Auto dla żony...

Data: 2009-09-01 15:32:04
Autor: Artur O.
Auto dla żony...
a ja polecam moje autko.
Też małe a zrywne i bezproblemowe

http://otomoto.pl/daewoo-lanos-se-1-5-100-km-lpg-C9749985.html

"..::Adam::.." <empton5@op.pl> wrote in message news:h7in4p$fjs$1news.onet.pl...
...najmocniejszy kandydat to nissan Micra 1,2 benzyna/gaz. Można takiego zdobyć za ok 22kpln z 2006r.
Proszę tych którzy takowy użytkuj± o spostrzeżenia i podzielenie się wrażeniami
Pozdrawiam
Adam

Data: 2009-09-01 11:35:27
Autor: Aron
Auto dla żony...
jak ja kochasz to kup jej cos wiekszego moze jakiegos volvo albo
mietka w tej cenie bo w taka Micre to byle Poldek walnie i kaplica.
Ponoc Yarisy sa dosc pancerne

aron

Data: 2009-09-01 20:55:26
Autor: AL
Auto dla ĹĽony...
Aron pisze:
jak ja kochasz to kup jej cos wiekszego moze jakiegos volvo albo
mietka w tej cenie bo w taka Micre to byle Poldek walnie i kaplica.
Ponoc Yarisy sa dosc pancerne

aron

no tak - kolejny ktory by zbroil zone jak na wojne

jak w duze volvo walnie maly modus to kto zwyciezy?
(nie ten co ma wieksza mase w tym przypadku).

Kupic male - bo lepsze na miast - i w miare bezpieczne.
Chocby nie wiem jakie duze auto (osobowe) miala kobieta, to i tak zawsze znajdzie sie wieksze, ktore moze je stratowac, lub nagle sciana/drzewo wyrosnie na drodze (odpukac).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-01 19:13:25
Autor: masti
Auto dla żony...
Dnia pięknego Tue, 01 Sep 2009 20:55:26 +0200, osobnik zwany AL wystukał:

[...]

powiedz to mojej zonie to zabije Cię śmiechem. Taką micrę to co najwyżej wozi w bagażniku dzieciom do zabawy :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-01 16:12:50
Autor: hamberg
Auto dla żony...
powiedz to mojej zonie to zabije Cię ¶miechem. Tak± micrę to co najwyżej
wozi w bagażniku dzieciom do zabawy :)

no nie mow ze ona tez sobie musi przedluzac...

Data: 2009-09-01 23:33:39
Autor: masti
Auto dla żony...
Dnia pięknego Tue, 01 Sep 2009 16:12:50 -0700, osobnik zwany hamberg
wystukał:

powiedz to mojej zonie to zabije Cię śmiechem. Taką micrę to co
najwyĹĽej wozi w bagaĹĽniku dzieciom do zabawy :)

no nie mow ze ona tez sobie musi przedluzac...

wiesz, niektórzy nie muszą, a ona ma wymagania co do tego co się w bagażniku mieści + automat + wygoda

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-02 16:17:55
Autor: kamil
Auto dla żony...

"hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> wrote in message news:6b395b08-4b5f-4d4c-a82c-2d03e6339d83h30g2000vbr.googlegroups.com...
powiedz to mojej zonie to zabije Cię ¶miechem. Tak± micrę to co najwyżej
wozi w bagażniku dzieciom do zabawy :)

no nie mow ze ona tez sobie musi przedluzac...

kolejny, ktorego nie stac i dorabia ideologie.

Data: 2009-09-02 11:21:43
Autor: hamberg
Auto dla żony...
kolejny, ktorego nie stac i dorabia ideologie.

a skad wiesz ze mnie nie stac? wiesz jak duzym autem jezdze?

Jestem przeciwnego zdania niz Masti i jego szanowna malzonka - uwazam
ze auto do miasta (zakladam ze w tym celu bedzie sluzylo auto dla zony
Adama) spokojnie moze byc mniejsze i mimo to bardzo dobrze bedzie
spelnialo swoja role.

Data: 2009-09-02 21:09:45
Autor: Adam Płaszczyca
Auto dla żony...
Dnia Tue, 1 Sep 2009 16:12:50 -0700 (PDT), hamberg napisał(a):

powiedz to mojej zonie to zabije Cię ¶miechem. Tak± micrę to co najwyżej
wozi w bagażniku dzieciom do zabawy :)

no nie mow ze ona tez sobie musi przedluzac...

Nie musi. Za to lubi komfort i bezpieczeństwo. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-01 22:19:32
Autor: AL
Auto dla ĹĽony...
masti pisze:
[...]

nie mow, ze jezdzi kamazem ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-01 21:43:37
Autor: masti
Auto dla żony...
Dnia pięknego Tue, 01 Sep 2009 22:19:32 +0200, osobnik zwany AL wystukał:

masti pisze:
[...]

obecnie Grand Cheerokiem, poprzednio Mercurym Villagerem.
Wystarczyło :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-02 00:59:11
Autor: Adam Płaszczyca
Auto dla ĹĽony...
Dnia Tue, 01 Sep 2009 20:55:26 +0200, AL napisał(a):

no tak - kolejny ktory by zbroil zone jak na wojne

jak w duze volvo walnie maly modus to kto zwyciezy?

Zależnie od tego kto i w co walnie i jakie to będzie Volvo oraz z ilu
przystanków tem nodus będzie pospawany.

Kupic male - bo lepsze na miast - i w miare bezpieczne.

Niech kobieta ma popczucie, że każdy j± chce zabić. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-02 19:30:51
Autor: to
Auto dla żony...
AL wrote:

[...]

Ci w z Hyundaia też myśleli, że małe jest dobre do miasta.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-01 21:06:15
Autor: ulyssess
Auto dla żony...

..
Też małe a zrywne i bezproblemowe

http://otomoto.pl/daewoo-lanos-se-1-5-100-km-lpg-C9749985.html

ja kupiłem takiego z 2000 r z podobnym przebiegiem pół roku temu za 7 tys. A ten za 10? Smiech. Instalka Bedini II gen żadna rewelacja - za niedługo butla do legalizacji/wymiany, ponad 100 tys na parownik bedini to sporo za niedługo do wymiany. Pozatym ook tylko nie ta cena.

Piotrek

Data: 2009-09-02 09:12:26
Autor: Maverick
Auto dla żony...
ulyssess pisze:
.
[...]

Tescio ma ten sam parownik - i podobno nie ma zesawow naprawczych do niego (nie przeszedl legalizacji w PL) - wiec parownik wymieniasz na nowy. Ogolnie ten lanos jest za drogi - w tej cenie mozna kupic Nubire II.

--
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Auto dla żony...