Auto dla rodziny 2+3

Data: 2016-12-12 22:55:15
Autor: collie
Auto dla rodziny 2+3
W dniu 12.12.2016 09:05, lleeoo pisze:

Szukam, szukam i powiem szczerze mam mętlik w głowie. Generalnie auta z trzema
osobnymi siedzeniami przejrzałem i chyba się nie zdecyduję. Więc prośba do tych co
już przerobili temat do jakiego samochodu typu kombi, SUV zmieszczę dwa foteliki i
nastolatka na tylnej kanapie.
Z założeń to rocznik od 2010, silnik bez znaczenia ale wolałbym żeby miał mniej
niż 3l pojemności.

Mój typ: Zafira.

Data: 2016-12-13 12:47:39
Autor: Kamil 'Model'
Auto dla rodziny 2+3
W dniu 2016-12-12 o 22:55, collie pisze:
[...]

Miałem ZB i kicha straszna z miejscem z tyłu.
Teraz mam Cytrynę C5 i jest więcej miejsca.
Ale mój typ Berlingo/Partner...

Data: 2016-12-13 04:40:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Auto dla rodziny 2+3
-- Miałem ZB i kicha straszna z miejscem z tyłu.

w B nie bylo dzielonych siedzen wiec pewnie mysli o C (od 2011)

-- Ale mój typ Berlingo/Partner...

podobno buczy i gwizdze na autostradzie :-) poza tym wyglada (jeszcze) gorzej niz autobus (ford s-max)

P.

Auto dla rodziny 2+3