Auto dla dużego

Data: 2009-03-24 09:12:37
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Auto dla dużego
mz pisze:
Witam
Szukam auta rodzinnego (jakiś mini van) co byście poradzili dla człowieka który ma ponad 2 metry wzrostu i jest dość sporych gabarytów ? Chciałbym aby ktoś mógł jeszcze za mną usiąść gdy odsune fotel do tyłu.
Pozdrawiam i oczekuje na propozycje

Audi A8, BMW 7 wersja long, Citroen C6

Data: 2009-03-24 09:19:04
Autor: kml
Auto dla dużego

Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gqa4ll$23mh$1bgp.inds.pl...
mz pisze:
[...]

_(jakiś mini van)_

kml

Data: 2009-03-24 09:24:41
Autor: Jacek Sowiński
Auto dla dużego
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gqa51p$2n0$1inews.gazeta.pl...
Pozdrawiam i oczekuje na propozycje

Audi A8, BMW 7 wersja long, Citroen C6

_(jakiś mini van)_

Transporter T4, T5 :)

Jacek

Data: 2009-03-24 13:04:25
Autor: mirekm
Auto dla dużego
Jacek Sowiński pisze:
[...]

Sprinter? Transit?

pozdrawiam,

mirek

Data: 2009-03-24 22:45:12
Autor: Krzysztof Stachlewski
Auto dla dużego
W dniu 2009-03-24 09:19, kml pisze:

Audi A8, BMW 7 wersja long, Citroen C6

_(jakiś mini van)_

Nie nadają się. Siedzi się jak na stołku w autobusie.
Lepiej coś, gdzie siedzi się nisko a środkowa konsola
nie ma gabarytów słonia. Niestety... oznacza to zazwyczaj Audi.
Choćby nowe A4.
C6 jest z dupy i bardzo drogie.

Stach
--
http://stachlewski.info

Data: 2009-03-24 22:48:48
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Auto dla dużego
Krzysztof Stachlewski pisze:
[...]

Ale ono jest _ciasne)

C6 jest z dupy i bardzo drogie.

A6 kombi wg mnie jest bardzo ladne... Czy drogie - punkt widzenia zalezy od punktu patrzenia ;)

Data: 2009-03-28 22:24:00
Autor: Michał
Auto dla dużego
> C6 jest z dupy i bardzo drogie.

A6 kombi wg mnie jest bardzo ladne... Czy drogie - punkt widzenia zalezy od punktu patrzenia ;)

C6 to taki citroen wielkości A8, troche droższy cichszy bezpieczniejszy (dla pieszych ;) ) i z lepszym zawieszeniem niz a6.

W kazdym razie bardziej liga A8 vel satisa S klasy niż a6 - tylko silników
nie ma jak we wszystkich francuzach dużych.

pozdrawiam.

Data: 2009-03-30 07:15:44
Autor: mz
Auto dla dużego
Mój wybór padł na Zafirę A z lat ok 2002 -2004

Auto dla dużego