Auto dla żony 4x4

Data: 2011-09-16 09:59:28
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Auto dla żony 4x4
Witam serdecznie.

proszę o radę. Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem
4x4.
Budżet jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 zł.
Bardzo mi zależy, na kupnie czegoś co nie będzie bardzo drogie w
utrzymaniu. Mierze w auta z lat 2004-2006, wersje benzynowe, przebieg
do 100 000.
Jak zawsze polecam CR-V II gen. Zrobiłem nim 315kkm. od nowości przez 6 lat.
Służbowo, katując, po wertepach nie byłem w stanie jej zajeździć.
Do 240kkm. zupełnie bezawaryjnie. Później pociekł jeden amortyzator.
Przy 300kkm. wymieniłem krzyżaki na wale. I to by było na tyle.
Napęd nie gorszy niż w Pick-Up-ach bez blokad, które też mamy w firmie.
Zużycie paliwa około 10 l.
Miałem też większego dzwona. Fiat Uno, z prędkością 80km./h wjechał mi na
skrzyżowaniu w bok. Odjechałem o własnych siłach choć w Uno nie było w ogóle
przodu. To dobre auto.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-09-16 01:50:09
Autor: kuba szajnar
Auto dla żony 4x4
On 16 Wrz, 09:59, newsartmediaWYTNI...@op.pl wrote:
Witam serdecznie.

> prosz o rad . Chcia bym kupi zonie jakie auto "terenowe" z nap dem
> 4x4.
> Bud et jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 z .
> Bardzo mi zale y, na kupnie czego co nie b dzie bardzo drogie w
> utrzymaniu. Mierze w auta z lat 2004-2006, wersje benzynowe, przebieg
> do 100 000.

Jak zawsze polecam CR-V II gen. Zrobi em nim 315kkm. od nowo ci przez 6 lat.
S u bowo, katuj c, po wertepach nie by em w stanie jej zaje dzi .
Do 240kkm. zupe nie bezawaryjnie. P niej pociek jeden amortyzator.
Przy 300kkm. wymieni em krzy aki na wale. I to by by o na tyle.
Nap d nie gorszy ni w Pick-Up-ach bez blokad, kt re te mamy w firmie.
Zu ycie paliwa oko o 10 l.
Mia em te wi kszego dzwona. Fiat Uno, z pr dko ci 80km./h wjecha mi na
skrzy owaniu w bok. Odjecha em o w asnych si ach cho w Uno nie by o w og le
przodu. To dobre auto.
Pozdrawiam.

Sebastianhttp://speedyelise.fora.pl

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

Data: 2011-09-16 11:41:39
Autor: Tadeusz
Auto dla żony 4x4

Użytkownik "kuba szajnar" <> napisał w wiadomości ...

Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

CR-V to nie jest żadne duże auto :)
poza tym myślisz o RAV4 która jest przecież tej samej wielkości...

kup jej czujniki i kamerę cofania
i po 2 tygodniach będzie parkować bez problemu :)

Data: 2011-09-16 17:14:31
Autor: =Marcos=
Auto dla żony 4x4
Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

Czyli ma być duże w środku, małe na zewnątrz? :>

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-09-16 20:53:20
Autor: Mariusz 'koder' Chwalba
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 17:14, =Marcos= pisze:
Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

Czyli ma być duże w środku, małe na zewnątrz? :>

Się da. Mitsubishi L300 AWD. Jest 4x4, 4.3m długości, 9 osób w
środku, całkiem dzielne w terenie.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2011-09-17 20:03:46
Autor: Grejon
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 10:50, kuba szajnar pisze:

Bardzo fajny pomysł z tym CR-V tylko jeden problem. Jest to już dość
duże auto. Już widzę jak nim żona parkuje :P

Wysokie. Długość i szerokość zbliżone do Octavii II.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Auto dla żony 4x4