Auto dla emeryta

Data: 2012-06-08 16:58:36
Autor: RadekNet
Auto dla emeryta
On Fri, 08 Jun 2012 10:54:43 +0100, tyran <trele.molere@op.pl> wrote:

Ojcu padla Astra I z 93roku. Potem bede myslal co z nia robic. Teraz
potrzebuje kupic dla niego cos nowszego. Chodzi o male autka,
najlepiej japonczyki. Pomysly sa na Nissan Micra, Nissan Note, Toyota
Yaris, Honda Jazz. Taki 5-7 latek do 20kPLN.

Jakbym moj tato dowiedzial sie, ze w jego wieku chce go wsadzic do Micry  to chyba by mnie wydziedziczyl ;)

Pozdr.
--
Radoslaw Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2012-06-08 20:58:27
Autor: bratPit
Auto dla emeryta
[...]

10/10 :D
to tak jak mój, spróbuj go wsadzić do czegoś mniejszego niż Ducato (chociaż w sumie Lagunę jeszcze toleruje) ;-)

brat

Data: 2012-06-08 21:47:22
Autor: tyran
Auto dla emeryta

wrote:

> [...]
> Note, Toyota Yaris, Honda Jazz. Taki 5-7 latek do 20kPLN.

Jakbym moj tato dowiedzial sie, ze w jego wieku chce go wsadzic do

No co ja moge zrobic. Chce male to bedzie mial male. Astra I jest tak
porysowana, ze nie wiem czy ktos to kupi.
Chcialem kiedys by przejechal sie moim accordem kombi, to nie .. bo
za duze, za szerokie. Osobiscie wolalbym cos wiekszego dla niego ..
moze focus, almera, astra II .. no ale nie, zeby nie powiedziec "jak
osiol" ;)

--
tyran

Auto dla emeryta