Auto dla emeryta

Data: 2012-06-08 12:14:01
Autor: Wojtek
Auto dla emeryta

Uzytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisal w wiadomosci

A moze cos innego?

Panda!

Data: 2012-06-08 12:47:50
Autor: tyran
Auto dla emeryta
On Fri, 8 Jun 2012 12:14:01 +0200
"Wojtek" <womax@op.pl> wrote:

Uzytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisal w wiadomosci

> A moze cos innego?

Panda!

Czy ja wiem? Czy nie bedzie gorsza od japonczyka pod katem
wykonczenia?

--
tyran

Data: 2012-06-08 13:09:17
Autor: Chris
Auto dla emeryta
tyran nabazgral(a):

On Fri, 8 Jun 2012 12:14:01 +0200
"Wojtek" <womax@op.pl> wrote:
[...]

Japonska jakosc skonczyla sie min. 10 lat temu.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2012-06-08 12:29:30
Autor: FTX
Auto dla emeryta
On 08/06/2012 12:09, Chris wrote:
tyran nabazgral(a):

Japonska jakosc skonczyla sie min. 10 lat temu.

Podlacze sie pod temat, troche OT.
Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie aut powyzej 200 tys. zl?

Pozdrawiam

Data: 2012-06-08 07:59:32
Autor: tadek
Auto dla emeryta
On 8 Cze, 13:29, FTX <F...@gazetka.pl> wrote:
> [...]

Podlacze sie pod temat, troche OT.
Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie

Rolls Royce

Data: 2012-06-08 14:53:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Auto dla emeryta
FTX, Fri, 08 Jun 2012 12:29:30 +0100, pl.misc.samochody:
Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie aut powyzej 200 tys. zl?

Mercedes...?

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-09 07:38:34
Autor: Pszemol
Auto dla emeryta
"Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote in message news:kujaxpt7aasg$.dlgpedaluje.ile.moze...
FTX, Fri, 08 Jun 2012 12:29:30 +0100, pl.misc.samochody:

Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie
aut powyzej 200 tys. zl?

Mercedes...?

Mercedes na trzecim miejscu, po japońskim Lexusie i BMW:
http://www.bloomberg.com/news/2011-10-26/lexus-ranked-best-luxury-auto-brand-while-porsche-plunges-cars.html

Data: 2012-06-08 15:17:52
Autor: Chris
Auto dla emeryta
FTX nabazgral(a):

[...]

Wlosi (Ferrari, Lamborgini ...), Anglicy (Aston Martin, RR, Bentley itd....)

Data: 2012-06-08 21:30:59
Autor: megrims
Auto dla emeryta
W dniu 2012-06-08 15:17, Chris pisze:
FTX nabazgral(a):

[...]

Dobrej jakości? Jaja sobie robisz.

Data: 2012-06-09 21:49:08
Autor: Chris
Auto dla emeryta
W dniu 2012-06-08 21:30, megrims pisze:
[...]

Ja nie ale ty chyba tak ... albo nie wiesz co piszesz.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-10 00:36:04
Autor: megrims
Auto dla emeryta
W dniu 2012-06-09 21:49, Chris pisze:
[...]

A jeździłeś kiedykolwiek którymś z wymienionych wyżej aut?
Oglądałeś z bliska?
Oglądałeś z bardzo bliska?

Nie widzę sensu kontynuować tej dyskusji.

No cóş. Kaşdy ma prawo do swojego zdania.

Data: 2012-06-10 21:20:05
Autor: DoQ
Auto dla emeryta
W dniu 10-06-2012 00:36, megrims pisze:
A jeździłeś kiedykolwiek którymś z wymienionych wyżej aut?
Oglądałeś z bliska?
Oglądałeś z bardzo bliska?
Nie widzę sensu kontynuować tej dyskusji.

Pewnie nie, a na plakacie każdy wyglądał doskonale :)

--
Pozdr.

Data: 2012-06-08 15:22:54
Autor: to
Auto dla emeryta
begin FTX
Jesli nie Japonczyk to kto teraz produkuje dobrej jakosci auta w klasie
aut powyzej 200 tys. zl?

MoĹźe megrims?

Data: 2012-06-09 07:35:02
Autor: Pszemol
Auto dla emeryta
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jqsmgu$a1b$1inews.gazeta.pl...
tyran nabazgral(a):

On Fri, 8 Jun 2012 12:14:01 +0200
"Wojtek" <womax@op.pl> wrote:
[...]

Bzdury pleciesz...
A jakosc, niestety, jak w kazdej firmie, zalezy od pólki cenowej
z której bierzesz auto. Wiadomo ze auta najtansze, gdzie nie
ma w budzecie za wiele, beda mialy wbudowane kompromisy.
Wciaz wydaje sie lepiej brac japonczyka niz inne auta.

Auto dla emeryta