Autko do 25tys Kombi

Data: 2010-02-23 08:50:31
Autor: Jarek Pudelko
Autko do 25tys Kombi
W dniu 2010-02-22 21:22, Marek pisze:

szukam autka Kombi

Ostatnio tez szukam i ile ofert bym nie ogladal to wracam do BMW E46 :)
tylko nie wiem czy w takiej cenie da sie kupic w dobrym stanie.
Od razu mowie, ze nie jestem dresem, mam wlosy, nie mam bejzbola i szalika klubowego zadnej druzyny. Mam za to, zone, dwojke dzieci i mnostwo rzeczy do wozenia na wakacje stad potrzeba kombi nowszego niz obecnie posiadany Escort '98.

--
japu

Data: 2010-02-23 09:36:34
Autor: Auto
Autko do 25tys Kombi
wracam do BMW E46 :)

niezłe rozwiązanie tylko że w dobrym stanie z serwisem będzie to auto 9 letnie za 25 tys?
ja np. przez chwilę chorowałem na E91. W cenie do 60 000zł, możesz liczyć na przebieg 150-190tkm, rocznik 2005-2006 z książką serwisową i bezwypadkowe*

Pewnie warto

*źródło allegro.pl __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4888 (20100222) __________

Data: 2010-02-23 11:44:28
Autor: Jacek
Autko do 25tys Kombi
Jarek Pudelko pisze:
[...]

Biorac pod uwage, ze gosciu szyka oszczednosci, to jak by nie patrzec BMW jest zlym wyborem.

Data: 2010-02-23 14:37:23
Autor: Jarek Pudelko
Autko do 25tys Kombi
W dniu 2010-02-23 11:44, Jacek pisze:

Biorac pod uwage, ze gosciu szyka oszczednosci, to jak by nie patrzec
BMW jest zlym wyborem.

A mozesz rozwinac temat? Absolutnie sie nie czepiam tylko zawsze to jakies nowe informacje.
Troche sprzecznych info w sieci jest co do jakosci czy to silnikow TD czy CommonRail. Jedni pisza, ze lepsze te pierwsze inni, ze drugie...

--
japu

Data: 2010-02-23 22:44:58
Autor: Marek
Autko do 25tys Kombi

Użytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisał w wiadomości news:hm01c7$1svm$1alfa.ceti.pl...
[...]

obaliles mit badz stereotyp ;-)

choc srednia wypadkowa przypada na lyse karki :)
przykro mi ale nie chce sie kojarzyc z ta marka...

Autko do 25tys Kombi