Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?

Data: 2009-09-22 07:51:14
Autor: Tatanka
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?
Katanka <katanka24@interia.pl> napisał(a):
Pora wyszukuać autka dla mojej żonki :) Autko będę chciał zamówić w okolicy grudnia-stycznia, więc zostało trochę czasu, aby na spokojnie się zastanowić co
 to ma być.

Cena autka musi się zamknąć w 120.000 brutto. Czego się spodziewa żonka? Sama dokłądnie nie wie. Czy ma być to jakiś suv, czy raczej autko typu grand-tour/kombi, czy może niewielkie, sportowe. Powiedziała, że jest otwarta n
a propozycje, jednak ma jeden warunek - auto musi miec mocny motor, który będzie miał około 200 koni. Nie ma znaczenia czy benzyna czy dizelek, bo jej to różnic
y nie sporawia. Nie ma też znaczenia wielkość samochodu, gdyz potrafi jeździc zarówno gokatrami typu Mini-Cooper, jak i dostawczakami typu Transit.

No to prosimy o propozycję, najlepiej z fotkami :)

Moze Scirocco?

Albo po prostu praktycznie - Golf GTI. 210 KM, silnik TSI, a praktycznosc
normalnego kompaktu wciaz pozostaje.

Ale najpierw niech dziewczyna moze jednak okresli segment (ja bym uderzal w C,
chyba ze woli SUVa), bo tak to nie ma sensu - za 120 k zl - z ktorych przeciez
nie ma obowiazku wydac calosci - mozna wybrac aut dziesiatki.
A fotki - na stronach producentow.

Data: 2009-09-22 10:31:00
Autor: Katanka
 Tatanka wrote:

[...]

Najpierw dziewczyna myślala o fordzie Kuga z silnikiem 2.5T. Teraz mówi, że chyba będzie wolała Focusa ST, bo łatwiej będzie jej jeździc po mieście. Następnie mówiła o Megane Grand-Tour, bo ma relingi, panoramiczny dach i fajnie będzie jej na narty jeździć. Następnym razem mówi, że się jej Mini-Morris podoba. ciężko jest coś okreslić.

PS. Powiedziała, że tylko nie chce Opla, bo to Opel ;)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-09-22 11:59:38
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-09-22 10:31,  *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie zna się :) - Astra IV w salonach od stycznia - ładna na zewnątrz i wewnątrz (w końcu ;) )

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-22 12:05:24
Autor: J.F.
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:h9a764$8bi$2news.onet.pl...
Dnia 2009-09-22 10:31,  *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
PS. Powiedziała, że tylko nie chce Opla, bo to Opel ;)

Nie zna się :) - Astra IV w salonach od stycznia - ładna na zewnątrz i wewnątrz (w końcu ;) )

Luterko do makijazu nad kierowca ma, czy to nie jest auto dla bab ? :-)

J.

Data: 2009-09-22 12:34:39
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-09-22 12:05,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Musiał bym na montaż się przejść i sprawdzić :) - ale powinno być :) - u mnie jest - nawet podświetlane ;)

Data: 2009-09-22 12:47:55
Autor: Grejon
J.F. pisze:
[...]

Moje auto z siga ma :). Ze światełkiem.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-09-22 20:56:10
Autor: Katanka
Mirek Ptak wrote:

PS. Powiedziała, że tylko nie chce Opla, bo to Opel ;)

Nie zna się :) - Astra IV w salonach od stycznia - ładna na zewnątrz i
wewnątrz (w końcu ;) )

Może się nie zna, ale sama niech decyduje. Ja tylko wybiorę silnik.

Data: 2009-09-22 20:55:29
Autor: Katanka
 Tatanka wrote:

Albo po prostu praktycznie - Golf GTI. 210 KM, silnik TSI, a
praktycznosc normalnego kompaktu wciaz pozostaje.

Pytałam jej. Mówi, że nie chce VW, bo każdy w okolicy ma albo VW albo Opla :) Jest w tym trochę racji, choc mi pasi ten silniczek bardzo.