Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)

Data: 2010-06-22 09:43:53
Autor: J.F.
Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w
Jeśli ktoś szukałby auta, które ma elektrycznie sterowane szyby,
[...]
stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

Co Ty Pszemolu - imigrowales czy badania rynkowe prowadzisz ?
W USA powinienes szukac, w USA.

Nowa laguna sie ladnie komponuje z telefonem po BT [byc moze tylko z nawigacja], ale zdaje sie ze na tym sie jej zalety koncza.

J.

Data: 2010-06-22 13:32:50
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hvppjq$skr$1news.onet.pl...
[...]

W USA już znalazłem i się bawię właśnie takim autem.
Zaskoczyło mnie że też stacje radiowe powiązali z pilotem :-)
Ciekaw byłem czy takie auta sa tez na europejskim rynku.

Nowa laguna sie ladnie komponuje z telefonem po BT [byc moze
tylko z nawigacja], ale zdaje sie ze na tym sie jej zalety koncza.

Tu jest ciekawa opcja aby pamiętać ustawienia foteli i lusterek
dla każdego sparowanego telefonu z bluetoothem w samochodzie.

Odpadłby "problem" pożyczenia komuś klucza do auta...

Data: 2010-06-23 00:03:54
Autor: J.F.
On Tue, 22 Jun 2010 13:32:50 -0500,  Pszemol wrote:
[...]

Raczej tylko te najdrozsze. Elektryczne fotele to u nas dla bogatych.

Tu jest ciekawa opcja aby pamiętać ustawienia foteli i lusterek
dla każdego sparowanego telefonu z bluetoothem w samochodzie.
Odpadłby "problem" pożyczenia komuś klucza do auta...

No ale zaraz - wsiadzie maz z zona, beda dwa telefony w srodku, i co
wtedy ? J.

Data: 2010-06-22 17:47:39
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:rmc226h82b8a4uf5t1tc8bgtok1mvokb2r4ax.com...
[...]

Tu w USA też tylko w droższych wersjach aut.
Często oszczędzają nawet na siedzeniu pasażera które ma wajchy
mimo że siedzenie kierowcy ma elektryczne ustawienia...
No ale ja akurat mówię o aucie z pełnym wypasem i ma oba elektryczne.

Swoją drogą te mercedesy co tu opisywał ktoś co nawet kierownicę
umieją ustawić samodzielnie - czy one sterują lusterkiem wstecznym? :-)
To byłoby dosyć ciekawe wyzwanie dla konstruktorów merca...

[...]

:-))) Nie pomyślałem o tym :-)))) Dobre.
a do tyłu wsiada cała zgraja nastolatków z telefonami w kieszeniach.

Data: 2010-06-23 13:41:54
Autor: Brzezi
śro, 23 cze 2010 o 00:47 GMT, Pszemol napisał(a):

Swoją drogą te mercedesy co tu opisywał ktoś co nawet kierownicę
umieją ustawić samodzielnie - czy one sterują lusterkiem wstecznym? :-)
To byłoby dosyć ciekawe wyzwanie dla konstruktorów merca...

Tak, C140 z '93 ma elektrycznie sterowane lusterko wsteczne wewnetrzne
uwzgledniane w pamieci, do tego ma funkcje samosciemniania sie jezeli
jedzie za nami samochod na swiatlach...elektryki w tym samochodzie jest
tyleeee, ze mozna doznac w szoku, jezeli wczesniej nie mialo sie do
czynienia z takimi samochodami, nawet pasy podaje do reki zeby nie trzeba
bylo sie zginac to tylu w jego poszukiwaniu... :) nie wspominajac o
dociaganiu drzwi i bagaznika oraz kladzionych automatycznie tylnych
zaglowkach, niestety w moim egzemplarzu nie ma elektrycznej zaslony tylnej
szyby :(

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-23 09:12:14
Autor: Pszemol

"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message news:slrn.pl.i23so2.4l3.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

Funkcję samościemniania się lusterka pod wpływem świateł od samochodów
z tyłu to ja też mam, dosyć trywialna sprawa w porównaniu z ustawianiem
lusterka w sposób elektryczny...
A czy to lusterko wciąż łapiesz w rękę i ustawiasz go kręcąc nim XYZ
czy masz do tego guziczki jak do lusterek bocznych?

Data: 2010-06-23 16:54:00
Autor: Brzezi
śro, 23 cze 2010 o 16:12 GMT, Pszemol napisał(a):

[...]

Jest jeden joystick, ktory mozna obracac wybierajac funkcje: "lusterko
lewe, lusterko prawe, lusterko wewnetrzne, skladanie lusterek
zewnetrznych", po wybraniu odpowiedniej funkcji, mozna wyginac go w
odpowiednie strony aby dobrac polozenie lusterek, identycznie dla
zewnetrznych i wewnetrznego, recznie nie da sie ruszyc lusterka

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-23 14:50:58
Autor: kamil
[...]

I pewnie sparuje sie tylko jeden, jak to w radiach z BT bywa.

Pozdrawiam
Kamil

Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)