Auto bez wad?

Data: 2009-03-26 01:39:38
Autor: jacques
Auto bez wad?
Witam.

Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś używanego samochodu. Interesuje mnie Wasza
opinia na temat Hondy Civic V Hitchback. Podobno to auto nie ma sobie równych,
oczywiście w swojej kategorii cenowej. Co polecacie z aut podobnej klasy?

Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.

Data: 2009-03-26 02:52:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Auto bez wad?

Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś używanego samochodu. Interesuje mnie Wasza
opinia na temat Hondy Civic V Hitchback. Podobno to auto nie ma sobie równych,

Honda Hitchback to jakiś horror.
;-)

zyga

Data: 2009-03-26 06:40:06
Autor: Maciej S.
Auto bez wad?
Honda Hitchback to jakiś horror.
;-)

Powrót Hitchcocka z jego najnowszym thillerem "Hąda" :))

MS

Data: 2009-03-26 07:28:20
Autor: Pan Piskorz
Auto bez wad?
oczywiście w swojej kategorii cenowej. Co polecacie z aut podobnej klasy?

honda to żart jest jakiś,
wygląda dziwacznie, technologicznie jest krokiem do tyłu w stosunku do poprzednich wersji,
golf, oktawka, cee'd / i30, mazda3, focus - lepsze robią wrażenie,

hyundai tucson jest w podobnej cenie,
dużo więcej lepiej wyposażonego i lepiej wykonanego samochodu

P.

Data: 2009-03-26 07:47:09
Autor: Scyzoryk
Auto bez wad?

hyundai tucson jest w podobnej cenie,

civ V to lata 90-te i kasa w okolicach 5kzł wiec chyba nie za bardzo :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-03-26 08:35:53
Autor: Pan Piskorz
Auto bez wad?
civ V to lata 90-te i kasa w okolicach 5kzł wiec chyba nie za bardzo :)

to sorry, nie doliczyłem,
że teraz jest civ XXI

zdrówko

P.

Data: 2009-03-26 09:26:58
Autor: Agent
Auto bez wad?

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gqfb8s$e61$1inews.gazeta.pl...
civ V to lata 90-te i kasa w okolicach 5kzł wiec chyba nie za bardzo :)

to sorry, nie doliczyłem,
że teraz jest civ XXI

Teraz jest VIII

Data: 2009-03-26 09:58:47
Autor: Pan Piskorz
Auto bez wad?
to sorry, nie doliczyłem,
że teraz jest civ XXI

Teraz jest VIII

i tak się niedługo nie połapiecie w tej numeracji,
jak hb i sedany czy inne wersje europejskie, amerykańskie, tureckie i japońskie będą się od siebie różnić coraz bardziej

;-)

P.

Data: 2009-03-26 10:25:30
Autor: Agent
Auto bez wad?

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gqfg4b$9ut$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak się będą mocno różnić to się tym bardziej połapiemy :). W przypadu civica VII i VIII zmiany są baaardzo widoczne. Ale fakt jak ktoś nie w temacie to dla mnie Nissan P12 czy Passat B5 też mało mówi. Gorzej jest np w przypadku Octavi 1 i 2 albo Nowego Focusa - to już 3 czy 2 po liftingu?

Data: 2009-03-26 11:04:04
Autor: Pan Piskorz
Auto bez wad?
przypadku Octavi 1 i 2 albo Nowego Focusa - to już 3 czy 2 po liftingu?

oktawki nijak do siebie nie podobne są,
focus po zmianach z zewnątrz różni się kosmetycznie - jak mówić o zmianie wersji,
podobnie jak oktawka po liftingu,

obecny civic sedan i poprzedni - bardzo podobne

P.

Data: 2009-03-26 12:28:51
Autor: Agent
Auto bez wad?

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gqfjun$t39$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie - oba są sedanami :). Reszta już nie bardzo

Data: 2009-03-26 21:04:30
Autor: Mumin
Auto bez wad?
Pan Piskorz pisze:
przypadku Octavi 1 i 2 albo Nowego Focusa - to już 3 czy 2 po liftingu?

oktawki nijak do siebie nie podobne są,

..
Ta, zupełnie nie podobne... Ledwie się da odróżnić.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-03-26 21:46:01
Autor: Pan Piskorz
Auto bez wad?
Ta, zupełnie nie podobne... Ledwie się da odróżnić.

nie wiem co z czym porównujesz,
ale patrz:
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia

P.

Data: 2009-03-26 10:44:49
Autor: LEPEK
Auto bez wad?
Pan Piskorz pisze:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3331
że teraz jest civ XXI

Teraz jest VIII

i tak się niedługo nie połapiecie w tej numeracji,

Jak na razie, to tylko ty się nie łapiesz...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-03-26 10:52:57
Autor: Agent
Auto bez wad?

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości news:49cb4e8a$1news.home.net.pl...
Pan Piskorz pisze:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3331
że teraz jest civ XXI

Teraz jest VIII

i tak się niedługo nie połapiecie w tej numeracji,

Jak na razie, to tylko ty się nie łapiesz...

Dzięki temu że mam Honde jako tako się łapię ale i tak większoć katalogów części zamiennych podaje VI gen jako VII. Jak się o tym nie wie to problem może być.

Data: 2009-03-26 21:34:22
Autor: zkruk [Lodz]
Auto bez wad?
Agent wrote:

Dzięki temu że mam Honde jako tako się łapię ale i tak większoć
katalogów części zamiennych podaje VI gen jako VII. Jak się o tym nie
wie to problem może być.

a to wynika z tego, że w wielu katalogach jest źle zapisane
sam też wielokrotnie się z tym spotkałem, że miałe część do civica V gen 96-00 ;]
powiem nawet - 50%

Data: 2009-03-26 07:32:24
Autor: Scyzoryk
Auto bez wad?
oczywiście w swojej kategorii cenowej. Co polecacie z aut podobnej klasy?

Mitsu Colt
Corolla e10 (bedzie mlodsza za ta sama kase)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-03-26 08:03:31
Autor: Agent
Auto bez wad?

Użytkownik " jacques" <zak.wojciech.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqemcq$u3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po opiniach wydaje się że poprzednie hondy były lepiej wykonane niz obecne. Najwiekszy zarzut dla tych aut to chyba korozja zwłascza na tylnych nadkolach, druga sprawa to nadmierny hałas którego nie pozbyli się napewno az do VII gen (2001-2005) którą jeżdżę.

Data: 2009-03-26 09:35:17
Autor: Clawfinger
Auto bez wad?
  jacques pisze:
[...]

Jeśli ma być bezawaryjne, to tylko Mazda 3 :-)

WOJtek

Astra III Kombi 1.6 Twinport
    Wersja Cosmo +dodatki
        Kolor Moonland
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2009-03-26 09:59:52
Autor: Agent
Auto bez wad?

Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqfers$rm$1atlantis.news.neostrada.pl...
 jacques pisze:
[...]

Następny. W cenie Civica V?

Data: 2009-03-26 10:18:22
Autor: Dysiek
Auto bez wad?
[...]

Ja mam Honde Civic 1993, 1.5 VTEC-E i moge polecic. Na twoim miejscu szukalbym z podobnym silnikiem (tzn z koncowka -e), poniewaz jest ekonomiczny - jezdze 50% trasy i 50% po Wroclawiu i spalanie wynosi niezmiennie 7,3 litra. W trasie mozna zejsc do nieco ponad 6. Jesli chodzi o silnik - nic sie jeszcze nie zepsulo a jezdze juz kilka lat. Raz padla sprezarka klimatyzacji, no ale to nie jest zwiazane bezposrednio z awaria silnika i nie unieruchamia ci pojazdu na trasie :-) Auto calkiem wygodnie sie prowadzi, siedzi sie tez ok. Mankamenty - rdza na nadkolach pojawia sie b. czesto. Poza tym brak.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-26 13:22:01
Autor: jasio
Auto bez wad?
Ponoc Hilti robi najlepsze wieratki

Data: 2009-03-26 14:48:57
Autor: Agent
Auto bez wad?

Użytkownik "jasio" <stasio@kasior.pl> napisał w wiadomości news:gqfjvq$74h$1node1.news.atman.pl...
Ponoc Hilti robi najlepsze wieratki

a nie kołki?

Data: 2009-03-27 09:37:01
Autor: jasio
Auto bez wad?
Agent pisze:

Użytkownik "jasio" <stasio@kasior.pl> napisał w wiadomości news:gqfjvq$74h$1node1.news.atman.pl...
Ponoc Hilti robi najlepsze wieratki

a nie kołki?

Sugerujesz, ze honda jest dla kołkow?

Data: 2009-03-26 15:15:34
Autor: Toworek
Auto bez wad?
auto bez wad?

tylko "pasek" i tylko w "tedku", koniecznie kombi i "w skórze" od niepalącego dziadka z Niemiec bez prawa jazdy ;)

Data: 2009-03-26 18:36:28
Autor: Alex81
Auto bez wad?
In article <gqg2mj$afe$1@news.ett.com.ua>, Toworek@0net.com says...

auto bez wad?

tylko "pasek" i tylko w "tedku", koniecznie kombi i "w skórze" od niepalącego dziadka z Niemiec bez prawa jazdy ;)

Do tego na klimatroniku i w budyniu.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-26 23:30:07
Autor: nalesnik
Auto bez wad?
 jacques wrote:
opinia na temat Hondy Civic V Hitchback. Podobno to auto nie ma sobie równych,

Mam Civica V (z grudnia 1994) od trzech lat. Hatchback silnikiem 1.3
75km. Nie garażowałem go na początku i rude go podjada (nadkola i spody
drzwi), pozatym nic się nie psuje. Nie bierze ani kropli oleju, jeszcze
się nie zdarzyło żebym musiał go dolewać. Spalanie w trasie schodzi
poniżej 6litrów.

--
pozdr
nalesnik