Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?

Data: 2009-09-22 08:30:36
Autor: LET ki
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?
Data: 2009-09-22 10:33:09
Autor: Katanka
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zasta nowić?
LET ki wrote:
a takie:

http://allegro.pl/item748409798_bmw_330i_nawi_m_pakiet_alu_18_full_ideal.html

Zapomniałem najwazniejszego. Auto MUSI być nowe :) Nowe czyli z salonu, nie nowe, bo ma tylko 12 m-cy :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-09-22 10:46:07
Autor: krzysiek82
Katanka pisze:
LET ki wrote:
[...]

szkoda kasy, fundnij trochę żarcia dla jakiegoś domu dziecka lub schroniska dla bezdomnych zwierząt a za resztę kup dziewczynie Cytrynę C1 bardzo kobiece autko. Będziesz miał poczucie satysfakcji i zadowolenia z wydanych pieniędzy. A to przecież bezcenne, uczmy się pomagać innym by świat był piękniejszy. Pomyślisz pewnie, że gadam głupoty ale wystarczy zastanowić się mocniej, żeby zmienić zdanie :)

--
krzysiek82

Data: 2009-09-22 10:48:11
Autor: Grejon
krzysiek82 pisze:

szkoda kasy, fundnij trochę żarcia dla jakiegoś domu dziecka lub schroniska dla bezdomnych zwierząt a za resztę kup dziewczynie Cytrynę C1

Ale mowa jest o samochodzie a nie jeżdżącej skrzynce na listy :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-09-22 10:52:00
Autor: Katanka
krzysiek82 wrote:
Katanka pisze:
LET ki wrote:
[...]

Dla bezdomnych zwierząt funduję setki kg karmy rocznie :) Do tego prowadzę społecznie szkółkę wędkarską dla dzieciaków (nawet mamy sukcesy). Czy to wystarczy, by żonie z czystym sumieniem kupic autko o jakim zawsze myślała z wzdychaniem?

Data: 2009-09-22 09:52:13
Autor: to
Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?
Katanka wrote:

Czy to wystarczy, by Ĺźonie z czystym sumieniem kupic autko o
jakim zawsze myślała z wzdychaniem?

PrzecieĹź piszesz, Ĺźe sama nie wie jakie chce...

--
cokolwiek

Data: 2009-09-22 12:06:49
Autor: krzysiek82
to pisze:
PrzecieĹź piszesz, Ĺźe sama nie wie jakie chce...

Bo kobiety raz coś chcą i wiedzą, a czasami nie wiedzą, takie już są i za to je kochamy :)

--
krzysiek82

Data: 2009-09-22 21:37:58
Autor: Katanka
to wrote:
Katanka wrote:

Czy to wystarczy, by Ĺźonie z czystym sumieniem kupic autko o
jakim zawsze myślała z wzdychaniem?

PrzecieĹź piszesz, Ĺźe sama nie wie jakie chce...

Wzdycha do nowego, nie do konkretnego modelu. Nie mogła sobie na niego pozwolić przez kilka lat.

Data: 2009-09-23 11:49:14
Autor: to
Katanka wrote:

PrzecieĹź piszesz, Ĺźe sama nie wie jakie chce...

Wzdycha do nowego, nie do konkretnego modelu. Nie mogła sobie na niego
pozwolić przez kilka lat.

Marzyć o bliżej nie sprecyzowanym aucie, byle za 120K? Hm... osobliwe...

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 13:17:37
Autor: kamil
Autko dla mlodej kobiety. Nad czym mozna sie zastanowic?

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4aba0b3a$1news.home.net.pl...
Katanka wrote:

Przeciez piszesz, ze sama nie wie jakie chce...

Wzdycha do nowego, nie do konkretnego modelu. Nie mogla sobie na niego
pozwolic przez kilka lat.

Marzyc o blizej nie sprecyzowanym aucie, byle za 120K? Hm... osobliwe...

Cos czuje, ze katanka wpadl sie pochwalic i wypromowac strone w google. ;)

Data: 2009-09-23 12:23:38
Autor: to
kamil wrote:

Cos czuje, ze katanka wpadl sie pochwalic i wypromowac strone w google.

Bo to pierwszy raz?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 13:41:05
Autor: kamil

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4aba134a$1news.home.net.pl...
kamil wrote:

Cos czuje, ze katanka wpadl sie pochwalic i wypromowac strone w google.

Bo to pierwszy raz?

A to przepraszam, sledze grupe tylko w luzniejsze dni :)

Data: 2009-09-22 10:57:29
Autor: CeSaR
[...]

Ja myślę że fundowanie autka żonie to i tak działalność społeczna i charytatywna więc jako takie usprawiedliwienia nijakiego nie potrzebuje :-))

P.S. Tylko innej :-) kobiecie kup takie samo żeby później jakiejś gafy nie było:
- Kochanie jak Suzuki sobie radzi?
- Jakie Suzuki, ja nigdy takiego samochodu nie miałam....

Data: 2009-09-22 14:13:49
Autor: Arek (G)
CeSaR pisze:
[...]

Jasne, jak będzie jeździła 200konnym potworem po ulicach między blokami gdzie jest ograniczenie do 40km/h.

A.

Data: 2009-09-22 13:41:17
Autor: kamil

"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:h9af24$n07$2inews.gazeta.pl...
CeSaR pisze:
[...]

Masz racje, kupmy sobie wszyscy Matizy albo inne Yarisy 1.0 diesel i przeniesmy sie na pl.rec.pierdzace.zgredy.

Data: 2009-09-22 15:34:50
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Masz racje, kupmy sobie wszyscy Matizy albo inne Yarisy 1.0 diesel i przeniesmy sie na pl.rec.pierdzace.zgredy.

Kolega Arek ma rację połowicznie, niektórzy po prostu lubią mieć mocne auto i spore wydatki na paliwo gdyż każda złotówka wydana przy dystrybutorze napełnia ich serca szczęściem trudnym do opisania.

--
krzysiek82

Data: 2009-09-22 14:36:07
Autor: kamil

"krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> wrote in message news:h9akdu$gdi$1nemesis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:
[...]

A niektorzy po prostu nie moga przelknac, ze kogos stac na paliwo, podczas gdy oni trzymaja w garazu zapasowy silnik do Punto.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-22 15:53:48
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
  > A niektorzy po prostu nie moga przelknac, ze kogos stac na paliwo, podczas
gdy oni trzymaja w garazu zapasowy silnik do Punto.

Zły tok rozumowania, jak zrozumiesz co mam na myśli możemy podyskutować na ten temat.

--
krzysiek82

Data: 2009-09-22 14:55:18
Autor: kamil

"krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> wrote in message news:h9al2b$3jk$1atlantis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:
 > A niektorzy po prostu nie moga przelknac, ze kogos stac na paliwo, podczas
gdy oni trzymaja w garazu zapasowy silnik do Punto.

Zły tok rozumowania, jak zrozumiesz co mam na myśli możemy podyskutować na ten temat.

Alez domyslam sie. Zakompleksieni posiadacze szybkich samochodow funduja marmurowe schody masonom z korporacji naftowych. O czym tu dyskutowac?

Data: 2009-09-22 16:00:24
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Alez domyslam sie. Zakompleksieni posiadacze szybkich samochodow funduja marmurowe schody masonom z korporacji naftowych. O czym tu dyskutowac?

Kamil zacznij odrabiać lekcje, bo jutro znowu do szkoły a rozważania zostaw starszym :)

--
krzysiek82

Data: 2009-09-22 15:07:05
Autor: kamil

"krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> wrote in message news:h9aleo$3jk$3atlantis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:
[...]

Jesli w nicku masz date urodzenia, to nie pouczaj synku bo zle trafiles ;)

Data: 2009-09-22 16:21:50
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
  > Jesli w nicku masz date urodzenia, to nie pouczaj synku bo zle trafiles ;)

  To dorośnij do swojego wieku w takim razie, bo twoje wypowiedzi świadczą właśnie o niedojrzałości czasami.

--
krzysiek82

Data: 2009-09-22 15:28:48
Autor: kamil

"krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> wrote in message news:h9an5v$kfj$1nemesis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:
 > Jesli w nicku masz date urodzenia, to nie pouczaj synku bo zle trafiles ;)

 To dorośnij do swojego wieku w takim razie, bo twoje wypowiedzi świadczą właśnie o niedojrzałości czasami.

Kolejny internetowy mistrz cietej riposty powalajacy na deski celnym argumentem.

Wyjasnij wiec prosze, co miales na mysli w poscie z 14:34.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-22 21:36:03
Autor: Katanka
krzysiek82 wrote:
kamil pisze:
[...]

Ja natomiast dzis pierwszy raz zatankowałem paliwo Shell V-Power Racing, które było o 45gr droższe niz zwykła Pb98. Pytacie czy jest róznica? Jest kolosalna. Na niższych biegach o wiele szybciej układ kontroli trakcji się włącza, ale największego kopa auto dostało na 4 biegu. Normalnie wgniata w fotel jak wczesniej na trójce. Jestem zachwycony. Jutro jadę na hamownię i porównam wykres mocy i momentu. Ostatnio hamowałem go na zwykłej Pb95.

Ps. Jak myslicie, ile nutków i ile koni może mieć więcej?

Data: 2009-09-22 23:46:45
Autor: zkruk [Lodz]
Katanka wrote:

Ps. Jak myslicie, ile nutków i ile koni może mieć więcej?

4-5

pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-23 12:08:35
Autor: to
Katanka wrote:

Ps. Jak myslicie, ile nutków i ile koni może mieć więcej?

Na poziomie błędu pomiaru hamowni, który zwykle wynosi kilka KM.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-23 13:10:37
Autor: kamil

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:h9b8ur$loq$1inews.gazeta.pl...
krzysiek82 wrote:
kamil pisze:
[...]

Prosze cie, bez bajek..

Data: 2009-09-22 21:33:33
Autor: Katanka
Arek (G) wrote:
CeSaR pisze:
[...]

Tu jest wieś, nie ma bloków :)

Data: 2009-09-22 11:15:38
Autor: krzysiek82
Katanka pisze:
[...]

Dobrze, ze nie tylko ja myślę o bezdomnych zwierzakach. Co prawda tylko sępie próbki za to w dużych ilościach od przedstawicieli handlowych ale zawsze kociaki i psiaki mają co jeść. Odnośnie auta zawsze i sie wydawało, że młode kobiety lubią małe zgrabne autka stąd też była moja propozycja.

--
krzysiek82

Data: 2009-09-22 21:37:22
Autor: Katanka
krzysiek82 wrote:
Katanka pisze:
[...]

Moja sama nie wie co chce, raz mówi duzy suv Volvo. Raz mówi Mini Moris. to będzie ciężka decyzja.

PS. Jutro jadę do bielskiego schroniska oddac 40kg karmy :)

Data: 2009-09-22 10:50:19
Autor: Bugatti
Użytkownik "Katanka"  napisał w wiadomości:

LET ki wrote:
[...]

Jakby było nowe i kosztowało zamierzoną kwotę to byś znów powiedział że dresowóz dla młodzieży.
Może niech żona sama wybierze

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/prices/_shared/pdf/BMW_1_E81_E87_26_08_2009.08.2009.pdf?download=true

--
Bugatti

Autko dla młodej kobiety. Nad czym mozna się zastanowić?