Autko do 25tys Kombi

Data: 2010-02-23 08:03:46
Autor: tomi71
Autko do 25tys Kombi
a może VW Passat?
B5FL Variant wersja Comfort lub High Line
kupiłem kilka miesięcy temu i jestem bardzo zadowolony.
Jest masa diesli o bliżej nieokreślonym przebiegu, ale są i benzyny (w razie potrzeby dobrze tolerujące LPG); moje 2,0 ze 115KM (r. 2001) dobrze sobie radzi mimo 230kkm.a bagażnik porównywalny z Mondeo.

dylematów sporo:)
Tomasz M

Data: 2010-02-23 22:46:10
Autor: Marek
Autko do 25tys Kombi

Użytkownik "tomi71" <matulaskocz@interia.pl> napisał w wiadomości news:hlvva0$hkn$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

najbardziej chodliwe auto
pozatym 3 znajomych ma Passata
nie chce szukac czegos innego bo i nie te fundusze
ale nie ta buda, nie ma mowy:)

Autko do 25tys Kombi