Auto dla dużego

Data: 2009-03-24 09:08:57
Autor: mz
Auto dla dużego
Witam
Szukam auta rodzinnego (jakiś mini van) co byście poradzili dla człowieka który ma ponad 2 metry wzrostu i jest dość sporych gabarytów ? Chciałbym aby ktoś mógł jeszcze za mną usiąść gdy odsune fotel do tyłu.
Pozdrawiam i oczekuje na propozycje

Data: 2009-03-24 09:12:37
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Auto dla dużego
mz pisze:
[...]

Audi A8, BMW 7 wersja long, Citroen C6

Data: 2009-03-24 09:19:04
Autor: kml
Auto dla dużego

Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gqa4ll$23mh$1bgp.inds.pl...
mz pisze:
[...]

_(jakiś mini van)_

kml

Data: 2009-03-24 09:24:41
Autor: Jacek Sowiński
Auto dla dużego
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gqa51p$2n0$1inews.gazeta.pl...
Pozdrawiam i oczekuje na propozycje

Audi A8, BMW 7 wersja long, Citroen C6

_(jakiś mini van)_

Transporter T4, T5 :)

Jacek

Data: 2009-03-24 13:04:25
Autor: mirekm
Auto dla dużego
Jacek Sowiński pisze:
[...]

Sprinter? Transit?

pozdrawiam,

mirek

Data: 2009-03-24 22:45:12
Autor: Krzysztof Stachlewski
Auto dla dużego
W dniu 2009-03-24 09:19, kml pisze:

Audi A8, BMW 7 wersja long, Citroen C6

_(jakiś mini van)_

Nie nadają się. Siedzi się jak na stołku w autobusie.
Lepiej coś, gdzie siedzi się nisko a środkowa konsola
nie ma gabarytów słonia. Niestety... oznacza to zazwyczaj Audi.
Choćby nowe A4.
C6 jest z dupy i bardzo drogie.

Stach
--
http://stachlewski.info

Data: 2009-03-24 22:48:48
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Auto dla dużego
Krzysztof Stachlewski pisze:
[...]

Ale ono jest _ciasne)

C6 jest z dupy i bardzo drogie.

A6 kombi wg mnie jest bardzo ladne... Czy drogie - punkt widzenia zalezy od punktu patrzenia ;)

Data: 2009-03-28 22:24:00
Autor: Michał
Auto dla dużego
> C6 jest z dupy i bardzo drogie.

A6 kombi wg mnie jest bardzo ladne... Czy drogie - punkt widzenia zalezy od punktu patrzenia ;)

C6 to taki citroen wielkości A8, troche droższy cichszy bezpieczniejszy (dla pieszych ;) ) i z lepszym zawieszeniem niz a6.

W kazdym razie bardziej liga A8 vel satisa S klasy niż a6 - tylko silników
nie ma jak we wszystkich francuzach dużych.

pozdrawiam.

Data: 2009-03-30 07:15:44
Autor: mz
Auto dla dużego
Mój wybór padł na Zafirę A z lat ok 2002 -2004

Data: 2009-03-24 09:40:15
Autor: Agent 0700
Auto dla dużego
[...]

Malucha !!!

Wyciągasz przednie siedzenie i masz kupę miejsca :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-03-24 10:42:58
Autor: Seba
Auto dla dużego
Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:40:15 +0100, Agent 0700 napisał(a):

Wyciągasz przednie siedzenie i masz kupę miejsca :-)

Szczególnie dla pasażerów z tyłu ;)

Sebastian S.

Data: 2009-03-24 11:15:02
Autor: AL
Auto dla dużego
Seba pisze:
Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:40:15 +0100, Agent 0700 napisał(a):

Wyciągasz przednie siedzenie i masz kupę miejsca :-)

Szczególnie dla pasażerów z tyłu ;)

wtedy pasazerow masz _tylko_ z boku ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-24 09:52:31
Autor: JG
Auto dla dużego
mz pisze:
[...]
Mam dokładnie ten sam problem.
Z minivanów - Ford S-Max/Galaxy są pod tym względem rewelacyjne. Rodzice kupili go właśnie ze względu na tę kwestię. Kupa miejsca jest za mną, a nie muszę się odsuwać na ostatni ząbek pomimo 2 m wzrostu. Więcej tam jest miejsca niż np. w Audi A6, czy BMW 5.
O samochodach niższej klasy raczej nie ma co myśleć - np. w Corolli Verso mogłem awaryjnie jechać z pasażerem z tyłu, ale wygodne to zbytnio nie było.
Chrysler Grand Voyager poprzedniej generacji z tego, co pamiętam, też miał jakiś mankament - nie pamiętam, czy wystający element konsoli, czy coś innego, faktem jest, że wygodnej pozycji nie mogłem sobie za kierownicą znaleźć. Podobny problem był z aktualną Zafirą.

Z aut trochę tańszych wymieniony wcześniej Transporter nie byłby wcale głupim pomysłem - jeździłem nim bez większego problemu, a tyłu było i tak dużo miejsca.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-24 09:53:29
Autor: Paweł Ubysz
Auto dla dużego

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqa4io$3ga$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

raczej cos w czym siedzi sie bardziej pionowo - czyli jakis van/minivan. Sam mam 195 cm wzrostu i w Xsarze Picasso moze spokojnie za mna usiąść dorosła osoba ( niestety nie tak długa jak ja ).

Data: 2009-03-24 11:29:39
Autor: Scypio
Auto dla du?ego
Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:08:57 +0100, mz napisal(a):
Witam
Szukam auta rodzinnego (jaki? mini van) co by?cie poradzili dla cz?owieka który ma ponad 2 metry wzrostu i jest do?? sporych gabarytów ? Chcia?bym aby kto? móg? jeszcze za mn? usi??? gdy odsune fotel do ty?u.
Pozdrawiam i oczekuje na propozycje

Hmm... sam mam 2m wzrostu i niedawno odwiedziłem sporo salonów w poszukiwaniu odpowiedniego auta.

Jeśli chodzi o ilość miejsca, to najlepiej wypadły Mitsubishi Outlander, Ford Mondeo i ... Hyundai I30CW. Jeździłem również Galaxy poprzedniej generacji i było OK, podejrzewam że w nowym będzie podobnie.

pozdrawiam,
--
scypio

Data: 2009-03-24 20:19:04
Autor: ttt
Auto dla dużego
[...]

Dowolny kabriolet ;-)

Data: 2009-03-24 20:52:58
Autor: mz
Auto dla dużego
ttt pisze:
[...]

Bzdura do kwadratu. Ciekawe gdzie podziejesz kolana w tym jak to określasz dowolnym kabriolecie ? Bo pod kierownice sie nie zmieszczą

Data: 2009-03-25 09:16:44
Autor: omega_fan
Auto dla dużego
Witam,

"mz" <lubiespam@wp.pl> wrote in message news:gqa4io$3ga$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Polecam Sharan/Galaxy/Alhambra - po liftingu czyli od roku 2000, jakosc wtedy
poprawiono znacznie a i wyglad moim zdaniem o niebo lepszy.

W drugim rzedzie sa 3 fotele przesuwane i jezeli w 3 rzedzie nikt nie siedzi
(albo siedzi dziecko) to wtedy 2 rzad mozna miec odsuniety na maksa do
tylu, a wtedy nawet jak fotel kierowcy cofniesz maksymalnie, jest jeszcze
sporo miejsca dla pasazerow 2 rzedu. Mam takie auto i polecam.

Data: 2009-03-28 15:06:39
Autor: vpw
Auto dla dużego
[...]
S-max mi pozostawiał jeszcze dużo miejsca nad głową (przy 180 - tylko, mojego wzrostu). A w Santa Fe mógłbym spokojnie w cylindrze jeździć. Moge wyciągnąć ręce do góry i zaprzeć się o sufit przy wyprostowanych ramionach. Ogólnie vany i suvy na pewno dadzą taki komfort.

--
vpw

Auto dla dużego