Auto dla baby

Data: 2010-09-02 12:22:55
Autor: Tadeusz
Auto dla baby
Użytkownik "megrims" <> napisał w wiadomości ...
+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.

rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

w tej sytaucji ja polecam XC60 AWD D5 (jak kogoś stać to T6 :) )
fajnie jeździ - w trasie prowadzi się jak osobówka,
jest trochę wyższe i ma fajne cywilne 4x4 więc wjedzie gdzie trzeba,
ergonomia - bdb, bezpieczeństwo (dzieci!) na wysokim poziomie...
W dodatku serwis Volvo jest tańszy niż BMW i AUDI :)

Tadeusz

Data: 2010-09-02 17:10:55
Autor: Jurand
Auto dla baby

Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5nu0c$am7$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Kłóciłbym się. Zdecydowanie taniej jestem w stanie serwisować zarówno BMW jak i Audi.

Jurand.

Data: 2010-09-03 09:18:29
Autor: Tadeusz
Auto dla baby

Użytkownik "Jurand" <> napisał w wiadomości ...

[...]

Ja tam nie lubię się kłócić - tak z życia piszę :)
Miałem BMW 740, Volvo S60 i Volvo XC70
a mój przyjaciel miał AUDI A3 i A6, a teraz kupuje właśnie XC60 AWD D5
(choć "przymierzał się" do Q5) - czyli porównania mamy z pierwszej ręki...

A na marginesie: teraz jeżdżę LS 430 i wychodzi, że w przeliczeniu
na przejechany km wychodzi to serwisowanie Lexusa jest najtańsze :)

Tadeusz

Data: 2010-09-03 17:35:44
Autor: Jurand
Auto dla baby
Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5q7ik$mgo$1pippin.nask.net.pl...

[...]

A ja miałem zarówno Volvo, jak i BMW i Audi. I muszę powiedzieć, ze o ile stare Volvo serwisowały się we w miarę przyjaznych kwotach, o tyle od modelu S80 zaczął się dramat.

Jurand.

Data: 2010-09-04 01:07:37
Autor: P_ablo
Auto dla baby
U¿ytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i5q7ik$mgo$1pippin.nask.net.pl...

A na marginesie: teraz je¿d¿ê LS 430 i wychodzi, ¿e w przeliczeniu
na przejechany km wychodzi to serwisowanie Lexusa jest najtañsze :)

Znaczy sie do serwisu Lexusa masz najblizej...

--
Picasso

Data: 2010-09-06 09:46:42
Autor: Tadeusz
Auto dla baby

U¿ytkownik "P_ablo" <> napisa³ w wiadomo¶ci ...

A na marginesie: teraz je¿d¿ê LS 430 i wychodzi, ¿e w przeliczeniu
na przejechany km wychodzi to serwisowanie Lexusa jest najtañsze :)

Znaczy sie do serwisu Lexusa masz najblizej...

znaczy, ¿e nie umiesz czytaæ ze zrozumieniem...

Data: 2010-09-06 22:26:29
Autor: P_ablo
Auto dla baby
U¿ytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i626bk$ell$1pippin.nask.net.pl...

Znaczy sie do serwisu Lexusa masz najblizej...
znaczy, ¿e nie umiesz czytaæ ze zrozumieniem...

A bo mialem napisac, ze najdalej ...
Tasciu ma na stanie 3 Lexusy (GX, SC i GS)  i po jego doswiadczeniach wiem, ze ich bezawaryjnosc to piesn przeszlosci!

Sam ostatnio przegladam RX w poprzednim wydaniu (po 2005 r) i jakos dziwnie duzo  na samym poczatku - sortujac po cenie -
 hybryd... Czyzby kaszanily sie na potege nie nie ma kto tego serwisowac ?

--
Picasso

Auto dla baby