Auto dla zony, 25kzl

Data: 2009-09-03 21:41:29
Autor: Robert Wicik
Auto dla zony, 25kzl

Użytkownik "Selekcjoner" <pawel.janasWYTNIJTO@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:33ae.00000538.4aa01ae7newsgate.onet.pl...
Moze jakies inne auto? Troche mlodsze niz 10 lat, ale bez pzresady, ma byc tez
wieksze niz Panda. Podpowiedzcie za czym warto sie rozejrzec.

Moja wybierała pomiędzy Clio a Yarisem :)

Data: 2009-09-03 21:49:08
Autor: Selekcjoner
Auto dla zony, 25kzl

> Moze jakies inne auto? Troche mlodsze niz 10 lat, ale bez pzresady, ma byc > tez
> wieksze niz Panda. Podpowiedzcie za czym warto sie rozejrzec.

Moja wybierała pomiędzy Clio a Yarisem :)

Yaris fajny ale troche maly.
Clio... hmm, nie chce wywolywac niepotrzebnych sporow wiec powiedzmy, ze tez za
maly :)

Data: 2009-09-03 21:54:30
Autor: srnietana
Auto dla zony, 25kzl

Użytkownik "Selekcjoner" napisał

Yaris fajny ale troche maly.
Clio... hmm, nie chce wywolywac niepotrzebnych sporow wiec powiedzmy, ze tez za
maly :)

Skoro nie wyzbędziesz się uprzedzeń, to nie kombinuj tylko zostań przy VW. Po co masz się stresować?

Data: 2009-09-03 22:01:21
Autor: Selekcjoner
Auto dla zony, 25kzl

> [...]
> maly :)

Skoro nie wyzbędziesz się uprzedzeń, to nie kombinuj tylko zostań przy VW. Po co masz się stresować?

Ok, niech bedzie ze nie chce samochodu na F.
W tej chwili mysle nad Bora, ale moze jest cos innego, dobrego spelniajacego
moje kryteria?

Data: 2009-09-03 13:06:07
Autor: Piotr Czuba
Auto dla zony, 25kzl
Nie myślałeś o audi? np a3 z 5cioma drzwiami...

Data: 2009-09-03 23:33:21
Autor: zkruk [Lodz]
Auto dla zony, 25kzl
Piotr Czuba wrote:
Nie myślałeś o audi? np a3 z 5cioma drzwiami...

policz ile jest takich na rynku w tej cenie...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-03 20:36:14
Autor: Viking
Auto dla zony, 25kzl

"Selekcjoner" <pawel.janasWYTNIJTO@poczta.onet.eu> wrote in message

W tej chwili mysle nad Bora, ale moze jest cos innego, dobrego spelniajacego
moje kryteria?

a jakie to sa kryteria? bo podales tylko gorna granice cenowa i to wszystko wlasciwie, ze wielki jak lanos, przepraszam, maly jak lanos ma byc:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-09-03 22:38:29
Autor: Selekcjoner
Auto dla zony, 25kzl

> [...]

a jakie to sa kryteria? bo podales tylko gorna granice cenowa i to wszystko wlasciwie, ze wielki jak lanos, przepraszam, maly jak lanos ma byc:)

No maly jak lanos, albo niewiele mniejszy, lepiej wiekszy troche. Nie jakas
Panda czy Smart. No i nie wynalazki typu garbus co ma  wazonik na kwiatek :)
W sumie A3 jak napisal Piotr bylby ok, powiedzmy ze to dolna granica wielkosci.
Myslalem jeszce o golfie. Nie zebym sie upieral przy VW, chcialbym auto solidne
z maksymalnie zminimalizowana mozliwoscia ze zrobil 400kkm a teraz ma 198.

Data: 2009-09-03 21:29:50
Autor: Viking
Auto dla zony, 25kzl

[...]

poszedlbym w japonczyka, avensis, accord roczniki 2000-2002 powinny sie miescic w cenie a samochody niezawodne

Data: 2009-09-03 23:09:32
Autor: WIHEDCNF
Auto dla zony, 25kzl

Użytkownik "Selekcjoner"

Corolle brałeś pod uwagę?

Data: 2009-09-03 23:32:04
Autor: zkruk [Lodz]
Auto dla zony, 25kzl
Robert Wicik wrote:

Moja wybierała pomiędzy Clio a Yarisem :)

dorzuciłbym Jazza
prosto z japoni

ewentualnie Micre (Renault) lub Colta (trochę tandetny)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-03 23:45:12
Autor: Selekcjoner
Auto dla zony, 25kzl
Robert Wicik wrote:

> Moja wybierała pomiędzy Clio a Yarisem :)

dorzuciłbym Jazza
prosto z japoni

O, tego nie bralem pod uwage, dzieki.

Data: 2009-09-04 08:50:10
Autor: Marx
Auto dla zony, 25kzl
Selekcjoner pisze:
Robert Wicik wrote:

Moja wybierała pomiędzy Clio a Yarisem :)
dorzuciłbym Jazza
prosto z japoni

O, tego nie bralem pod uwage, dzieki.

a A-klasa?

Marx

Ps. tez bralbym Jazza, fajne auto

Data: 2009-09-04 10:12:13
Autor: zkruk [Lodz]
Auto dla zony, 25kzl
Marx wrote:

Moja wybierała pomiędzy Clio a Yarisem :)
dorzuciłbym Jazza
prosto z japoni

O, tego nie bralem pod uwage, dzieki.

a A-klasa?

cholernie awaryjna ;/
sam myślałem o niej...

w tej cenie - odziowo można jeszcze civica kupić...

BTW: jakoś to tak dziwnie jest u nas - że w rocznikach 2000-2003 można w pi x oko w tej samej cenie kupić np. jazza, civica i accorda ;]
i tak jest ze wszystkimi markami

fieste, focusa i mondeo też sie kupi za 20k z podobnego rocznika...
a wiadomo - mondeo zawsze lepiej wyposażone, bezpieczniejsze... itp itp...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Auto dla zony, 25kzl