pisac o podstawowej roznicy? Probowales pakowac dziecko w fotelik na tylnej kanapie 3 drzwiowego samochodu? Jechales obydwoma samochodami? Ja tak i zawieszenie ST220 jest przy Type-R miekkie jak matczyny cycek, zdecydowanie lepiej dziala na kilkutygodniowy kregoslup.

Moze lepiej napisz, co czyni z Type-Ra auto rodzinne?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-22 21:03:22
Autor: Arek M
[...]

Oj.... :)

Jezdzilem kiedys volvo S60 T5, 250KM/350Nm, twardsze zawieszenie, mocniejsze hamulce itede, itede... Coś a'la Twoj mondek (volvo troche chyba mocniejsze).

Teraz jezdze Subaru Imprezą WRX. Powiedzmy niech to będzie odpowiednik TypeR.

Dla mnie ten pierwszy w _porownaniu_ z subarakiem to byl wybitnie rodzinny dupowóz, który koło "sportowego" , czy nawet "usportowionego" auta nawet nie stal :D

Idąc dalej - jezeli chcemy mondka/T5 nazwac sportowym autem, to naprawde nie mam zieleonego pojęcia jak wobec tego sklasyfikowac wrx/typeR :)

Mondziak/T5 to po prostu wygodna, szybka limuzyna, ale - o raaaany - nie sportowe auto! To najwyklejszy, rodzinny samochód, tyle ze w odrobine mocniejszym silnikiem.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2009-09-23 13:14:18
Autor: kamil

"Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> wrote in message news:h9b71t$cb7$1inews.gazeta.pl...

[...]

To nie jest odpowiednik Type-Ra. Mam WRXa, jezdzilem testowo Type-R i za nic nie chcialbym honda pokonywac codziennej drogi do pracy. WRXem jezdze po gorskich dziurach i nic mnie nie boli.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-23 12:26:52
Autor: to
kamil wrote:

To nie jest odpowiednik Type-Ra. Mam WRXa, jezdzilem testowo Type-R i za
nic nie chcialbym honda pokonywac codziennej drogi do pracy. WRXem
jezdze po gorskich dziurach i nic mnie nie boli.

Bo WRX to taki usportowiony, niezbyt szybki mały sedan. Co innego WRX STi.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 13:42:25
Autor: kamil

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4aba140cnews.home.net.pl...
kamil wrote:

To nie jest odpowiednik Type-Ra. Mam WRXa, jezdzilem testowo Type-R i za
nic nie chcialbym honda pokonywac codziennej drogi do pracy. WRXem
jezdze po gorskich dziurach i nic mnie nie boli.

Bo WRX to taki usportowiony, niezbyt szybki maly sedan. Co innego WRX STi.

Pokusze sie o stwierdzenie, ze seryjne zawieszenie STi (troche prowadzilem MY03) bedzie wygodniejsze od nowego CTR, ale civic ktorego testowalem mial opcjonalne 19" felgi wiec moze tu pies pogrzebany.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-23 13:44:51
Autor: kamil

kamil wrote:

[...]

Swoja droga, znasz inne male sedany z czasem 0-60 ponizej 6 sekund? ;)

Data: 2009-09-23 13:07:20
Autor: to
kamil wrote:

Swoja droga, znasz inne male sedany z czasem 0-60 ponizej 6 sekund? ;)

Zwykły WRX ma poniżej 6 sekund? Jaaasne...

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 14:26:51
Autor: kamil

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4aba1d88$1news.home.net.pl...
kamil wrote:

Swoja droga, znasz inne male sedany z czasem 0-60 ponizej 6 sekund? ;)

Zwykly WRX ma ponizej 6 sekund? Jaaasne...

5.7 do 5.9 wg roznych zrodel, ja bez problemu robie ok 6.10 nie meczac zbytnio sprzegla (mierzone gtechem). GTk z 2000r robil to w 5.7-5.8 bez problemow, mierzone tym samym sprzetem.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-23 11:53:05
Autor: to
zkruk [Lodz] wrote:

od kiedy rodzinne mondeo to wersja ST220? chyba od momentu gdy Type-R
jest rodzinny ;/

ST220 pomijając silnik niewiele różni się od 1.8... W mk2 (mk1 FL) była znacząca różnica pomiędzy ST200, a słabszymi, szczególnie tymi dużo słabszymi, w mk3 to prawie to samo. --
cokolwiek

Data: 2009-09-22 11:04:55
Autor: KJ Siła Słów
Katanka pisze:

Civic Type-R - ma 200km - bez turbo - czyli mniej problemów

To autko się mi bardzo podoba, tylko zapomniałem o nim. Jak z wykończeniem w środku? Na poziomie fatalnego jak w Lancerze, czy nieco lepiej?

jak dla mnie to typer w srodku jest OK.

Calkiem milo tez jezdzi po torze, powiedzialbym ze jest latwy do ogarniecia dla kogos kto ma doswiadczenia z przednim napedem.
Na ulicy pewnie zeby troche podzwonia na dziurach i caly czas  bedzie kusil do depniecia w podloge - ale to Twoja zona, to Ty wiesz czy bardziej lubi jezdzic czy bardziej umie.
:-)

KJ

Data: 2009-09-22 11:16:13
Autor: zkruk [Lodz]
Katanka wrote:
zkruk [Lodz] wrote:

[...]

nie kojarze...
cywilna wersja trochę star-treka przypomina
na ile type-r jest bardziej ekskluziv - nie wiem

accord raczej idzie w klase premium - ale civic to zabawka...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-22 16:34:56
Autor: Mroziu
Katanka wrote:

To autko się mi bardzo podoba, tylko zapomniałem o nim. Jak z wykończeniem w środku? Na poziomie fatalnego jak w Lancerze, czy nieco lepiej?

Już w cywilnym Civicu 8 gen. jest o niebo lepsze wykończenie niż w tym Lancerze. W TypeR nie powinno być chyba gorzej.

Mroziu

Data: 2009-09-22 21:40:19
Autor: Katanka
Mroziu wrote:
Katanka wrote:

[...]

Jutro podjedziemy do salonu. Strasznie się napaliłem, zonę postaram się nim zarazić ;)