Auto dla żony 4x4

Data: 2011-09-16 18:34:10
Autor: Pan Piskorz
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-15 22:47, kuba szajnar pisze:
  Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem
4x4.
Budżet jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 zł.

Na dobrze wyposażonego Tucsona 2008 powinno wystarczyć.
Jeśli żonie się spodoba - to polecam, zwłaszcza egzemplarze z jasną tapicerką.
Takim jasnym w środku autem zwyczajnie przyjemniej się jeździ.  :-)

A praktyczne - jak tu wcześniej napisano - to kompakt na większych kołach. Minus za to, że środek ciężkości jest wyżej i auto sprawia wrażenie, że podskakuje. Plus za widoczność, z góry widać lepiej, kierowca widzi cały obrys auta.
Bagażnik, niestety, jest lipny. Przedtem jeździłem kombi, to jestem uczulony.
Duży + za niezawodność. Po trzech latach nie spaliła się ani jedna żarówka, wymieniłem jedynie stukające łączniki stabilizatora (4 szt.+ usługa 220 zł).
Serwis Hyundai jest tani.

P.

Data: 2011-09-16 11:57:38
Autor: kuba szajnar
Auto dla żony 4x4
On 16 Wrz, 18:34, Pan Piskorz <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
W dniu 2011-09-15 22:47, kuba szajnar pisze:

>   Chcia bym kupi zonie jakie auto "terenowe" z nap dem
> 4x4.
> Bud et jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 z .

Na dobrze wyposa onego Tucsona 2008 powinno wystarczy .
Je li onie si spodoba - to polecam, zw aszcza egzemplarze z jasn
tapicerk .
Takim jasnym w rodku autem zwyczajnie przyjemniej si je dzi.  :-)

A praktyczne - jak tu wcze niej napisano - to kompakt na wi kszych
ko ach. Minus za to, e rodek ci ko ci jest wy ej i auto sprawia
wra enie, e podskakuje. Plus za widoczno , z g ry wida lepiej,
kierowca widzi ca y obrys auta.
Baga nik, niestety, jest lipny. Przedtem je dzi em kombi, to jestem
uczulony.
Du y + za niezawodno . Po trzech latach nie spali a si ani jedna
ar wka, wymieni em jedynie stukaj ce czniki stabilizatora (4 szt.+
us uga 220 z ).
Serwis Hyundai jest tani.

P.

Pooglądałem oferty i aktualnie jestem nastawiony na wybór pomiędzy CRV
i Tucsonem :)
Który z nich polecacie?

W moim odczuciu auta są podobne, natomiast za podobna cenę Tucson
będzie 2-3 lata młodszy.

marcin

Data: 2011-09-16 23:39:25
Autor: Dawidus
Auto dla żony 4x4
Tucson...

 2 rodzinki znajomych mają takie auta i bardzo chwalą...

Dawid

Data: 2011-09-17 08:17:04
Autor: Pan Piskorz
Auto dla żony 4x4
W dniu 2011-09-16 20:57, kuba szajnar pisze:
W moim odczuciu auta są podobne

To prawda.
Zwróć tylko uwagę, że nie wszystkie egzemplarze Tucsona mają napęd 4wd, nie wiem jak to jest z 4wd.
Sporo jeździ też amerykańskich egzemplarzy Hyundaia - łatwo je rozpoznać już z daleka, mają dodatkowe światła pozycyjne na zderzakach z boku.
P.

Auto dla żony 4x4