Auto dla zony, 25kzl

Data: 2009-09-04 08:55:05
Autor: Vlad The Ripper
Auto dla zony, 25kzl

Użytkownik "Selekcjoner" <pawel.janasWYTNIJTO@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:33ae.00000538.4aa01ae7newsgate.onet.pl...
Czesc,
Czas na zmiane samochodu mojej lepszej polowy.
Plan jest taki zeby sprowadzic cos w granicach 25kzl z rzeszy.
Po wyperswadowaniu wynalazkow typu new beetle albo Honda crx, ostal sie w
zasadzie VW Bora.
Zona jezdzi teraz 10 letnim lanosem. Chcemy dla niej cos mniej wiecej podobnej
wielkosci. Lanos po 10 latach ma 80kkm wiec jezdzi raczej nie za duzo. Nie wiem
czy przy takich przebiegach warto sie napinac na tdi, mysle ze spokojnie da rade
jakas benzyna ok 100 KM, ale ja fanem motoryzacji nie jestem, dlatego chetnie
poczytam co fachowcy maja na ten temat do powiedzenia.
Moze jakies inne auto? Troche mlodsze niz 10 lat, ale bez pzresady, ma byc tez
wieksze niz Panda. Podpowiedzcie za czym warto sie rozejrzec.
pozdro., Pawel

Bora 1,6SR - 100KM, lub 2,0 115KM wystarczą spokojnie do tego auta, polecam jeszcze rozważenie seata toledo II i leona i skodę octavię z tymi samymi silnikami. Mechanicznie to w zasadzie te same auta. Kasy starczy pewnie na roczniki 2001-2004. Przebiegi raczej bedą większe niż w obecnie używanym lanosie. TDI nie ma sensu przy niewielkiej ilości pokonywanych rocznie kilometrów. Z innych bryk : toyota corolla.

Auto dla zony, 25kzl