Autko do 25tys Kombi

Data: 2010-02-23 08:38:11
Autor: Auto
Autko do 25tys Kombi
W takim budżecie polecam Ci Mondeo ja właśnie się z niego przesiadam ale do dużego VAN-a (z wyboru)
zresztą jakbyś był zainteresowany: 11/2005, 2.0 TDCI 130KM, aktualnie 106tkm do końca serwisowany, wersja TrendX, beż metalic, lokalizacja W-wa (jeszcze nie ogłaszany, jakby co zapraszam na priv, sprzedaż od 01.04) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4888 (20100222) __________

Data: 2010-02-23 22:43:02
Autor: Marek
Autko do 25tys Kombi

Użytkownik "Auto" <mara_s@wp.pl> napisał w wiadomości news:hm00q7$ffi$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

jesli mondeo to jaki rocznik brac i jaka moc pozwoli byc dynamicznym w trasie?
domniemywam za 100KM to za malo

a spalanie serwisowanie?

Autko do 25tys Kombi