Auto bez wad?

Data: 2009-03-26 10:18:22
Autor: Dysiek
Auto bez wad?
Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś używanego samochodu. Interesuje mnie Wasza
opinia na temat Hondy Civic V Hitchback. Podobno to auto nie ma sobie równych,
oczywiście w swojej kategorii cenowej. Co polecacie z aut podobnej klasy?

Ja mam Honde Civic 1993, 1.5 VTEC-E i moge polecic. Na twoim miejscu szukalbym z podobnym silnikiem (tzn z koncowka -e), poniewaz jest ekonomiczny - jezdze 50% trasy i 50% po Wroclawiu i spalanie wynosi niezmiennie 7,3 litra. W trasie mozna zejsc do nieco ponad 6. Jesli chodzi o silnik - nic sie jeszcze nie zepsulo a jezdze juz kilka lat. Raz padla sprezarka klimatyzacji, no ale to nie jest zwiazane bezposrednio z awaria silnika i nie unieruchamia ci pojazdu na trasie :-) Auto calkiem wygodnie sie prowadzi, siedzi sie tez ok. Mankamenty - rdza na nadkolach pojawia sie b. czesto. Poza tym brak.

Pozdrawiam
Dysiek

Auto bez wad?