Auto dla kobiety :-) - finał

Data: 2010-11-25 15:22:27
Autor: hamberg
Auto dla kobiety :-) - finał
PS - co ciekawe, poza autem żony nie widziałem jeszcze na ulicach ani
jednego dżuka... To się nazywa "wyróżniać się z tłumu" :-)

tym bardziej ze to auto to raczej "joke"

Co Cie sklonilo do kupna tego auta?

Data: 2010-11-26 09:18:12
Autor: Jacek Bronowski
Auto dla kobiety :-) - finał
tym bardziej ze to auto to raczej "joke"

Moze i "joke", ale raczej nie do konca, bo motoryzacyjne zarty zadko przybieraja postac aut seryjnych. Nie dopuszczaja do tego ksiegowi :-)

Co Cie sklonilo do kupna tego auta?

Po pierwsze nie mnie, tylko zone.
Aco? - byl poprostu najfajniejsszy pod wzgledem wygladu i wlasciwosci z tego na co wystarczyl budzet. I mimo, ze juz od 2 dni stoi pod oknem nadal uwazamy ze to jedno z najciekawiej wygladajacych aut w tej klasie.

Na szczescie auto to nie muzyka Chopina, i nie MUSI sie wszystkim podobac :-)

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

Data: 2010-11-26 10:11:17
Autor: AL
Auto dla kobiety :-) - finał
Jacek Bronowski pisze:
[...]

mnie sie akurat nie podoba, ale rozumiem i szanuje Twoj wybor

Na szczescie auto to nie muzyka Chopina, i nie MUSI sie wszystkim podobac :-)

dokladnie

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-11-26 10:34:59
Autor: Waldek Godel
Auto dla kobiety :-) - finał
Dnia Fri, 26 Nov 2010 09:18:12 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

Na szczescie auto to nie muzyka Chopina, i nie MUSI sie wszystkim podobac :-)

Prawda. Ale słuchanie Disco Polo i Feel to obciach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-11-26 14:55:09
Autor: Jacek Bronowski
Auto dla kobiety :-) - finał
Na szczescie auto to nie muzyka Chopina, i nie MUSI sie wszystkim podobac
:-)
Prawda. Ale słuchanie Disco Polo i Feel to obciach.

Masz prawo tak uwazac. Wazne, zebys wiedzial, ze nie wszyscy tak uwazaja, i tez maja do tego prawo...
Nikt Ci nie zmusza do chodzenia na koncert disco pola, ale Ty skolei nie wymagaj zeby inni chodzili do filharmonii, czy na Metallice...
Dla mnie obciachem sa inne rzeczy, jak np. nieznajomosc jezyka polskiego u osob wypowiadajacych sie publicznie, czy tez jezdzenie motocyklami crossowymi i quadami po lesie... Ale wiem, ze np. dla mojego sasiada to moze nie byc obciach tylko swietna zabawa... Trudno, zyjemy w wolnym kraju. Ale nie bede publicznie oglaszal, ze jest "idiota", albo kolesiem z "malym fiutkiem" - nawet jezeli bym czasem tak sobie pomyslal...

Ogolnie na podstawie Twoich wypowiedzi w tym (i innych) watku mam wrazenie, ze masz pewien problem z taka cecha, ktora sie kryje pod niewinnym slowkiem "tolerancja". Ale oczywiscie masz do tego prawo :-)

pozdr.
Jacek Bronowski

Data: 2010-11-26 13:58:39
Autor: Waldek Godel
Auto dla kobiety :-) - finał
Dnia Fri, 26 Nov 2010 14:55:09 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

[...]

No i? to mam prawo myśleć, ale juz nie mam prawa mówić/pisać o tym co
myśle?
Po raz kolejny - zrobisz listę myśli, o których wolno mówić, a o których
nie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-11-26 14:04:37
Autor: kamil
Auto dla kobiety :-) - finał

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1v1a24fave8i1.dlglepper.institute.com...
[...]

Powiesimy zaraz obok twojej listy samochodow, ktorymi wolno do miasta wjezdzac, a ktorymi nie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-26 15:25:16
Autor: Jacek Bronowski
Auto dla kobiety :-) - finał
No i? to mam prawo myśleć, ale juz nie mam prawa mówić/pisać o tym co
myśle?
Po raz kolejny - zrobisz listę myśli, o których wolno mówić, a o których
nie?

Przeczytaj prosze raz jeszcze to co napisalem i wskaz mi ewntualnie w ktorym miejscu (przez nieuwage zapewne) napisalem cokolwiek o tym czy wolno Ci cos robic/mowic/myslec czy nie...
Dla pewnosci mozesz nawet przeczytac 2-3 razy.

pozdr.
Jacek Bronowski

Data: 2010-11-26 19:29:41
Autor: MariuszM
Auto dla kobiety :-) - finał
W dniu 26-11-2010 11:34, Waldek Godel pisze:

Prawda. Ale słuchanie Disco Polo i Feel to obciach.

Moim zdaniem mieć na imię Waldek to obciach.
Jak Walduś w Kiepskich:-)

M.

Data: 2010-11-26 13:37:00
Autor: hamberg
Auto dla kobiety :-) - finał
Moze i "joke", ale raczej nie do konca, bo motoryzacyjne zarty zadko
przybieraja postac aut seryjnych. Nie dopuszczaja do tego ksiegowi :-)

oby dobrze sie sprawowalo i mam nadzieje ze nie bedziesz Ty ani zona
zalowal wyboru. Ja po prostu przechodzac obok takich aut jak juke itp
zastanawiam sie kto sie na nie decyduje

[...]

Masz racje - tylko ze w Twoim przypadku argumentem jest tez
wyroznianie sie - taka Jola Rutowicz sie tez wyroznia... chociaz
ostatnio niestety coraz mniej ;)

Data: 2010-11-26 23:13:21
Autor: Jacek Bronowski
Auto dla kobiety :-) - final
Masz racje - tylko ze w Twoim przypadku argumentem jest tez
wyroznianie sie - taka Jola Rutowicz sie tez wyroznia... chociaz
ostatnio niestety coraz mniej ;)

No tak, ale dla kontrastu mozna tez powiedziec, ze wyrozniala sie rowniez Matka Teresa... Ale to dobrz, ze ludie chca sie wyrozniac. Nie wyrozniali sie przez 50 lat, to teraz moga. I przynajmniej jest kolorowo i czasem wesolo :-)
Zreszta miedzy lansem/szpanem/czy jak to sie teraz mowi a lekkim nonkomformizmem jest dosc duza przestrzen.
I w tym przypadku "chec wyrozniania sie auta z tlumu" miesci sie gdzies miedzy tymi skrajnosciami (troche kobiecego lansu - jak nowa sukienka czy buty, troche checi wyjscia poza schemat...).
Zreszta ja mam w sumie podobnie. Jak dwa lata temu wybieralismy auto rodzinne, to na poczatku jednym z pomyslow bylo A6 (kombi). Ale po pewnym czasie, jak zauwazylem ile setek takich aut jezdzi dookola, to pomysl zostal zduszony w zarodku :-) Padlo na co innego - moze nie tak ekstrawaganckiego jak Juke (bo w tym wypadku spore znaczenia mialy wlasnosci uzytkowe), ale tez nie tak typowego jak A6 czy Passat...

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl