Auto dla baby

Data: 2010-08-31 23:21:55
Autor: megrims
Auto dla baby
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi臋cy.

rozwa偶ane r贸偶ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki b臋dzie wy偶sze
troch臋 na wertepy co by nie 偶al poobija膰. Nowe.

Data: 2010-08-30 23:49:11
Autor: Adampio
Auto dla baby
W dniu 2010-08-31 23:21, megrims pisze:
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi臋cy.

rozwa偶ane r贸偶ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki b臋dzie wy偶sze
troch臋 na wertepy co by nie 偶al poobija膰. Nowe.

Ostatnio pozna艂em bab臋 mieszkaj膮c膮 na zapad艂ej wsi (dojazd do domu najpierw grunt贸wka, a potem przez br贸d, kt贸ra wozi si臋 zagazowanym Audi 80 ('93) z 2-litrowym silnikiem i baaardzo sobie chwali :-)

Data: 2010-09-01 01:16:33
Autor: Tomasz Pyra
Auto dla baby
Adampio pisze:
[...]

No tak patrz膮c po wsiach - najpopularniejszy samoch贸d terenowy to VW Golf II-III.

Data: 2010-09-01 16:22:21
Autor: elmer radi radisson
Auto dla baby
On 2010-09-01 01:16, Tomasz Pyra wrote:

No tak patrz膮c po wsiach - najpopularniejszy samoch贸d terenowy to VW
Golf II-III.

I wydaje sie, ze to nawet nie chodzi o specjalny szpan. Bo skoro to niemieckie, "wiec nie trzeba nic naprawiac ani wymieniac" (bo w koncu
to zbedne i klopotliwe koszty) - wystarczy lac don paliwo. Nie to co inne frajerskie marki, co trzeba co jakis czas cos naprawic czy
przejrzec. Ideal.

(a potem zdziwko, ze urwalo sie kolo, hamowanie poszlo spac, albo
ze na slickach w zimie pojazd zsuwa sie przed jadacego tira).

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-09-03 01:24:17
Autor: masti
Auto dla baby
Dnia pi臋knego Wed, 01 Sep 2010 16:22:21 +0200, osobnik zwany elmer radi
radisson wystuka艂:

(a potem zdziwko, ze urwalo sie kolo, hamowanie poszlo spac, albo ze na
slickach w zimie pojazd zsuwa sie przed jadacego tira).

ile razy to ci si臋 zdarzy艂o?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-08-31 23:29:24
Autor: Gryngol
Auto dla baby
艁ada Niva

Data: 2010-08-31 23:42:42
Autor: elmer radi radisson
Auto dla baby
On 2010-08-31 23:29, Gryngol wrote:

艁ada Niva

Co mi przypomina ze z Nivka prawdziwe cuda wyprawiano w Czechoslowacji na przelomie 1983-1984

http://www.youtube.com/watch?v=_rm4ciogF3s

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-09-01 07:06:32
Autor: Jacek Osiecki
Auto dla baby
Dnia Tue, 31 Aug 2010 23:42:42 +0200, elmer radi radisson napisa(a):
On 2010-08-31 23:29, Gryngol wrote:
da Niva
Co mi przypomina ze z Nivka prawdziwe cuda wyprawiano w Czechoslowacji na przelomie 1983-1984
http://www.youtube.com/watch?v=_rm4ciogF3s

Ech, ten serial... ;) A ta ich niva to faktycznie niez硑 wypas by :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-09-01 15:10:53
Autor: elmer radi radisson
Auto dla baby
On 2010-09-01 09:06, Jacek Osiecki wrote:

Ech, ten serial... ;) A ta ich niva to faktycznie niez硑 wypas by :)

No, doslownie fantastyczny, az sie prosi o powtorke. A te nivki niezle
zasuwaly pod ziemia ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-09-02 21:16:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
Auto dla baby

U偶ytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i5jt0i$7ut$1inews.gazeta.pl...
On 2010-08-31 23:29, Gryngol wrote:

艁ada Niva

Co mi przypomina ze z Nivka prawdziwe cuda wyprawiano w Czechoslowacji na przelomie 1983-1984

http://www.youtube.com/watch?v=_rm4ciogF3s

jednym z najciekawszych filmik贸w o Nivie, jaki ogl膮dalem swego czasu by艂 ten przedstawiaj膮cy tego luzaka a'la zimny 艂okiec
http://www.youtube.com/watch?v=M6h9IBfZ-RY

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-08-31 23:33:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Auto dla baby
W dniu 2010-08-31 23:21, megrims pisze:
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi阠y.

rozwa縜ne r罂ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki b阣zie wy縮ze
troch na wertepy co by nie 縜l poobija. Nowe.

W ciemno, bo tylko tym mia砮m okazj si przejecha - X3.
Ew. Outlander. Reszta mi si wizualnie 秗ednio podoba, zw砤szcza Q5 wygl眃a najlepiej w nocy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-01 00:01:32
Autor: megrims
Auto dla baby
[...]

X3 fajne: Nowy model wchodzi, zam體ienia przyjmuj ju, ale maj tylko
dwie skrajne konfiguracje 20d i 35i. Za homologacje chc uwaga.. 5kpln

Kaszkaj i autlander: za bardzo traktorowate. Obydwoma je糳zi砮m.
Nie zachwyca zupe硁ie.

Q5? Przy GLK kupa straszna. GLK bardzo fajne auto, ale cyfra
troch za du縜 wychodzi.

Rav4: to pewne legendy kr笨 po poznaniu na temat kobiet je縟勘cych
Ravkami, wi阠 odpada.

Ale Yeti mnie tak jako zaciekawi硂. Mo縩a wzi辨 wszelkie mo縧iwe
wyposa縠nie i nie wychodzi koszmarna cena. A auto ma by dla 縪ny,
wi阠 nie za drogie :D

Jakie opinie o Yeti?

Przy okazji auta dla 縪ny:
przypomnia砤 mi si historia: kole縜nka z UKS rozmawia z prezesem
dealera MB, patrzy na smarta i pyta co to jest. Ten odpowiada, 縠
takie auta kupuj bogaci biznesmeni swoim 縪nom. Ta patrz眂 na
S'ke m體i, 縠 wola砤 by co takiego. W odpowiedzi us硑sza砤, 縠
takie to kupuj kochankom :D

Data: 2010-09-01 00:16:44
Autor: Cavallino
Auto dla baby
U縴tkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:i5ju3t$136$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2010-08-31 23:21, megrims pisze:
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi阠y.

rozwa縜ne r罂ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Nowy Sportage?

Data: 2010-09-01 00:23:58
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 00:16, Cavallino pisze:
[...]

Czy mi si wydaje, czy to ju takie bardziej "prawdziwe" auto
terenowe w por體naniu do lanserskiej X3 czy Q5?

Data: 2010-09-01 00:28:16
Autor: Cavallino
Auto dla baby
[...]

Chyba Ci si wydaje.
To zwyk硑 kompaktowy SUV.
Za to 秎iczny, w przeciwie駍twie do w/w.
A z nap阣em 4*4 mo縠 nawet z asfaltu zjecha. ;-)
No i przy X3 to jednak sporo oszcz阣zisz.

Data: 2010-09-01 03:06:49
Autor: to
Auto dla baby
begin Cavallino
Za to 艣liczny, w przeciwie艅stwie do w/w. A z nap臋dem 4*4 mo偶e nawet z
asfaltu zjecha膰. ;-) No i przy X3 to jednak sporo oszcz臋dzisz.

Sportage 艣liczny? Co Ty palisz? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-01 10:33:21
Autor: Cavallino
Auto dla baby
U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c7dc349$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

Za to 艣liczny, w przeciwie艅stwie do w/w. A z nap臋dem 4*4 mo偶e nawet z
asfaltu zjecha膰. ;-) No i przy X3 to jednak sporo oszcz臋dzisz.

Sportage 艣liczny?

Tak.
I podobn膮 opini臋 ma ka偶dy z kim gadam.
Wida膰 uwielbienie dla stylistyki ala siekiera nie jest tak popularna jak Ci si臋 zdaje.

Data: 2010-09-01 17:04:15
Autor: to
Auto dla baby
begin Cavallino

?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-01 23:54:46
Autor: .Peeter
Auto dla baby
"to" wrote:
Sportage 艣liczny? Co Ty palisz? ;)

Pewnie chodzi o nowy model, o ten:
http://flipgear.files.wordpress.com/2010/02/2011_kia_sportage.jpg

Bo te poprzednie to czysta ohyda.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-09-01 23:57:28
Autor: Cavallino
Auto dla baby
U偶ytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i5mi3d$gmn$1inews.gazeta.pl...
"to" wrote:
Sportage 艣liczny? Co Ty palisz? ;)

Pewnie chodzi o nowy model, o ten:
http://flipgear.files.wordpress.com/2010/02/2011_kia_sportage.jpg

Oczywi艣cie 偶e o ten.
Przecie偶 by艂o info, 偶e o nowy biega.

Data: 2010-09-02 00:15:02
Autor: to
Auto dla baby
begin .Peeter
Pewnie chodzi o nowy model, o ten:
http://flipgear.files.wordpress.com/2010/02/2011_kia_sportage.jpg

Bo te poprzednie to czysta ohyda.

Ten jest 艂adny? Ma艂o harmonijnie narysowany i przede wszystkim -- ma strasznie zarozumia艂y "wyraz twarzy". Nie lubi臋 takich aut. Aczkolwiek sid jest moim zdaniem ca艂kiem 艂adny. Tylko nie m贸w Cavallino. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-02 10:02:52
Autor: Cavallino
Auto dla baby
[...]

Czyli gust mamy totalnie odmienny, bo dla mnie ceed jest bardzo nijaki, a Sportage bardzo 艂adny.

Data: 2010-09-02 13:18:28
Autor: .Peeter
Auto dla baby
"to" wrote:
Ten jest 艂adny? Ma艂o harmonijnie narysowany i przede wszystkim -- ma
strasznie zarozumia艂y "wyraz twarzy". Nie lubi臋 takich aut.

Jest nie w moim gu艣cie, ale raczej mo偶e si臋 podoba膰. Fajne linie przednich
艣wiate艂, cho膰 jako艣 dziwnie to komponuje si臋 z ca艂o艣ci膮. Ale i tak jest
艂adniejszy ni偶 renault kiszkaj, czy kloceos, jako艣 tak, pewnie jedno i to samo. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-09-02 20:50:35
Autor: PaPi
Auto dla baby
Ten jest 艂adny? Ma艂o harmonijnie narysowany i przede wszystkim -- ma
strasznie zarozumia艂y "wyraz twarzy". Nie lubi臋 takich aut. Aczkolwiek
sid jest moim zdaniem ca艂kiem 艂adny. Tylko nie m贸w Cavallino. ;-)

Moim zdaniem przypomina Dacie i jest mocno taki sobie.
A ceed moim skromnym zdaniem lepiej wygladal przed liftingiem.

Data: 2010-09-01 00:27:39
Autor: megrims
Auto dla baby
[...]

Czytam o tym. 4 - biegowy automat? :o

Data: 2010-09-01 09:18:38
Autor: Pan Piskorz
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 00:27, megrims pisze:
4 - biegowy automat?

Nowy ma 6-biegowy. Chyba zaczyta砮 si o starym.
P.

Data: 2010-09-01 18:00:22
Autor: Chris
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 00:27, megrims pisze:

rozwa縜ne r罂ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Nowy Sportage?
Czytam o tym. 4 - biegowy automat? :o

Ty czytasz o starym, teraz wszed nowy, jest naprawd fajny.
Polecam uda si do kijanki i przejecha si nim troszk.

Drugi prawie identyczny to Hyundau i35 ale KIA bardziej mi pasowa砤.

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-09-01 18:14:49
Autor: Cavallino
Auto dla baby
U縴tkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:i5ltan$t3s$1inews.gazeta.pl...
[...]

I jest sporo ta駍za, z analizy (rozci眊ni阾ej w czasie, wi阠 mo縠 ju Hultaj zmodyfikowa cenniki) wychodzi硂 mi z 15-20 tys r罂nicy (diesel).

Data: 2010-09-01 03:05:37
Autor: to
Auto dla baby
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W ciemno, bo tylko tym mia艂em okazj臋 si臋 przejecha膰 - X3. Ew. Outlander.
Reszta mi si臋 wizualnie 艣rednio podoba, zw艂aszcza Q5 wygl膮da najlepiej w
nocy.

Outlander wygl膮da najlepiej w rzece (dop贸ki nie wyp艂ynie).

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-31 23:49:59
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-08-31 23:37, M1SLQ pisze:
(ciach)
U Dealera.

Patrz.. a chcia艂em komu艣 zaj@ba膰 spod domu...

Data: 2010-09-01 03:04:10
Autor: to
Auto dla baby
begin megrims
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi臋cy.

rozwa偶ane r贸偶ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki b臋dzie wy偶sze troch臋 na wertepy
co by nie 偶al poobija膰. Nowe.

Hm... Yeti to auto dla szalonego starca, kszkai si臋 g艂upio nazywa i wygl膮da z lekka gejowo, X3 taki jaki艣 nijaki jak na BMW, Q5 troch臋 buracki jak ka偶de audi, autlander to taka troch臋 karykatura lancera. Trudny wyb贸r. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-01 16:41:25
Autor: krzysiek82
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 05:04, to pisze:
  > Hm... Yeti to auto dla szalonego starca, kszkai si臋 g艂upio nazywa i
wygl膮da z lekka gejowo, X3 taki jaki艣 nijaki jak na BMW, Q5 troch臋
buracki jak ka偶de audi, autlander to taka troch臋 karykatura lancera.

no czytasz normalnie w moich my艣lach :)

--
krzysiek82

Data: 2010-09-01 06:37:16
Autor: Gabriel 'wilk'
Auto dla baby
U偶ytkownik megrims napisa艂:

+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi臋cy.

rozwa偶ane r贸偶ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki b臋dzie wy偶sze
troch臋 na wertepy co by nie 偶al poobija膰. Nowe.
A moze kup Subaru Forestera lub Outbacka, wiem wygladem nie grzesza ale za to wlasciwosci jezdne(naped) jak najbardziej na szose a i w terenie daje rade i nie tak latwo go poobijac :-)

M贸wi膰 prawd臋 i umie膰 prawd膮 偶y膰 - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-09-01 07:13:55
Autor: Agent
Auto dla baby

U偶ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i5jrpj$sv0$1usenet.news.interia.pl...
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi臋cy.

rozwa偶ane r贸偶ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Widz臋 偶e cena nie gra roli. Z tego co wybra艂e艣 to trudno te auta por贸wnywa膰

Data: 2010-09-01 08:11:13
Autor: kml
Auto dla baby

[...]

Znajomi kupili sobie Yeti i wysz艂o im co艣 pod 90k pln w dobrej wersji 170km i lepsze wyposa偶enie. Jak sie o tym dowiedzia艂em to mnie zamurowa艂o. Ogl膮da艂em ten samoch贸d, niestety dosyc pobie偶nie, ale w 偶yciu bym tyle za niego nie da艂.

kml

Data: 2010-09-01 09:15:42
Autor: Jurand
Auto dla baby

[...]

A X1-ka? Kosztuje jakie艣 艣mieszne pieni膮dze, w por贸wnaniu do tego, co oferuje. Je艣li rozwa偶asz Yeti to X1 te偶 jak najbardziej nale偶a艂oby bra膰 pod uwag臋 tak偶e BMW X1.

Jurand.

Data: 2010-09-01 09:51:37
Autor: P_ablo
Auto dla baby
U縴tkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:i5jrpj$sv0$1usenet.news.interia.pl...
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi阠y.

Ale zapsules, za duza roznica, 3 lata wystarcza - tak jak u mnie :P

rozwa縜ne r罂ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki b阣zie wy縮ze
troch na wertepy co by nie 縜l poobija. Nowe.

I po co takie polsrodki? Od raz porzadnego SUVa a nie jakies popierdolkowate crossovery. Polecam Cayenne GTS Gemballa - jesli lubi ostra jazde, to 750 koni zone zadowoli ;)

Kaszkaia sobie podaruj, sztywne to badziewie i male w srodku - mialem okazje tym jechac jako pasazer. Zreszta - wszystkie wymienione beda troche male biorac pod uwage, ze musisz oba szkraby zabazpieczyc w siodelkach.
--
Picasso

Data: 2010-09-01 10:18:05
Autor: Marcin N
Auto dla baby

U偶ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:i5jrpj$sv0$1@usenet.news.interia.pl...
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi臋cy.

rozwa偶ane r贸偶ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki b臋dzie wy偶sze
troch臋 na wertepy co by nie 偶al poobija膰. Nowe.

Id藕 mo偶e do jakiego艣 sklepu i sobie kup.

Kupuj膮c kie艂bas臋 w spo偶ywczym te偶 pytasz si臋 w internecie, czy bra膰 艣l膮sk膮 czy podwawelsk膮? I koniecznie jak najd艂u偶sz膮.

Data: 2010-09-01 10:37:00
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 10:18, Marcin N pisze:

[...]

Klient: poprosz臋 kilo tych og贸rk贸w
Sprzedawca: to nie og贸rki, to kie艂basa
K: to dlaczego ona jest zielona?
S: bo to jest bia艂a kie艂basa
K: a dlaczego ona ma w艂oski?
S: bo to jest kie艂basa przytulanka

Data: 2010-09-04 00:51:37
Autor: P_ablo
Auto dla baby
U縴tkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:i5l27m$3fo$1news.onet.pl...

Id mo縠 do jakiego sklepu i sobie kup.
Kupuj眂 kie砨as w spo縴wczym te pytasz si w internecie, czy bra
秎眘k  czy podwawelsk? I koniecznie jak najd硊縮z.

To jest taka stara swiecka tradycja - zwykle zawracanie dupy, aby na chwile zaistniec. Tym bardziej, ze to samochod dla kobiety a one musza miec to co im sie podoba i licza sie tylko skrajne wzgledy uzytecznosci. W koncu nie kupi dwuosobowego kabrioleta bo musi wozic dzieciarnie... Wybieranie miedzy wymienionymi przez watkotworce nie lezy w gestii meza a tym bardziej grupowiczow... Jesli jest inaczej, to znaczy, ze kobieta bez polotu - jakas "ksiegowa"...

--
Picasso

Data: 2010-09-04 20:23:31
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-04 00:51, P_ablo pisze:
(CIACH)

"ksiegowa"...

Trafione: bieg艂y rewident - gorzej ni偶 ksi臋gowa.

Prorok jaki czy co..

Data: 2010-09-01 12:21:17
Autor: e^x/dx
Auto dla baby
Mam to samo (dzieci troch starsze).
Mojej spodoba砤 si Kuga i chyba
w砤秐ie j kupi.

Pozdrawiam,
e^x/dx

Data: 2010-09-01 17:35:51
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 14:21,  e^x/dx pisze:
Mam to samo (dzieci troch starsze).
Mojej spodoba砤 si Kuga i chyba
w砤秐ie j kupi.

Pozdrawiam,
e^x/dx

Ja mam 5 dzieci i najstarszy to ju asteroid (oplem) lata...
Ale te ma砮, to z drugiej talii kart.

Data: 2010-09-01 18:39:34
Autor: Maciej Browarczyk
Auto dla baby
W dniu 10-09-01 17:35, megrims pisze:

Ja mam 5 dzieci i najstarszy to ju asteroid (oplem) lata...
Ale te ma砮, to z drugiej talii kart.

Ale dziecku przyzydziles, kupiles Astre dzieciakowi a sam wozisz tylek C63 AMG, wstydzilbys sie, mogles sie chociaz wykosztowac na VW Scirocco, Audi A3 czy BMW 1.
;)

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2010-09-01 19:22:54
Autor: Grejon
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 18:39, Maciej Browarczyk pisze:

Ale dziecku przyzydziles, kupiles Astre dzieciakowi a sam wozisz tylek
C63 AMG, wstydzilbys sie, mogles sie chociaz wykosztowac na VW Scirocco,
Audi A3 czy BMW 1.
;)

Mo縠 sobie dziecko samo kupi硂? :)

Data: 2010-09-01 20:05:36
Autor: megrims
Auto dla baby
[...]

Babcia od硂縴砤 s硊chawk na udar, to auto po babci ma.

Data: 2010-09-01 12:29:14
Autor: Pawe艂
Auto dla baby
[...]

Zaraz, zaraz.
To ma by膰 dla niej czy dla Ciebie?
Niech sobie sama wybierze :)
Kobiety i tak kieruj膮 si臋 zupe艂nie innymi kryteriami wyboru aut. Ma by膰 艂adne. --
Pawe

Data: 2010-09-01 17:35:02
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 14:20, mister pisze:
[...]

jak skonfigurowa砮m to mi 260 kpln wysz硂.
Ale fakt: auto jest bardzo fajne. Zrobi砮m dem體k 800 km
w trasie i po prostu jest dobre.. :D

Data: 2010-09-01 18:25:43
Autor: mister
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 17:35, megrims pisze:
jak skonfigurowa砮m to mi 260 kpln wysz硂.
Ale fakt: auto jest bardzo fajne. Zrobi砮m dem體k 800 km
w trasie i po prostu jest dobre.. :D

heheh, no jakbys sie uparl to pewnie i z 300 tys zl by wyszlo :D
to moze 220 CDI? ten silnik jest optymalny. 350 CDI robi juz z tego samochodu mala rakiete, zreszta jezeli jechales to wiesz.

Data: 2010-09-01 20:09:53
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 18:25, mister pisze:
[...]

Jest ma潮 rakiet. Powiem lepiej. Dwa dni mia砮m Viano 3.0 CDI.
Ten sam motor. I r體nie do 100 fajnie si zbiera.

Ale cena troch zabija. Jak na auto dla 縪ny, to bez przesady.

Data: 2010-09-01 18:52:00
Autor: Lewis
Auto dla baby
[...]

Pathfinder, Xtrail?

--
Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-09-02 12:22:55
Autor: Tadeusz
Auto dla baby
U偶ytkownik "megrims" <> napisa艂 w wiadomo艣ci ...
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesi臋cy.

rozwa偶ane r贸偶ne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki b臋dzie wy偶sze
troch臋 na wertepy co by nie 偶al poobija膰. Nowe.

w tej sytaucji ja polecam XC60 AWD D5 (jak kogo艣 sta膰 to T6 :) )
fajnie je藕dzi - w trasie prowadzi si臋 jak osob贸wka,
jest troch臋 wy偶sze i ma fajne cywilne 4x4 wi臋c wjedzie gdzie trzeba,
ergonomia - bdb, bezpiecze艅stwo (dzieci!) na wysokim poziomie...
W dodatku serwis Volvo jest ta艅szy ni偶 BMW i AUDI :)

Tadeusz

Data: 2010-09-02 17:10:55
Autor: Jurand
Auto dla baby

U偶ytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i5nu0c$am7$1pippin.nask.net.pl...
[...]

K艂贸ci艂bym si臋. Zdecydowanie taniej jestem w stanie serwisowa膰 zar贸wno BMW jak i Audi.

Jurand.

Data: 2010-09-03 09:18:29
Autor: Tadeusz
Auto dla baby

U偶ytkownik "Jurand" <> napisa艂 w wiadomo艣ci ...

[...]

Ja tam nie lubi臋 si臋 k艂贸ci膰 - tak z 偶ycia pisz臋 :)
Mia艂em BMW 740, Volvo S60 i Volvo XC70
a m贸j przyjaciel mia艂 AUDI A3 i A6, a teraz kupuje w艂a艣nie XC60 AWD D5
(cho膰 "przymierza艂 si臋" do Q5) - czyli por贸wnania mamy z pierwszej r臋ki...

A na marginesie: teraz je偶d偶臋 LS 430 i wychodzi, 偶e w przeliczeniu
na przejechany km wychodzi to serwisowanie Lexusa jest najta艅sze :)

Tadeusz

Data: 2010-09-03 17:35:44
Autor: Jurand
Auto dla baby
U偶ytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i5q7ik$mgo$1pippin.nask.net.pl...

[...]

A ja mia艂em zar贸wno Volvo, jak i BMW i Audi. I musz臋 powiedzie膰, ze o ile stare Volvo serwisowa艂y si臋 we w miar臋 przyjaznych kwotach, o tyle od modelu S80 zacz膮艂 si臋 dramat.

Jurand.

Data: 2010-09-04 01:07:37
Autor: P_ablo
Auto dla baby
U縴tkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:i5q7ik$mgo$1pippin.nask.net.pl...

A na marginesie: teraz je縟筷 LS 430 i wychodzi, 縠 w przeliczeniu
na przejechany km wychodzi to serwisowanie Lexusa jest najta駍ze :)

Znaczy sie do serwisu Lexusa masz najblizej...

--
Picasso

Data: 2010-09-06 09:46:42
Autor: Tadeusz
Auto dla baby

U縴tkownik "P_ablo" <> napisa w wiadomo禼i ...

A na marginesie: teraz je縟筷 LS 430 i wychodzi, 縠 w przeliczeniu
na przejechany km wychodzi to serwisowanie Lexusa jest najta駍ze :)

Znaczy sie do serwisu Lexusa masz najblizej...

znaczy, 縠 nie umiesz czyta ze zrozumieniem...

Data: 2010-09-06 22:26:29
Autor: P_ablo
Auto dla baby
U縴tkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:i626bk$ell$1pippin.nask.net.pl...

Znaczy sie do serwisu Lexusa masz najblizej...
znaczy, 縠 nie umiesz czyta ze zrozumieniem...

A bo mialem napisac, ze najdalej ...
Tasciu ma na stanie 3 Lexusy (GX, SC i GS)  i po jego doswiadczeniach wiem, ze ich bezawaryjnosc to piesn przeszlosci!

Sam ostatnio przegladam RX w poprzednim wydaniu (po 2005 r) i jakos dziwnie duzo  na samym poczatku - sortujac po cenie -
 hybryd... Czyzby kaszanily sie na potege nie nie ma kto tego serwisowac ?

--
Picasso

Auto dla baby