Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)

Data: 2010-06-22 19:44:16
Autor: Michał
Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Jeśli ktoś szukałby auta, które ma elektrycznie sterowane szyby,
lusterka, przednie fotele i miałoby pamięć tych ustawień
i dodatkowo mogłoby rozróżnić z którego pilota zostało
otworzone więc odpowiednio wywołać z pamięci ustawienia
"męża" lub ustawienia "żony" dla lusterek, foteli, klimatyzacji,
stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

Najstarsze z Większością wymienionych ficzerów jakie znam to Safrane z 1992 roku, 3x memory lusterka, fotele, kierownica - tylko nie miał kart, i bluetooth.

Ze wszystkimi to chyba Vel Satis 2002, tylko nie wem jak z wieloma kartami, jak się otwiera "ze swojej" a fotel jest inaczej to jedzie po otwarciu.

Może VW Phaeton 2002 ? Merc S500 W220 facelift (2003?) na pewno ma,
i po za syntezą można do niego gadać.

pozdrawiam.

Data: 2010-06-22 15:04:37
Autor: Pszemol

" Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hvr3qg$ss$1inews.gazeta.pl...
[...]

To imponujące na taki rocznik... zwłaszcza kierownica.
A o jakich kartach mówisz?

Ze wszystkimi to chyba Vel Satis 2002, tylko nie wem jak z wieloma
kartami, jak się otwiera "ze swojej" a fotel jest inaczej to jedzie
po otwarciu.

Tak, fotel w moim jedzie dopiero po otwarciu drzwi...

Może VW Phaeton 2002 ? Merc S500 W220 facelift (2003?)
na pewno ma, i po za syntezą można do niego gadać.

Phaeton to bardzo dziwne auto...

Data: 2010-06-23 03:28:30
Autor: Michał
> [...]
> nie miał kart, i bluetooth.

To imponujące na taki rocznik... zwłaszcza kierownica.

i tylnia kanapa 2 płaszczyzny - elektryczna, ale tylko roczniki 92..96 :)
Vel Satis już nie szokował bajerami - nawet miał trochę mniej...

to jest mniej wiecej full (bez 4x4 i hydro):
http://i42.tinypic.com/1jowvt.jpg

i od końca 1995 taką navi można było zamówić:
http://www.renault.com/fr/Innovation/plaisir-et-confort/
Images_Without_Moderation/Navigation%20&#224;%20bord/gps-1-zoom.jpg

A o jakich kartach mówisz?

o takich kartach renault - zamiast kluczyka (podobno się psuły bardzo):
http://www.muswellhill-locksmiths.co.uk/image/keys%20picture/Remote
%20Controls/AKRM54_200x200.jpg

i taka (na tej nie trzeba nic naciskać):

http://www.muswellhill-locksmiths.co.uk/image/keys%20picture/Remote
%20Controls/AKRM55_200x200.jpg

z nią można powiązać info.

> [...]
> po otwarciu.

Tak, fotel w moim jedzie dopiero po otwarciu drzwi...

w vel satis po otworzeniu auta.

> Może VW Phaeton 2002 ? Merc S500 W220 facelift (2003?)
> na pewno ma, i po za syntezą można do niego gadać.

Phaeton to bardzo dziwne auto...

ale fajne :) i podobno jedyny VW co się psuje bardziej niż renault :)

pozdrawiam.

Data: 2010-06-22 22:36:29
Autor: Pszemol
" Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hvrv0t$ie2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

i tylnia kanapa 2 płaszczyzny - elektryczna, ale tylko roczniki 92..96 :)
Vel Satis już nie szokował bajerami - nawet miał trochę mniej...

Co to "2 płaszczyzny"?

to jest mniej wiecej full (bez 4x4 i hydro):
http://i42.tinypic.com/1jowvt.jpg

Dziwne kolory - jakby kierownica była od innego, z czarną skórą.
Tak było oryginalnie?

Phaeton to bardzo dziwne auto...

ale fajne :) i podobno jedyny VW co się psuje bardziej niż renault :)

Nie wierzę że jedyny...

Data: 2010-06-23 20:49:09
Autor: Michał
> [...]
>
> i tylnia kanapa 2 płaszczyzny - elektryczna, ale tylko roczniki 92..96 :)
> Vel Satis już nie szokował bajerami - nawet miał trochę mniej...

oj późno: dwie płaszczyzny ustawiania elektrycznego.
przód-tył kanapa, i oparcie przód-tył.

> to jest mniej wiecej full (bez 4x4 i hydro):
> http://i42.tinypic.com/1jowvt.jpg

Dziwne kolory - jakby kierownica była od innego, z czarną skórą.
Tak było oryginalnie?

faktycznie dziwnie wygląda :) może to wersja ze skórą na desce i kolory dziwne wyszły na foto.

Tu znalazłem takiego z 1993, są foto duże - jak wygląda taki bez modyfikacji:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13829033

Aż bym sobie moje na to zmineił bo widzę że full full (ale bez navi) ;)
tylko 1993 dziś to chyba przesada :) i zaraz będzie trzeba w niego wpakować 14k pln.

> ale fajne :) i podobno jedyny VW co się psuje bardziej niż renault :)

Nie wierzę że jedyny...

fakt, trochę się pozmieniało :)

pozdrawiam.

--