Autko do 25tys Kombi

Data: 2010-02-23 11:45:24
Autor: Jacek
Autko do 25tys Kombi
Marek pisze:
no dobra polacy zajeli 5 miejsce i czas zejsc z nieba na ziemie:)

szukam autka Kombi
cos w rodzaju Volvo V70 2.5Diesel VW
lecz wiem ze to droga zabawka w uzytkowaniu

ze wzgledu na skormny budzet nie chcialbym aby druga jego czesc pochlonelo
serwisowanie i eksploatacja auta

autko ma miec klime ABS, Tempomat niewymagany, ma byc przyjemne
i komfortowe w prowadzeniu na dluzsze trasy

do przewozenia: rowery (po zloczeniu foteli), bagaze itp

jestem kropce bo Volvo skutecznie wybijaja mi z glowy (czesci)
wiec jesli nie V70 to co?

Rozumiem, ze buda typu 2..
Wg mnie ciezko bedzie znaleźć coś z tym bądź co bądź nietypowym silnikiem.
To jest stara konstrukcja, ale bardzo udana.

Data: 2010-02-23 22:44:08
Autor: Marek
Autko do 25tys Kombi

Użytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisał w wiadomości news:hm0btt$esg$3node2.news.atman.pl...

Rozumiem, ze buda typu 2..
Wg mnie ciezko bedzie znaleźć coś z tym bądź co bądź nietypowym silnikiem.
To jest stara konstrukcja, ale bardzo udana.

i tujest wlasnie dylamet 8-10letnia buda swoje juz ma
moze jednak Mondeo

choc wszyscy krzycza ze nie brac Nic na F

ani Fiata, Francuza, Forda itp

Data: 2010-02-24 10:17:43
Autor: Jarek Pudelko
Autko do 25tys Kombi
W dniu 2010-02-23 22:44, Marek pisze:

choc wszyscy krzycza ze nie brac Nic na F

ani Fiata, Francuza, Forda itp

ani Ferrari :)

--
jarek