Auto dla rodziny 2+2 - Zafira/A6 Avant a może coś innego?

Data: 2009-04-11 07:07:23
Autor: omega_fan
Auto dla rodziny 2+2 - Zafira/A6 Avant a może coś innego?

" Kacper" <iriatcherina.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:groc6n$hcm$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Powiększyła mi się rodzina i muszę wymyśleć sposób jak do jednego samochodu
zapakować 2 dorosłych, 2 brzdąców, 2 wózki + masę pierduł bez których nie ma
rodzinnego wyjazdu. Mimo najszczerszej chęci i wielu prób sedan BMW 320d E46

2 wózki? To chyba tylko pelny van Cie urzadza.
Sharan/Alhambra/Galaxy ew. Eurovan (czyli Citroen C8 i rodzina)

Data: 2009-04-11 13:21:21
Autor: vpw
Użytkownik "omega_fan" <omf@nomail.org> napisał w wiadomości news:grp8id$mre$1inews.gazeta.pl...

[...]

Do mojego Santa Fe to jeszcze można byłoby 3 dziecko wstawić :).

A obiektywnie rzecz biorąc to jeśli nie są to wózki wiklinowe, tylko skłądane spacerówki to w moim mondku kombi jeździł kiedyś taki zestaw i ciasno nie było (w bagażniku). Tyle tylko, że były to brzdące z wózkami skłądanymi i duża ilością misiów i lalek.

--
vpw

Auto dla rodziny 2+2 - Zafira/A6 Avant a może coś innego?