Auto dla baby

Data: 2010-09-01 12:21:17
Autor: e^x/dx
Auto dla baby
Mam to samo (dzieci trochę starsze).
Mojej spodobała się Kuga i chyba
właśnie ją kupię.

Pozdrawiam,
e^x/dx

--

Data: 2010-09-01 17:35:51
Autor: megrims
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 14:21,  e^x/dx pisze:
Mam to samo (dzieci trochę starsze).
Mojej spodobała się Kuga i chyba
właśnie ją kupię.

Pozdrawiam,
e^x/dx

Ja mam 5 dzieci i najstarszy to już asteroidą (oplem) lata...
Ale te małe, to z drugiej talii kart.

Data: 2010-09-01 18:39:34
Autor: Maciej Browarczyk
Auto dla baby
W dniu 10-09-01 17:35, megrims pisze:

Ja mam 5 dzieci i najstarszy to już asteroidą (oplem) lata...
Ale te małe, to z drugiej talii kart.

Ale dziecku przyzydziles, kupiles Astre dzieciakowi a sam wozisz tylek C63 AMG, wstydzilbys sie, mogles sie chociaz wykosztowac na VW Scirocco, Audi A3 czy BMW 1.
;)

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2010-09-01 19:22:54
Autor: Grejon
Auto dla baby
W dniu 2010-09-01 18:39, Maciej Browarczyk pisze:

Ale dziecku przyzydziles, kupiles Astre dzieciakowi a sam wozisz tylek
C63 AMG, wstydzilbys sie, mogles sie chociaz wykosztowac na VW Scirocco,
Audi A3 czy BMW 1.
;)

Może sobie dziecko samo kupiło? :)

Data: 2010-09-01 20:05:36
Autor: megrims
Auto dla baby
[...]

Babcia odłożyła słuchawkę na udar, to auto po babci ma.

Auto dla baby