Auto dla żony 4x4

Data: 2011-09-16 09:59:28
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Auto dla żony 4x4
Witam serdecznie.

proszę o radę. Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem
4x4.
Budżet jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 zł.
Bardzo mi zależy, na kupnie czegoś co nie będzie bardzo drogie w
utrzymaniu. Mierze w auta z lat 2004-2006, wersje benzynowe, przebieg
do 100 000.
Jak zawsze polecam CR-V II gen. Zrobiłem nim 315kkm. od nowości przez 6 lat.
Służbowo, katując, po wertepach nie byłem w stanie jej zajeździć.
Do 240kkm. zupełnie bezawaryjnie. Później pociekł jeden amortyzator.
Przy 300kkm. wymieniłem krzyżaki na wale. I to by było na tyle.
Napęd nie gorszy niż w Pick-Up-ach bez blokad, które też mamy w firmie.
Zużycie paliwa około 10 l.
Miałem też większego dzwona. Fiat Uno, z prędkością 80km./h wjechał mi na
skrzyżowaniu w bok. Odjechałem o własnych siłach choć w Uno nie było w ogóle
przodu. To dobre auto.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl