Auto dla baby

Data: 2010-09-01 14:20:32
Autor: mister
Auto dla baby
W dniu 2010-08-31 23:21, megrims pisze:
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.

rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

GLK350 CDI

Data: 2010-09-01 17:35:02
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 14:20, mister pisze:
[...]

jak skonfigurowałem to mi 260 kpln wyszło.
Ale fakt: auto jest bardzo fajne. Zrobiłem demówką 800 km
w trasie i po prostu jest dobre.. :D

Data: 2010-09-01 18:25:43
Autor: mister
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 17:35, megrims pisze:
jak skonfigurowałem to mi 260 kpln wyszło.
Ale fakt: auto jest bardzo fajne. Zrobiłem demówką 800 km
w trasie i po prostu jest dobre.. :D

heheh, no jakbys sie uparl to pewnie i z 300 tys zl by wyszlo :D
to moze 220 CDI? ten silnik jest optymalny. 350 CDI robi juz z tego samochodu mala rakiete, zreszta jezeli jechales to wiesz.

Data: 2010-09-01 20:09:53
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 18:25, mister pisze:
[...]

Jest małą rakietą. Powiem lepiej. Dwa dni miałem Viano 3.0 CDI.
Ten sam motor. I również do 100 fajnie się zbiera.

Ale cena trochę zabija. Jak na auto dla żony, to bez przesady.

Auto dla baby