Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?

Data: 2009-09-22 11:02:02
Autor: Katanka
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
Katanka wrote:

Z wszystkich propozycji podrukuję fotki i przedstawię Asi. zobaczymy co odpoiwe i dam wieczorem znac. Jak macie jakieś inne, to bardzo chętnie. Mi się podoba najbardziej Golf i civic. No ale ja nie mam wiele do gadania, bo umawialismy się, że tylko silnik będe wybierał.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-09-22 11:43:35
Autor: robal
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
Katanka <katanka24@interia.pl> popełnił(a):

Z wszystkich propozycji podrukuję fotki i przedstawię Asi.

Tylko w kolorze, tylko w kolorze.

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-09-22 21:07:11
Autor: jerzu
Autko dla młodej ko biety. Nad czym moz na się zastanowić?
On Tue, 22 Sep 2009 11:43:35 +0200, "robal"
<robal77BEZTEGO@BEZTEGOop.pl> wrote:

Katanka <katanka24@interia.pl> popełnił(a):

Z wszystkich propozycji podrukuję fotki i przedstawię Asi.

Tylko w kolorze, tylko w kolorze.

Najlepiej wszystkie auta w jednym kolorze, inaczej będzie się
sugerować ;-))

Data: 2009-09-23 12:02:35
Autor: to
Katanka wrote:

Mi się podoba najbardziej Golf

SamochĂłd dla emeryta (po 10 latach dla dresiarza na dorobku).

i civic.

SamochĂłd dla dresiarza.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 12:11:15
Autor: maryjan
to napisał(a):

Mi się podoba najbardziej Golf

Samochód dla emeryta (po 10 latach dla dresiarza na dorobku).

i civic.

Samochód dla dresiarza.

dość swobodnie szafujesz wyrokami...
a jakieś argumenty przemawiające za tymi stwierdzeniami się znajdą czy tylko
"bo tak"?

Data: 2009-09-23 12:16:52
Autor: to
maryjan wrote:

dość swobodnie szafujesz wyrokami... a jakieś argumenty przemawiające za
tymi stwierdzeniami się znajdą czy tylko "bo tak"?

Jakich argumentów się spodziewasz?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 12:28:15
Autor: maryjan
to napisał(a):

dość swobodnie szafujesz wyrokami... a jakieś argumenty przemawiające za
tymi stwierdzeniami się znajdą czy tylko "bo tak"?

Jakich argumentów się spodziewasz?

które pozwolą mi podyskutować o tym, że cif to dresowóz :)

Data: 2009-09-23 12:29:22
Autor: to
maryjan wrote:

które pozwolą mi podyskutować o tym, że cif to dresowóz :)

Wygląda jak but dresiarza. Wystarczy?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 12:35:16
Autor: maryjan
to napisał(a):

które pozwolą mi podyskutować o tym, że cif to dresowóz :)

Wygląda jak but dresiarza. Wystarczy?

to akurat kwestia gustu.
nie przemawia to jednak za tym, że to dresowóz.

Data: 2009-09-23 12:39:55
Autor: to
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?
maryjan wrote:

to akurat kwestia gustu.
nie przemawia to jednak za tym, Ĺźe to dresowĂłz.

Wręcz przeciwnie. --
cokolwiek

Data: 2009-09-23 12:47:16
Autor: maryjan
to napisał(a):

nie przemawia to jednak za tym, że to dresowóz.

Wręcz przeciwnie.

czyli "bo tak".

eot

Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?