Auto dla du?ego

Data: 2009-03-24 11:29:39
Autor: Scypio
Auto dla du?ego
Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:08:57 +0100, mz napisal(a):
Witam
Szukam auta rodzinnego (jaki? mini van) co by?cie poradzili dla cz?owieka który ma ponad 2 metry wzrostu i jest do?? sporych gabarytów ? Chcia?bym aby kto? móg? jeszcze za mn? usi??? gdy odsune fotel do ty?u.
Pozdrawiam i oczekuje na propozycje

Hmm... sam mam 2m wzrostu i niedawno odwiedziłem sporo salonów w poszukiwaniu odpowiedniego auta.

Jeśli chodzi o ilość miejsca, to najlepiej wypadły Mitsubishi Outlander, Ford Mondeo i ... Hyundai I30CW. Jeździłem również Galaxy poprzedniej generacji i było OK, podejrzewam że w nowym będzie podobnie.

pozdrawiam,
--
scypio

Auto dla du?ego