Auto dla dużego

Data: 2009-03-24 09:53:29
Autor: Paweł Ubysz
Auto dla dużego

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqa4io$3ga$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
Szukam auta rodzinnego (jakiś mini van) co byście poradzili dla człowieka który ma ponad 2 metry wzrostu i jest dość sporych gabarytów ? Chciałbym aby ktoś mógł jeszcze za mną usiąść gdy odsune fotel do tyłu.
Pozdrawiam i oczekuje na propozycje

raczej cos w czym siedzi sie bardziej pionowo - czyli jakis van/minivan. Sam mam 195 cm wzrostu i w Xsarze Picasso moze spokojnie za mna usiąść dorosła osoba ( niestety nie tak długa jak ja ).

Auto dla dużego