Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?

Data: 2010-03-16 14:35:20
Autor: Grejon
Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
baranina123@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Japończyk klasy B, czyli Micra... (to juz ustalone i tego wyboru proszę nie komentować, szczególnie fani
Twingo i innych aut na F proszę nie przekonujcie do swojego)

Ja chyba czegoś nie rozumiem... Rozważasz "japończyka" Micrę, ale nie chcesz auta na F?

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-03-16 13:47:17
Autor:
Grejon <grejon83@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ja chyba czegoś nie rozumiem... Rozważasz "japończyka" Micrę, ale nie chcesz auta na F?
 dokładnie tak. --

Data: 2010-03-16 13:52:35
Autor: Waldek Godel
Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:47:17 +0000 (UTC), baranina123@WYTNIJ.gazeta.pl
napisał(a):

Twingo i innych aut na F proszę nie przekonujcie do swojego)
Ja chyba czegoś nie rozumiem... Rozważasz "japończyka" Micrę, ale nie chcesz auta na F?
 dokładnie tak.

Po raz kolejny - Micra to w prawie połowie Clio, Mazda 2 to w więcej niż
połowie Fiesta z silnikiem Peugeota.
W zasadzie Yaris pozostaje japoński, poza tym, że jest produkowany we
Francji, a jakość Toyoty jest obecnie sporo gorsza od koreańczyków czy
europejczyków.
Jeżeli przyczyną tego bezsensownego wyboru jest jakość, to wybierz coś, co
jeszcze może być określone jako auto z dobrą jakością - np. Hyundaia czy
Kia (czyli Hyundaia).
Ale wszystkie współczesne auta w zasadzie mają podobną jakosć, a skoro w
zasadzie większość producentów w klasie montuje francuskie diesle, to może
jedna warto kupić to w oryginalnym opakowaniu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-16 15:48:07
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-03-16 14:52,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Ale wszystkie współczesne auta w zasadzie mają podobną jakosć, a skoro w
zasadzie większość producentów w klasie montuje francuskie diesle, to może
jedna warto kupić to w oryginalnym opakowaniu.

Dlatego jedynym wyjściem jest kupno niemiecko/amerykańskiej Corsy :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-16 15:03:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 16 Mar 2010 15:48:07 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

Dlatego jedynym wyjściem jest kupno niemiecko/amerykańskiej Corsy :)

z silnikiem fiata oczywiście ;-)
Ale dlaczego każesz mu być tak okrutnym wobec kobiety? To niehumanitarne..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-16 08:32:31
Autor: Tomek Glowka
On 16 Mar, 16:03, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Tue, 16 Mar 2010 15:48:07 +0100, Mirek Ptak napisał(a):
> Dlatego jedynym wyjściem jest kupno niemiecko/amerykańskiej Corsy :)
z silnikiem fiata oczywiście ;-)
Chyba może kupić Corsę z silnikiem nie tylko nie_na_F, nie tylko
nie_Fiata, ale nawet z silnikiem _japońskim_. 1.7 DI 65KM, bez turbo,
bez mocy, bez wyposażenia, bez wyglądu - ale wszystkie warunki
formalne spełnia.
Ale dlaczego każesz mu być tak okrutnym wobec kobiety? To niehumanitarne..
Ale zgodne z założeniami.
pozdrawiam, tomek

Data: 2010-03-16 22:35:39
Autor: MichałG
Mirek Ptak pisze:
[...]

bosz... niemieckie auto dla kobiety.... brrrrrrr............

M.

Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?