Auto Casco - PZU nie takie straszne

Data: 2010-05-20 11:44:57
Autor: Michal Gut
Auto Casco - PZU nie takie straszne
kurcze tak sie zastanawiam... jak wam sie oplaca brac ac...
w 10 lat dociulasz wartosc pojazdu przyczym w 10 roku bedize mial bardzo mala wartosc a ubezpieczenie nie.....

IMHO ryzyko kradziezy jest bardzoej oplacalne niz 'kupowanie w ramach ac' innego motocykla (czy samochodu). motocykli chyba nie kradna czesciej niz samochodow...

Data: 2010-05-20 14:40:53
Autor: news.gazeta.pl
"Michal Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote in message news:ht2vvh$b2b$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Na przyklad ja kupuje AC bo lubie spac snem spokojnym :).
Niestety spokojny sen jest dosc drogi :).

--
Pozdro
Rafael, Szerszen

Data: 2010-05-21 08:33:39
Autor: Michał Gut
Auto Casco - PZU nie takie straszne

Na przyklad ja kupuje AC bo lubie spac snem spokojnym :).
Niestety spokojny sen jest dosc drogi :).

no wlasnie... za ta kase mozesz kupic nowszy model tyle ze liczysz sie z ryzykiem ze przez jakis czas nie bedziesz jezdzil jak ci opitolą

Data: 2010-05-20 21:26:46
Autor: Seba
Dnia Thu, 20 May 2010 11:44:57 +0200, Michal Gut napisał(a):

IMHO ryzyko kradziezy jest bardzoej oplacalne niz 'kupowanie w ramach ac' innego motocykla (czy samochodu). motocykli chyba nie kradna czesciej niz samochodow...

Jakbym miał droższy/bardziej "poszukiwany" motocykl to jednak ryzyko
kradzieży przemawiało by chyba do mnie tak mocno, żeby wykupić od niego
ubezpieczenie. Motocykle wbrew pozorom stały się łatwym kąskiem dla
amatorów szybkiego zysku.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.