Auto do 40 000

Data: 2009-05-21 10:45:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
Auto do 40 000
On 2009-05-20, Marcin G <marci> wrote:
Witam,

Mam zamiar pozbyć się Avensisa (2004 r.), którego posiadam, ponieważ poprzedni właściciel najwyraźniej zbyt mocno eksploatował ten samochód i zaczyna sie on sypać.

Nie bardzo mogę sobie pozwolić na dołożenie jakichkolwiek pieniędzy a za obecne auto wezmę ok. 40 000 zł więc muszę poszukać coś co kupię za tę kwotę. Co moglibyście polecić? Interesuje mnie klasa średnia-wyższa, coś produkcji ok. 2004-2005 r., najlepiej Diesel i kombi.
Zainteresowałm się Peugeot 407 SW 2.0 HDI, jeździł tym ktoś trochę? Interesuje mnie przede wszystkim bezawaryjność.

To napraw obecny samochód.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

Auto do 40 000