Auto dla żony 4x4

Data: 2011-09-15 13:47:20
Autor: kuba szajnar
Auto dla żony 4x4
Witam,
proszę o radę. Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem
4x4.
Budżet jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 zł.
Bardzo mi zależy, na kupnie czegoś co nie będzie bardzo drogie w
utrzymaniu. Mierze w auta z lat 2004-2006, wersje benzynowe, przebieg
do 100 000.
Mam swoje dwa typy, ale poproszę o jakieś sugestie z Waszej strony.

pozdrawiam
Marcin

Data: 2011-09-15 23:31:45
Autor: DoQ
Auto dla żony 4x4
W dniu 15-09-2011 22:47, kuba szajnar pisze:
[...]

Grand Vitara?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-15 23:49:41
Autor: Cavallino
Auto dla żony 4x4
Użytkownik "kuba szajnar" <gnusmas14grupy@gmail.com> napisał w wiadomości news:9ecdba37-1ac0-41f5-b327-d9abb759f6e6m38g2000vbn.googlegroups.com...
Witam,
proszę o radę. Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem
4x4.

Chodzi o wygląd, napęd czy wielkość?

[...]

Fiat Seideici/Suzuki SX4 wystarczy?

Data: 2011-09-15 23:32:29
Autor: kuba szajnar
Auto dla żony 4x4
On 15 Wrz, 23:49, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "kuba szajnar" <gnusmas14gr...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:9ecdba37-1ac0-41f5-b327-d9abb759f6e6m38g2000vbn.googlegroups.com...
Witam,

>prosz o rad . Chcia bym kupi zonie jakie auto "terenowe" z nap dem
>4x4.

Chodzi o wygl d, nap d czy wielko ?

>Bud et jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 z .
>Bardzo mi zale y, na kupnie czego co nie b dzie bardzo drogie w
>utrzymaniu. Mierze w auta z lat 2004-2006, wersje benzynowe, przebieg
>do 100 000.

Fiat Seideici/Suzuki SX4 wystarczy?

Fiat Seideici/Suzuki SX4 są trochę za małe.
Teraz żona wozi jednego 3 latka do przedszkola, ale mam nadzieje, że w
przyszłym roku dojdzie drugie dziecko + wózek. A wózek mamy tradycyjny
dlatego trochę miejsca potrzeba :)
Chciałem mała terenówkę po pierwsze aby w zimie jazda była łatwiejsza
(4x4) oraz z uwagi na (jak mi się wydaje) większe bezpieczeństwo.
Moim faworytem do tej pory jest RAV4 (rok '04-'05, dobry napęd i nie
za duże gabaryty), ale liczę, że ktoś zwróci moja uwagę na coś
innego :)

Marcin

Data: 2011-09-16 08:42:07
Autor: Maciej S.
Auto dla żony 4x4
Subaś Forester

MS

Data: 2011-09-15 23:48:07
Autor: kuba szajnar
Auto dla żony 4x4
On 16 Wrz, 08:42, "Maciej S." <mac...@cyberia.pl> wrote:
Suba Forester

MS

Mój faworyt, zwłaszcza w wersji turbo, ale cytuje: "wszystko tylko nie
forester". A dlaczego? Bo brzydki :)

m.

Data: 2011-09-16 09:21:49
Autor: Bydlę
Auto dla Ĺźony 4x4
On 2011-09-16 06:48:07 +0000, kuba szajnar <gnusmas14grupy@gmail.com> said:

Mój faworyt, zwłaszcza w wersji turbo, ale cytuje: "wszystko tylko nie
forester". A dlaczego? Bo brzydki :)

I tu dochodzimy do sedna - sobie kupujesz, czy żonie?
Bo pytanie nas o to, które chce twoja żona, to trochę nie teges...

--
Bydlę

Data: 2011-09-16 21:05:48
Autor: megrims
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 08:48, kuba szajnar pisze:
[...]

Ale nie rzuca się w oczy całkowicie. To takie "niewidzialne" auto.
Można nim jeździć z kochanką/kochankiem i nikt nie doniesie.

Data: 2011-09-17 19:47:18
Autor: Maciej S.
Auto dla żony 4x4
Mój faworyt, zwłaszcza w wersji turbo, ale cytuje: "wszystko tylko nie
forester". A dlaczego? Bo brzydki :)

m.

No coż, jak żona chce ładne auto to kup jej Guillietę a nie SUVA..

MS

Data: 2011-09-17 22:27:31
Autor: megrims
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-17 19:47, Maciej S. pisze:
[...]

Można mieć podejście szybkie samochody i ładne kobiety, albo
szybkie kobiety i ładne samochody.

Data: 2011-09-16 08:54:33
Autor: GR001
Auto dla żony 4x4
Moim faworytem do tej pory jest RAV4 (rok '04-'05, dobry napęd i nie
za duże gabaryty), ale liczę, że ktoś zwróci moja uwagę na coś
innego :)
RAV w wersji benzyna będzie palił jak smok....,
i wcale nie tak dużo miejsca...
pozdr.
gr

Data: 2011-09-16 09:03:03
Autor: gzk
Auto dla żony 4x4
Terenówka do wożenia dzieci do przedszkola to chory pomysł.
To moda! a praktyką i wygodą nie ma nic wspólnego

Data: 2011-09-16 09:29:54
Autor: Sebastian Sawicki
Auto dla żony 4x4
On 16.09.2011 09:03, gzk wrote:
Moim faworytem do tej pory jest RAV4 (rok '04-'05, dobry napęd i nie
za duże gabaryty), ale liczę, że ktoś zwróci moja uwagę na coś
innego :)

rav4 to nie auto terenowe... tam nie ma permamentnego 4x4

Data: 2011-09-16 20:35:42
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Auto dla żony 4x4
rav4 to nie auto terenowe...

Prawda.

tam nie ma permamentnego 4x4

A to akurat nieprawda.
Druga generacja o której pisze Kuba ma właśnie permamentne 4x4 i dyferencjał o ograniczonym poślizgu.

Co prawda blokady wywiało, ale ja nie o tym ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-09-16 17:11:19
Autor: =Marcos=
Auto dla żony 4x4
Terenówka do wożenia dzieci do przedszkola to chory pomysł.
To moda! a praktyką i wygodą nie ma nic wspólnego

Ale ma trochę wspólnego z bezpieczeństwem. Jak Ci wyjedzie na czołowe Cinquecento z kierowcą pod wpływem, to on ma większy problem.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-09-17 20:00:38
Autor: Grejon
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 17:11, =Marcos= pisze:
[...]

Jak jej TIR na czołówkę wyjedzie to i tak jej SUV nie pomoże.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-17 23:20:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Auto dla Ĺźony 4x4
W dniu 2011-09-17 20:00, Grejon pisze:
[...]

No to wszyscy powinniśmy uderzyć do AMW i jeździć jakimiś T34 po ulicach. I to uzbrojonymi, by TIRa zawczasu zmieść na tamten świat, zanim wogóle się do nas zbliży.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-18 18:46:52
Autor: Grejon
Auto dla żony 4x4

No to wszyscy powinniśmy uderzyć do AMW i jeździć jakimiś T34 po
ulicach. I to uzbrojonymi, by TIRa zawczasu zmieść na tamten świat,
zanim wogóle się do nas zbliży.

Żeby cię jakiś Apache zbombardował z powietrza? :P

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-18 19:57:29
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Auto dla żony 4x4
Żeby cię jakiś Apache zbombardował z powietrza? :P

ZTCW to AH-64 Apache nie przenosi bomb :-P

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-09-18 21:03:07
Autor: Grejon
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-18 19:57, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Żeby cię jakiś Apache zbombardował z powietrza? :P

ZTCW to AH-64 Apache nie przenosi bomb :-P

Whatever. Ale pojazdy pancerne OIDP zwalcza :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-19 15:43:49
Autor: Maciej S.
Auto dla żony 4x4

ZTCW to AH-64 Apache nie przenosi bomb :-P

Ale niekierowane i kierowane rakiety, również ppancerne tak.

MS

Data: 2011-09-20 19:42:54
Autor: Robert Rędziak
Auto dla Ĺźony 4x4
On Fri, 16 Sep 2011 09:03:03 +0200, gzk <gzk@gzk.pl> wrote:
Terenówka do wożenia dzieci do przedszkola to chory pomysł.
To moda! a praktyką i wygodą nie ma nic wspólnego

 Punkt widzenia zależy od miejsca zamieszkania.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-09-16 09:03:55
Autor: Maciek
Auto dla żony 4x4
Dnia Thu, 15 Sep 2011 23:32:29 -0700 (PDT), kuba szajnar napisał(a):

Moim faworytem do tej pory jest RAV4 (rok '04-'05, dobry napęd i nie
za duże gabaryty

Nie wiem, co jest dobrego w rozwiazaniu napedu w RAV4.

Jesli chcesz miec faktycznie porzadne, stale szosowe 4x4, to rozejrzyj sie
za krotkim Pajero III. Na granicy twojego budzetu, ale to lepszy wybor niz
RAV4.

Tylko ze tu tylko diesel wchodzi w gre.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-09-16 12:12:01
Autor: Cavallino
Auto dla żony 4x4
wrote:
> [...]

Teraz żona wozi jednego 3 latka do przedszkola, ale mam nadzieje, że w
przyszłym roku dojdzie drugie dziecko + wózek. A wózek mamy tradycyjny

W sensie że łatwiej kupić dwa razy droższe auto niż wymienić wózek?
No jakoś nie czuję się przekonany.

Chciałem mała terenówkę po pierwsze aby w zimie jazda była łatwiejsza
(4x4) oraz z uwagi na (jak mi się wydaje) większe bezpieczeństwo.

Żeby wpakować pełnowymiarowy wózek mała terenówka nie wystarczy, bo one nie są większe niż zwykłe kompkaty, są tylko wyższe, więc wózek trudniej się będzie pakować.

Moim faworytem do tej pory jest RAV4

Lepiej zmierz o ile RAV4 różni się w środku od Sedici - możesz się zdziwić.

Data: 2011-09-16 20:36:40
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Auto dla żony 4x4
Lepiej zmierz o ile RAV4 różni się w środku od Sedici - możesz się zdziwić.

Ravka ma o wiele większy bagażnik - tu w ogóle bez porównania (bodajże 270 vs. 400l)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-09-16 21:31:42
Autor: Cavallino
Auto dla żony 4x4
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j504vk$npl$2news.onet.pl...
Lepiej zmierz o ile RAV4 różni się w środku od Sedici - możesz się zdziwić.

Ravka ma o wiele większy bagażnik - tu w ogóle bez porównania (bodajże 270 vs. 400l)

Owszem, ale w żadnym z nich pełnowymiarowy wózek (głęboki) nie wejdzie, więc pod tym względem różnica żadna, poza ewidentną różnicą w cenie.

Data: 2011-09-17 13:53:08
Autor: Sklavin
Auto dla żony 4x4
Dnia Fri, 16 Sep 2011 12:12:01 +0200, Cavallino napisał(a):

Żeby wpakować pełnowymiarowy wózek mała terenówka nie wystarczy, bo one nie są większe niż zwykłe kompkaty, są tylko wyższe, więc wózek trudniej się będzie pakować.

Nie do końca. Można wpakować "pionowo" czyli na boku i kołami do góry/dołu.
Tu wysokość auta się przyda. IMO spokojnie do RAV4 czy Suka GV da radę.

Data: 2011-09-17 14:00:03
Autor: Cavallino
Auto dla żony 4x4
Użytkownik "Sklavin" <sklavin.s@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12m4kcyiezrqw$.2fjubbttg7yo.dlg40tude.net...
[...]

Głęboki wózek do kompakta?
Żarujesz prawda?
Chyba że podwozie osobno i gondola osobno, inaczej w życiu nie wejdzie.
On jest chyba wyższy niż szerszy, nawet po złożeniu, więc takie rozwiązanie na niewiele się zda.
Tak to sobie można spacerówkę pakować, najlepiej laskę.

Z głębokim wózkiem to ja miałem problemy z kadetem sedanem, a on miał z 500 l długiego bagażnika.
Z hatchbacków nie widziałem żadnego do którego by to miało szanse się wmieścić, minimum to liftback wielkości Octavii.

Data: 2011-09-19 08:57:13
Autor: Paweł Muszyński
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-17 14:00, Cavallino pisze:
[...]

Wejdzie do Primery P11 Hatchback :-)

P.

Data: 2011-09-19 09:10:42
Autor: Cavallino
Auto dla żony 4x4
Użytkownik "Paweł Muszyński" <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie było chyba w ogóle takiej wersji.
Jeśli chodzi Ci o lifbacka, to jest jednak ponad minimum, bo klasa wyżej niż rzeczona Octavia.

Data: 2011-09-16 08:46:48
Autor: z
Auto dla żony 4x4
Cavallino pisze:

Fiat Seideici/Suzuki SX4 wystarczy?

Zakładając że gabaryty mi wystarczają :-)
Czy są jakieś przeciwwskazania przy zakupie diesla + 4x4 oczywiście?

Data: 2011-09-15 23:59:55
Autor: kuba szajnar
Auto dla żony 4x4
On 16 Wrz, 08:46, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
Cavallino pisze:

> Fiat Seideici/Suzuki SX4 wystarczy?

Zak adaj c e gabaryty mi wystarczaj :-)
Czy s jakie przeciwwskazania przy zakupie diesla + 4x4 oczywi cie?

Wolałbym benzynę bo się szybciej nagrzewa + mniejszy koszt zakupu.

m.

Data: 2011-09-16 12:20:15
Autor: Gabriel'wilk'
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 08:46, z pisze:
Cavallino pisze:

Fiat Seideici/Suzuki SX4 wystarczy?

Zakładając że gabaryty mi wystarczają :-)
Czy są jakieś przeciwwskazania przy zakupie diesla + 4x4 oczywiście?

Jak już pisałem, koleżanka ma już prawie 1,5 roku fiata z 4x4 (benzyna+lpg firmowe) autko śmiga aż miło bez problemów pomimo, iż koleżanka nie za bardzo się zna na autach i dba o nie :-) Nie licząc wymiany opony, ale to już koleżanka załatwiła auto jest bezawaryjne. Sam bym takie kupił tyko, że przeraża mnie bagażnik tego auta a właściwie jego brak nawet w stosunku do miejskich autek :-)
   Oskar Wilde

Data: 2011-09-16 09:58:22
Autor: szerszen
Auto dla żony 4x4

Użytkownik "kuba szajnar" <gnusmas14grupy@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9ecdba37-1ac0-41f5-b327-d9abb759f6e6@m38g2000vbn.googlegroups.com...

Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem 4x4.

moja kumpela jeździ suzuki jimny i bardzo sobie chwali w założonym budżecie mieścisz się spokojnie, a i właściwości terenowe całkiem niezłe, jedyna wada, to że to małe autko, ale nic o gabarytach nie wspominałeś

Data: 2011-09-16 10:38:51
Autor: GR001
Auto dla żony 4x4

moja kumpela jeździ suzuki jimny i bardzo sobie chwali w założonym budżecie mieścisz się spokojnie, a i właściwości terenowe całkiem niezłe, jedyna wada, to że to małe autko, ale nic o gabarytach nie wspominałeś

Jimmy to dzielne auto w terenie... ale przy stłuczce strasznie sztywny jest
i nie taki bezpieczny jak większe auta ....
pozdr.

Data: 2011-09-16 11:53:10
Autor: Wojciech Wrodarczyk
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 10:38, GR001 pisze:

[...]

Sztywność przy stłuczce to chyba zaleta?

Data: 2011-09-16 17:13:18
Autor: =Marcos=
Auto dla żony 4x4
[...]

Zaleta do naprawy blacharskiej, wada do bezpieczeństwa.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-09-17 00:10:11
Autor: Maciek
Auto dla żony 4x4
Dnia Fri, 16 Sep 2011 11:53:10 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):

Sztywność przy stłuczce to chyba zaleta?

Jak jedziesz trzytonowa terenowka, to tak, ale jak 950-kilowym Jimny, to
niekoniecznie.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-09-16 09:59:28
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Auto dla żony 4x4
Witam serdecznie.

[...]
Jak zawsze polecam CR-V II gen. Zrobiłem nim 315kkm. od nowości przez 6 lat.
Służbowo, katując, po wertepach nie byłem w stanie jej zajeździć.
Do 240kkm. zupełnie bezawaryjnie. Później pociekł jeden amortyzator.
Przy 300kkm. wymieniłem krzyżaki na wale. I to by było na tyle.
Napęd nie gorszy niż w Pick-Up-ach bez blokad, które też mamy w firmie.
Zużycie paliwa około 10 l.
Miałem też większego dzwona. Fiat Uno, z prędkością 80km./h wjechał mi na
skrzyżowaniu w bok. Odjechałem o własnych siłach choć w Uno nie było w ogóle
przodu. To dobre auto.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-09-16 01:50:09
Autor: kuba szajnar
Auto dla żony 4x4
On 16 Wrz, 09:59, newsartmediaWYTNI...@op.pl wrote:
Witam serdecznie.

> [...]
> Bardzo mi zale y, na kupnie czego co nie b dzie bardzo drogie w
> utrzymaniu. Mierze w auta z lat 2004-2006, wersje benzynowe, przebieg

Jak zawsze polecam CR-V II gen. Zrobi em nim 315kkm. od nowo ci przez 6 lat.
S u bowo, katuj c, po wertepach nie by em w stanie jej zaje dzi .
Do 240kkm. zupe nie bezawaryjnie. P niej pociek jeden amortyzator.
Przy 300kkm. wymieni em krzy aki na wale. I to by by o na tyle.
Nap d nie gorszy ni w Pick-Up-ach bez blokad, kt re te mamy w firmie.
Zu ycie paliwa oko o 10 l.
Mia em te wi kszego dzwona. Fiat Uno, z pr dko ci 80km./h wjecha mi na
skrzy owaniu w bok. Odjecha em o w asnych si ach cho w Uno nie by o w og le
przodu. To dobre auto.
Pozdrawiam.

Sebastianhttp://speedyelise.fora.pl

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

Data: 2011-09-16 11:41:39
Autor: Tadeusz
Auto dla żony 4x4

Użytkownik "kuba szajnar" <> napisał w wiadomości ...

Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

CR-V to nie jest żadne duże auto :)
poza tym myślisz o RAV4 która jest przecież tej samej wielkości...

kup jej czujniki i kamerę cofania
i po 2 tygodniach będzie parkować bez problemu :)

Data: 2011-09-16 17:14:31
Autor: =Marcos=
Auto dla żony 4x4
Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

Czyli ma być duże w środku, małe na zewnątrz? :>

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-09-16 20:53:20
Autor: Mariusz 'koder' Chwalba
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 17:14, =Marcos= pisze:
Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

Czyli ma być duże w środku, małe na zewnątrz? :>

Się da. Mitsubishi L300 AWD. Jest 4x4, 4.3m długości, 9 osób w
środku, całkiem dzielne w terenie.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2011-09-17 20:03:46
Autor: Grejon
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 10:50, kuba szajnar pisze:

Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

Wysokie. Długość i szerokość zbliżone do Octavii II.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-16 19:20:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
Auto dla żony 4x4

Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5a65.00000762.4e7301e0newsgate.onet.pl...
Miałem też większego dzwona. Fiat Uno, z prędkością 80km./h wjechał mi na
skrzyżowaniu w bok. Odjechałem o własnych siłach choć w Uno nie było w ogóle
przodu. To dobre auto.

jestes z Poznania?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-17 16:18:23
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Auto dla żony 4x4
jestes z Poznania?
Nie jestem. Raz w życiu tam byłem. Kiedy Górniak śpiewała nasz hymn w Korei. A
kiedy to było...?
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-09-17 17:14:50
Autor: Kuba \(aka cita\)
Auto dla żony 4x4

Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5a65.000007bf.4e74ac2fnewsgate.onet.pl...
jestes z Poznania?
Nie jestem. Raz w życiu tam byłem. Kiedy Górniak śpiewała nasz hymn w Korei. A
kiedy to było...?

A to ok.

ps. zbiegiem okoliczności też miałem kolizje, tylko teraz tak myśle i to było HRV chyba... no w każdym razie to było ładnych pare lat temu, ja jechałem własnie UNO.
Mój Fiacik nie przeżył tego specjalnie dobrze, ale i HRV było "niejezdne" - dostało w lewy przód tak, ze "złamało sie" i przesunięte były w pawo obie podłużnice.
No i nie było to na skrzyżowaniu tylko ja jechałem na drodze, a kolega HRVka wyjeżdzał z posesji... no i oczywiście nie bylo to 80km/h bo z takiej prędkości pewnie bym tego w tym Unie nie wyszedł bez szwanku.

Mam zdjęcia Una, niestety nie mam zdjęć HRV.

ps. to nie jest to uno z linku w sigu ;-)

Data: 2011-09-16 10:09:09
Autor: Marcin N
Auto dla żony 4x4
Użytkownik "kuba szajnar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9ecdba37-1ac0-41f5-b327-d9abb759f6e6@m38g2000vbn.googlegroups.com...

Witam,
proszę o radę.

=============

Żony zapytaj. To ona ma tym jeździć.

Data: 2011-09-16 18:34:10
Autor: Pan Piskorz
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-15 22:47, kuba szajnar pisze:
  Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem
4x4.
Budżet jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 zł.

Na dobrze wyposażonego Tucsona 2008 powinno wystarczyć.
Jeśli żonie się spodoba - to polecam, zwłaszcza egzemplarze z jasną tapicerką.
Takim jasnym w środku autem zwyczajnie przyjemniej się jeździ.  :-)

A praktyczne - jak tu wcześniej napisano - to kompakt na większych kołach. Minus za to, że środek ciężkości jest wyżej i auto sprawia wrażenie, że podskakuje. Plus za widoczność, z góry widać lepiej, kierowca widzi cały obrys auta.
Bagażnik, niestety, jest lipny. Przedtem jeździłem kombi, to jestem uczulony.
Duży + za niezawodność. Po trzech latach nie spaliła się ani jedna żarówka, wymieniłem jedynie stukające łączniki stabilizatora (4 szt.+ usługa 220 zł).
Serwis Hyundai jest tani.

P.

Data: 2011-09-16 11:57:38
Autor: kuba szajnar
Auto dla żony 4x4
On 16 Wrz, 18:34, Pan Piskorz <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
W dniu 2011-09-15 22:47, kuba szajnar pisze:

>   Chcia bym kupi zonie jakie auto "terenowe" z nap dem
> 4x4.
> Bud et jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 z .

Na dobrze wyposa onego Tucsona 2008 powinno wystarczy .
Je li onie si spodoba - to polecam, zw aszcza egzemplarze z jasn
tapicerk .
Takim jasnym w rodku autem zwyczajnie przyjemniej si je dzi.  :-)

A praktyczne - jak tu wcze niej napisano - to kompakt na wi kszych
ko ach. Minus za to, e rodek ci ko ci jest wy ej i auto sprawia
wra enie, e podskakuje. Plus za widoczno , z g ry wida lepiej,
kierowca widzi ca y obrys auta.
Baga nik, niestety, jest lipny. Przedtem je dzi em kombi, to jestem
uczulony.
Du y + za niezawodno . Po trzech latach nie spali a si ani jedna
ar wka, wymieni em jedynie stukaj ce czniki stabilizatora (4 szt.+
us uga 220 z ).
Serwis Hyundai jest tani.

P.

Pooglądałem oferty i aktualnie jestem nastawiony na wybór pomiędzy CRV
i Tucsonem :)
Który z nich polecacie?

W moim odczuciu auta są podobne, natomiast za podobna cenę Tucson
będzie 2-3 lata młodszy.

marcin

Data: 2011-09-16 23:39:25
Autor: Dawidus
Auto dla żony 4x4
Tucson...

 2 rodzinki znajomych mają takie auta i bardzo chwalą...

Dawid

Data: 2011-09-17 08:17:04
Autor: Pan Piskorz
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 20:57, kuba szajnar pisze:
W moim odczuciu auta są podobne

To prawda.
Zwróć tylko uwagę, że nie wszystkie egzemplarze Tucsona mają napęd 4wd, nie wiem jak to jest z 4wd.
Sporo jeździ też amerykańskich egzemplarzy Hyundaia - łatwo je rozpoznać już z daleka, mają dodatkowe światła pozycyjne na zderzakach z boku.
P.

Auto dla żony 4x4