Auto dla zony, 25kzl

Data: 2009-09-04 10:47:30
Autor: Jakub Witkowski
Auto dla zony, 25kzl
Selekcjoner pisze:
Plan jest taki zeby sprowadzic cos w granicach 25kzl z rzeszy.
Po wyperswadowaniu wynalazkow typu new beetle albo Honda crx, ostal sie w
zasadzie VW Bora.
Zona jezdzi teraz 10 letnim lanosem. Chcemy dla niej cos mniej wiecej podobnej
wielkosci. Lanos po 10 latach ma 80kkm wiec jezdzi raczej nie za duzo.

A jaki ten lanos - zadbany, bezwypadkowy? Jeśli tak, to ja bym się poważnie
zastanawiał nad sensem takiej akcji. Za 25kzł dostaniesz auto podobnej wielkości
młodsze może o 2-3 lata, za to z przebiegiem niemal na pewno kilkukrotnie wyższym
i nieznaną historią.
Chyba że jest są jakieś inne czynniki, typu brak klimy, skóry, "prestiżu"
które są dla ciebie bądź żony decydujące.

JW

Data: 2009-09-04 12:10:47
Autor: Selekcjoner
Auto dla zony, 25kzl

[...]

Bezwypadkowy ale mocno zaNIEdbany. Sporo obcierek.
BTW jestem pelen podziwu dla tego auta, co prawda przebieg mizerny, ale on jest
praktycznie bezobslugowy. Jak chinski skuter :) Przez te prawie 10 lat zmienila
w nim olej moze 4 razy, z czego 2 w czasie gwarancji a raz jak przerdzewial
filtr i zaczelo sie dymic z pod maski. Zero awarii, leje benzyne i jezdzi, i tak
juz 10 lat :)

Chyba że jest są jakieś inne czynniki, typu brak klimy, skóry, "prestiżu"
które są dla ciebie bądź żony decydujące.

No klima by sie przydala, jakis abs tez. Nie przesadzajmy z tym prestizem,
zainteresowalem sie Jazzem ;)

p.

Data: 2009-09-04 17:28:28
Autor: ąćęłńóśźż