Auto do 40 000

Data: 2009-05-20 19:43:49
Autor: Bastion
Auto do 40 000

Użytkownik "Marcin G" <marci[beztego]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4a143747$0$12651$f69f905mamut2.aster.pl...
Witam,

Mam zamiar pozbyć się Avensisa (2004 r.), którego posiadam, ponieważ
poprzedni właściciel najwyraźniej zbyt mocno eksploatował ten samochód i
zaczyna sie on sypać.

Witam
Zastanawiam sie nad Avensis Verso 2005-2006r
i jest to jedna z niewielu negatywnych opini o tym aucie.
Auto wypada rewalacyjnie w testach awaryjnosci.
Co dokladnie dzieje sie z Twoja Toyota? Silnik,blachy,zawieszenie?
Diesel czy benzyna?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-20 19:59:40
Autor: Marcin G
Auto do 40 000

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:gv1g79$o5i$1mx1.internetia.pl...

[...]

To nie kwestia ogolnie Avensisa a mojego egzemplarza. Widać, że poprzedni właściciel o niego nie dbał a powiedziałbym że go katował. Mam do wymiany koło dwumasowe bo to diesel (koszt ok. 4000 wraz ze sprzęgłem) Samochód zaczął wyraźnie dymić a ma przejechane 185 000, zawieszenie też do zrobienia, problemy z rozruchem. Co wyjdzie jeszcze, nie wiem więc wolę nie czekać.

Data: 2009-05-20 20:13:40
Autor: usrobo
Auto do 40 000
Marcin G pisze:

[...]

i tym oto sposobem spaliles dobra cene swojego auta ;)
ale przzynajmniej szczery jestes ;)

Data: 2009-05-20 20:14:45
Autor: Wiktor
Auto do 40 000
Marcin G pisze:

To nie kwestia ogolnie Avensisa a mojego egzemplarza. Widać, że poprzedni właściciel o niego nie dbał a powiedziałbym że go katował. Mam do wymiany koło dwumasowe bo to diesel (koszt ok. 4000 wraz ze

dwumas to normalna sprawa w D4D przy tym przebiegu

--
Wiktor

Data: 2009-05-20 22:35:38
Autor: Wild Root
Auto do 40 000
 W poście <4a144512$0$12707$f69f905@mamut2.aster.pl>
 m.in. przeczytać można:

To nie kwestia ogolnie Avensisa a mojego egzemplarza. Widać, że poprzedni
właściciel o niego nie dbał a powiedziałbym że go katował.

I chcesz problem wepchnąć komuś innemu? :)

--
Wild Root

Data: 2009-05-20 23:34:36
Autor: Marcin G
Auto do 40 000

Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:3709964.0KOkfUhDv6localhost.localdomain...
[...]

A ty oddałbyś na złom ? ;-)

Data: 2009-05-21 11:42:58
Autor: Wild Root
Auto do 40 000
 W poście <1242844598.767441@mamut>
 m.in. przeczytać można:

I chcesz problem wepchnąć komuś innemu? :)
A ty oddałbyś na złom ? ;-)

Albo sprzedał za kwotę odpowiednio niską, tk żeby komuś opłaało się kupić i
naprawić (bo rozumiem, że ne masz czasu na powożenei się po mechnikach).

--
Wild Root

Data: 2009-05-21 15:04:25
Autor: kamil
Auto do 40 000

"Wild Root" <root@localhost.localdomain> wrote in message news:3663762.IPDfqLW7uplocalhost.localdomain...
[...]

Taa, oczywiscie, wszyscy krystalicznie uczciwi. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-21 19:15:00
Autor: Wild Root
Auto do 40 000
 W poście <gv3n1a$diq$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

Taa, oczywiscie, wszyscy krystalicznie uczciwi. ;)

Nie krystalicznie, ale akurat tak podchodzę do kwestii auta. Swoje sprzedaje
mniej więcej za 60-70% wartości giełdowej, ponieważ po 5 latach użytkowania
mają po 200-300 tys. km przebiegu i mimo, że serwisowane zawsze do samego
końca w ASO to przebieg już robi swoje. Wyobraź sobie, że nigdy nie
sprzedawałem auta dłużej niż tydzień, a zazwyczaj któryś znajomy jak tylko
puszczę info w opisie gg, że sprzedaję, bierze auto ode mnie następnego
dnia. Ja i tak ~30% kosztów związanych z eksploatacją tego auta, 19% ceny
zakupu, oraz część VAT odpisałem sobie od należnych podatków. Auto zarobiło
na siebie i następne, a jak biorę następne z salonu to to kompletnie
przestaje mi być to potrzebne i tylko miejsce na podwórku zajmuje.

--
Wild Root

Data: 2009-05-21 23:37:33
Autor: rydzo
Auto do 40 000
[...]

Mój fiacik jest na ten przykład do kupienia.
To co o nim wiem napisałem w ogłoszeniu.
Jest też wersja dla "szukających okazji" ;)

Samochód mogę zaszpachlować, wyczyścić na myjni i wmawiać, że igła, czy jak mu tam...
ale to nie o to chodzi...

POzdrawiAM
rydzo
Citroen C5 3.0 V6
BRC P&D

Sprzedam oklejonego fiata marea weekend:
http://tnij.com/fiat_marea

Data: 2009-05-21 23:49:30
Autor: Wild Root
Auto do 40 000
 W poście <gv4hj2$nr7$1@inews.gazeta.pl>
[...]

No widzę, że się rozumiemy...

--
Wild Root

Data: 2009-05-20 20:02:38
Autor: Tadeusz
Auto do 40 000

Użytkownik "Bastion" <> napisał w wiadomości news:.pl...

Witam
Zastanawiam sie nad Avensis Verso 2005-2006r
i jest to jedna z niewielu negatywnych opini o tym aucie.

mylisz auta
Avensis "zwykły" i Avensis Verso to dwa różne samochody...
Przede wszystkim ten drugi jest robiony tylko w Japonii
i siłą rzeczy plasuje się dużo wyżej w rankingach bezawaryjności

Tadeusz

Data: 2009-05-20 20:20:29
Autor: Bastion
Auto do 40 000

Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:1242831881.999146mamut...

> [...]

Przede wszystkim ten drugi jest robiony tylko w Japonii
i siłą rzeczy plasuje się dużo wyżej w rankingach bezawaryjności

Nic nie myle Avensis (sedan) i Avensis Verso (Toyota Picnic)
to ta sama plyta podlogowa, silniki i 90% podzespolow.

Data: 2009-05-20 20:27:50
Autor: Tadeusz
Auto do 40 000

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:.pl...

> [...]

Nic nie myle Avensis (sedan) i Avensis Verso (Toyota Picnic)
to ta sama plyta podlogowa, silniki i 90% podzespolow.

zwłaszcza np. napęd na 4 koła, który w Verso występował ...

a nawet jeżeli to zobacz jaką różnicę w rankingach bezawaryjności robi te 10% :)

Data: 2009-05-20 20:47:12
Autor: Bastion
Auto do 40 000

Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:4a144baa$0$12623$f69f905mamut2.aster.pl...

zwłaszcza np. napęd na 4 koła, który w Verso występował ...

4x4 w Toycie Avensis Verso?
Nie slyszalem o tym. Skad masz takie informacje?
Chyba chodzi Ci o Toyote Auris?

Data: 2009-05-20 21:53:51
Autor: Tadeusz
Auto do 40 000

Użytkownik "Bastion" <> napisał w wiadomości pl...

zwłaszcza np. napęd na 4 koła, który w Verso występował ...

4x4 w Toycie Avensis Verso?
Nie slyszalem o tym. Skad masz takie informacje?
Chyba chodzi Ci o Toyote Auris?

a to w kompaktowym Auris jest 4wd???
jeśli tak to nie poznaję Toyoty :)

Ave Verso z napędem na 4 koła oczywiście
nie było w sprzedaży w PL,
ale w tzw. cywilizowanych krajach były
np. w Japonii a też mój mój znajomy jeździł taką w GB

Data: 2009-05-20 23:02:18
Autor: Adam Adamaszek
Auto do 40 000
On 20 Maj, 20:47, "Bastion" <b...@maila.pl> wrote:
> [...]

> zwłaszcza np. napęd na 4 koła, który w Verso występował ...

4x4 w Toycie Avensis Verso?
Nie slyszalem o tym. Skad masz takie informacje?

Wiekszosc Toyot jest dostepna z 4x4, np. na japonskim rynku.

pozdr
AA

Data: 2009-05-21 20:13:46
Autor: Bastion
Auto do 40 000

Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomości

Wiekszosc Toyot jest dostepna z 4x4, np. na japonskim rynku.
No ale wtedy to bedzie Toyota Ipsum -produkowana na rynek japonski
a nie Toyota Avensis Verso- produkowana na rynek europejski.

Data: 2009-05-20 23:23:19
Autor: xxx
Auto do 40 000
Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:1242831881.999146mamut...
Avensis Verso ...
... jest robiony tylko w Japonii
i siłą rzeczy plasuje się dużo wyżej w rankingach bezawaryjności

na 101% nie w Japonni,
nie pamietam dokladnie, ale moze Tajwan albo cos takiego

Data: 2009-05-21 00:58:17
Autor: hamberg
Auto do 40 000
Zastanawiam sie nad Avensis Verso 2005-2006r
i jest to jedna z niewielu negatywnych opini o tym aucie.
Auto wypada rewalacyjnie w testach awaryjnosci.

kolejny co wierzy statystykom - czlowieku popatrz na konkretny
egzemplarz a nie wierzysz w jakies fikcyjne statystyki. Sam znaczek na
klapie nie mowi nic o bezawaryjnosci konkretnego auta (szczegolnie w
przypadku uzywek).

Co na to wszyscy piszacy o japoncach - ze mozna je brac w ciemno?

Data: 2009-05-21 20:51:33
Autor: Bastion
Auto do 40 000

Uzytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisal w wiadomosci
> [...]

kolejny co wierzy statystykom - czlowieku popatrz na konkretny
egzemplarz a nie wierzysz w jakies fikcyjne statystyki.

Tak to gadaja handlarze, co musza wcisnac najgorszy szrot jako "nowka nie niebita, poprostu igla"
Rozgladam sie za mvanem, co myslisz o Kia Carnival?

http://www.motofakty.pl/artykul/raport_awaryjnosci_tuv_2009.html
Wedlug TUV najbardziej (!!!) awaryjny samochod w przedziale:
2-3 lata (miejsce 117)
4-5 lat (miejsce 109)
6-7 lat (miejsce 94)
Podobnie w testach Dekry 2007r, ostatnie miejsce(!!!)
http://www.automoc.pl/aktualnosci/aktualnosci/raport-awaryjnosci-dekra-2007.html
do 3 lat (miejsce 150)
do 5 lat (miejsce 148)
Chcesz mi powiedzec, ze znajdziesz jakis egzemplarz z ktorym nie bedzie problemow?
Za chinskie jaja nie tego nie kupie i tyle, juz wole chodzic piechota.
Zreszta jak bym kupil to bym tez musial chodzic piechota tyle, ze biedniejszy o kilka zlotych:)

Szukam czegos mniej awaryjnego, po wstepnej selekcji (testy, opinie, koszty eksploatacji) wychodzi:
Galaxy/Sharan/Avensis Verso/Zafira i tu zgoda,osobno trzeba
ocenic kazdy egzemplarz. Koniec.

Auto do 40 000